ASYADİZİ






City Hunter 3.Bölüm Türkçe Altyazılı

Dizinin Konusu

City Hunter 3.Bölüm Türkçe Altyazılı

City Hunter

City Hunter izle

Dizi Yorumları

ya bi kapandı şimdide açılmıyo =(


Yazan : MrwSıLa
Tarih : Haziran 4th, 2011 // 16:21

emegi gecen herkese cok tesekkurler bide lutfen on air ve my sister lawe in 19(yanlis yazmamisimdir umarim) bu dizileride siteye eklermisiniz lutfen bundan 2.3 gun once on air dizisindeki oyuncunun intihar ettigini ve diger filmdeki kizin intaharini ogrendigimde cok uzuldum :(


Yazan : ilay
Tarih : Haziran 4th, 2011 // 16:40

yeahhhhhhhhh bennnnnn buuuuuuuuuuuuuu adaaaaaama çlürüm aşkımmmmmm :DDDDDDD


Yazan : Ahjumma
Tarih : Haziran 4th, 2011 // 16:52

ya ben ödev yapıcaktım bi bakim dedi şimdi alt yazı da gelmiş nasıl ödev yapayım ki hıııı :))


Yazan : dRam
Tarih : Haziran 4th, 2011 // 18:23

off süpersnz tşklr


Yazan : rukiş
Tarih : Haziran 4th, 2011 // 21:26

Çok teşekkürler 3.bölüm harikaydı 4.bölümü merakla bekliyorum .


Yazan : besra
Tarih : Haziran 4th, 2011 // 22:15

Arkadaslar cep.tel.den izldinizmi acaba izlediyseniz bilgi verirmsnz nasıl izlıyosunuz.


Yazan : Elif78
Tarih : Haziran 4th, 2011 // 22:50

tek kelimeyle süpersiniz.


Yazan : seli
Tarih : Haziran 4th, 2011 // 23:40

çeviri için perspektif’e çok ama çok teşekkürler,emeğinize sağlık(^_^)


Yazan : pınar61
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 00:05

çokk güzelll.çeviriyle beraber izlemek için bekledim ama içim içimi yedi.herkese teşekkurler. ne yapalım artık aksi takdirde tadı çıkmıyor.çevirileri bekliyorum


Yazan : duygu
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 00:13

off onlar nasıl hareketler öyle yaaa içimi parçaladın resmennn Lee min hommmm bnmmm süpersinnn ,teşekkürlerrr herkeseee *)


Yazan : saliha
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 00:18

bu diziler kesinlikle bağımlılık yapıyor izlemeye başladığımdan beri tv ye bakmıyorum hiç açmıyorum bile bu diziler gerçekten şahane bir başladın mı kopamassın lee min ho kesinlikle 1 numara city hunter deki haline bayıldım herkese tavsiye ederim İZLEYİN MUTKLAKA lee min ho nun diyer dizilerinide İZLEYİN MUTLAKAa İyi Seyirler


Yazan : Burcu
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 00:53

çok güzeldi inşallah yeni bölüm de çabuk gelir emeği olan herkese teşekkürler yüreğinize sağlık.


Yazan : halime_35
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 01:37

MUHTEŞEMSİNİZ TABİİ DİZİDE ÖYLE ELLERİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK TEŞEKÜRLER


Yazan : leyla kum
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 02:59

çok teşekkürler :)


Yazan : Selinay
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 05:57

çok güzeldi özellikle de lee min ho o vatan haini olan adamın bütün çıplaklıklarıyla herşeyi insanlara göstermesi bu beni gerçekten sevindirdi. çeviri yapan arkadaşlara nomu kamsahamnida.. :)


Yazan : lee_seul
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 10:48

harikaydı tşekkürler 4. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum :)


Yazan : ele aslan
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 11:21

dizide oynayan kız çok şeker ya çok tatlı bir yüzü var 😀 lee min ