http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/yataybanner1.jpg
Boys Over Flowers 11.Bölüm

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.



http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/hitfoni1.jpg


Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : missberia | Tarih : Şubat 20th, 2009 // 16:09

yine ben :lol:

ya ii ki varsınız :D

tekrar HAYIRLI OLSUN :roll:


Yazan : nurgulcan | Tarih : Şubat 20th, 2009 // 16:18

super dızı 12 bolumun turkcesını ıple cekıyorum sonu cok guzel bıttı tskler bıze bu dızıyı ızleme fırsatı verdıgınız ıcın emegınıze saglık cevırıyı yapan arkadaslara tsk edıyorum


Yazan : seda | Tarih : Şubat 20th, 2009 // 16:19

hayırlı olsun…gerçi ben diğer sitenizide çok beğeniyordum……….umarım böyle devam edersiniz…sizden tek ricam KÜTFEN SEVENLOAD SİTESİNDEN VİDEO YAYINLAMAYIN……….TEŞEKKÜRLER..ellerinize sağlık…………


Yazan : seda | Tarih : Şubat 20th, 2009 // 16:21

kusuruma bakmayın .yanlış yazmışım……teşekkürler……..


Yazan : missberia | Tarih : Şubat 20th, 2009 // 16:37

bende gerci eski halinizdeki temayı daha cok begeniyodum ama neyse :lol:

ellerinize saglık :D


Yazan : birisi =) | Tarih : Şubat 20th, 2009 // 17:27

yeni siteniz hayırlı olsun ben bayadır sizin siteye alıştım bu dizisi bir tek sizden izleyebiliorum gerçi herşeyi burdan izliorumda =) nese fazla uzatmıyım harikasınız emeğinize sağlık 12. bölümü dört gözle bekliorum birde masum aşkın 9. bölümünü yayınlarsanız çok sevineceğim şimdiden teşekkürler iyiki uzatmıyım dedim :) :)


Yazan : kerzik | Tarih : Şubat 20th, 2009 // 17:36

süper bi bölümdü elinize saglık 12. bölümü sabırsızlıkla cekliyorum

bu arada site süper olmuş


Yazan : ay_chan | Tarih : Şubat 20th, 2009 // 22:42

merhabalar yeni siteniz hayırlı olsun önceki blogda indirme linki veriyordunuz burada yokmu indirme bölümü tekrar hayırlı olsun teşekkürler


Yazan : NaturaL | Tarih : Şubat 21st, 2009 // 02:17

çevirilere yardım etmek isterim nsl edicem diziyi çok seviyorum 12. bölümün hemen konulmasında yardımcı olmak isterim


Yazan : irem | Tarih : Şubat 21st, 2009 // 03:13

süpersiniz her bölümü sabırsızlıkla bekliyorum elinize saglık birde hello my teacher devamını yayınlarmısınız rica etsem lütfen ben artık bagımlı oldum gu jun pyu görmeden yapamı yorum


Yazan : tubiş | Tarih : Şubat 21st, 2009 // 03:16

mükemel bu diziler yeni izleme vaktım oldu 12 bölüm nezaman yayınlasınız lütfen bir cevap yazın


Yazan : büşra | Tarih : Mart 16th, 2010 // 10:53

11. bölümün 3. kısımı açılmıyor nasıl ulaşabilirim?


Yazan : tuana | Tarih : Nisan 21st, 2010 // 01:30

neden 11 den önceki videolar yok acaba =(


Yazan : R | Tarih : Nisan 21st, 2010 // 13:38

hiç bir video açılmıyo :( ((


Yazan : Special | Tarih : Nisan 22nd, 2010 // 19:01

Lütfen eski halinize dönün böyle gerçekten hiç iyi değil bizim açımızdanda sizin açınızdan da … yapamıyoruz yapılmıyor .

lÜTfen…


Yazan : yekta | Tarih : Haziran 3rd, 2010 // 15:35

Bu dizinin japon versiyonu daha guzel.


Yazan : iremsu eroğlu | Tarih : Temmuz 4th, 2010 // 21:25

muhteşem bu dizi yhaaaaaaaaaa xd


Yazan : ılgın saylan | Tarih : Ağustos 15th, 2010 // 15:17

biri artık lütfen şu videoları düzeltsin yoksa çıldırıcaaaaaaaaam


Yazan : ılgın saylan | Tarih : Ağustos 15th, 2010 // 15:34

şunlari düzeltin artik lütfen ya


Yazan : AsYa[Admin] | Tarih : Ağustos 15th, 2010 // 17:32

iyide açılıyor çıldırmadan önce dikkatli bak istersen :)


Yazan : sude | Tarih : Ağustos 30th, 2010 // 01:30

ya ne güzel izliyordum videoları şimdiyse dakkada bir donuyo acaba bunu kotamın çok fazla dolmasıyla ilgisi olabilir mi?


Yazan : BoysOverFlowers | Tarih : Eylül 13th, 2010 // 17:20

yha saçmalamayın açılıyor sadece bölümler arasında 1′er saat bekliceksiniz çok mu zor Bayramın 2. gününden beri izliyorum ama nedense sizin gibi yapmıyorum


Yazan : zeynep başar | Tarih : Ekim 16th, 2010 // 18:11

ha je mii??? filme bi 3. girdi hadi hayırlısıı..her bölüm dahada şaşırtıcı oluyor..bu çocukta mı jandiye aşık olcak çok merak ettim..


Yazan : dilek öz | Tarih : Kasım 11th, 2010 // 15:57

çk güzel çk begendim


Yazan : :DDDD | Tarih : Mart 20th, 2011 // 18:30

şimdide ha je mi çıktı tipsiz top bide bnm ju pyom varkennn


Yazan : serenay | Tarih : Mart 23rd, 2011 // 15:22

mükemmel bi dizi bağımlı oldum bırakamıyorum her gün 3-4 bölüm izliyorum müthiş bi şey gu jun pyo nun hastasıyım ……………<3 <3 <3


Yazan : jan di | Tarih : Mart 28th, 2011 // 17:07

yaa lütfen yaa sürekli duruyo bi göz atın lütfen izlediyimen bi şey anlamıyorum bbi zahmet düzeltin lütfenn


Yazan : azize | Tarih : Nisan 1st, 2011 // 15:05

bu kız ne uyuz ama gerçekten tam bir orta malı.Dünyanın hiçbiyerinde kimse kimsenin peşinden bu kadar koşmaz.O yüzden biraz daha grçekçi yapsın şu koreliler diziler.
hem aynı komsept ya…


Yazan : meryem yılmaz | Tarih : Nisan 9th, 2011 // 15:28

yine harika bir bölümdü ama şu kızdada ne şans varmış :)


Yazan : zeynel | Tarih : Nisan 15th, 2011 // 17:04

aboo hajee köü dayak yedi :D


Yazan : derin kaya | Tarih : Nisan 17th, 2011 // 18:50

çok begendim bu bölümü fakat jun pyo ile ayrılmamalıydılar ha je de bişeyler var jun pyodan soğutmaya çalışıyo ve ben yarısını izleyebildim diğer yarısı dondu napmalıyım?


Yazan : meryem yazargan | Tarih : Mayıs 22nd, 2011 // 14:53

ya bu ne şans bea etrafı hem zengin hemde yakışıklı çocuklarla dolu bu kız uyuz etti beni mal yaa onu okadar seven biri varken işi gücü başkalarına çiçek dağıtmak ağzını burnunu dağıtasım var


Yazan : Nazlıcan Fenty | Tarih : Mayıs 30th, 2011 // 19:19

Bu kız hakkaten kaçşınıyo yaa etrafında okadar yakışıklı var mal mı bu yaa eğzını yüzünü dağıtasım geldi… git kendini damdan at!! sevmedim seni!! öl!!!


Yazan : azra kurnaz | Tarih : Haziran 16th, 2011 // 13:04

bu jan di gerçekten saf yaa ji hoo gbi yakısıklı bı erkek ona asık bu kız gdip jun pyo delisine asık oldu mal yaa bu kız askım ji hoo oppa ! muckss <3


Yazan : meraba | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 12:26

hiçte bile go jun pyo gibisi yok ji hoo da nedir yaa f4 ten en sevmediğim insan


Yazan : jan di | Tarih : Haziran 26th, 2011 // 12:54

ya admin lütfen şununla ilgilenir misisn açılmıyoo :( ((


Yazan : isimsiiz | Tarih : Temmuz 2nd, 2011 // 12:53

bu ne ya bu videolr sorn çkartıo dolmuyo işe yaramayan siteler kpansın fazlalık etmsn şikayet edicem bu tr siteleri


Yazan : deniz | Tarih : Temmuz 2nd, 2011 // 17:41

allahım bu dizi süper aşık oldum resmen ji hooo ya bayılıyorum aşkım yaaa
:)


Yazan : feriha bulut | Tarih : Temmuz 7th, 2011 // 13:57

12.bölüm beni sinir etti :(


Yazan : semanur | Tarih : Temmuz 15th, 2011 // 11:34

play full kiss ide izliyodum ordaki song juuu ya hayranın bunuda onun için izliyorum ne olur türkiyeye gelin antalya ne olurrrrr


Yazan : ozaaa | Tarih : Ağustos 11th, 2011 // 19:49

ben ce hepsi yakışıklı ya karar veremedim :) go jum pyo yaptığı jestler de süper canarım :D


Yazan : ozaaa | Tarih : Ağustos 12th, 2011 // 22:23

bence jan di herkeze kanmammalı artık yaa go jun puyo ya yine yazık olldu :(


Yazan : nurevşan buçan | Tarih : Aralık 2nd, 2011 // 18:47

allahım ya bu kadar mal kıza bu kadar tatlı çocuk hiç aşık olabilirmi :’8
ama guzel bi dizi :D


Yazan : asi melek | Tarih : Şubat 28th, 2012 // 18:56

yaa bu açılmıo :(


Yazan : muge naz | Tarih : Haziran 3rd, 2012 // 21:07

lee min ho bu dizide harika


Yazan : koreli | Tarih : Temmuz 23rd, 2012 // 21:47

bu ne ya admin ben bu diziyi izlemeyi çok istiyorum lütfen artık bir el atın yaa


Yazan : sıla aysın | Tarih : Aralık 13th, 2012 // 15:10

bayıldım bu filme harika devam


Yazan : aslı güngör | Tarih : Ocak 27th, 2013 // 13:02

şu anda diziyi 6. izleyişim herkeze tavsiye ediyorum ve diziye diyecek laf bulamıyorum :D


Yazan : sümeyye aktaş | Tarih : Nisan 21st, 2013 // 03:55

qercekten cok quzel


Yazan : Boy over flowers hayranı | Tarih : Ekim 27th, 2013 // 15:30

Çok çok güzel benimde izlemem 5 ollmuştur artık Herkese tavsiye ediyorum…


Yazan : fidan alacalı | Tarih : Aralık 1st, 2013 // 11:20

çok güzel bütün hepsini izledim baştan izliyorum bide opam lemin hom olurdaüzelolmaz mı? aşkım lemin hom


Yazan : feride aysem | Tarih : Temmuz 21st, 2014 // 11:54

yyaaaa bu dizinin ikinci sezonu çıkacakmıs herhangi bişi bilen varmı aranızdaaaa


Yazan : admin | Tarih : Temmuz 21st, 2014 // 12:20

5 yıl oldu nerdeyse 2.sezonu çıkmaz ama yeniden çekebilirler :)


Yazan : feride aysem | Tarih : Temmuz 22nd, 2014 // 12:17

ama siteleri arstırsan bulursun hatta 1 nisan 2015 te cıkcakmıs fln soylentiler var


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*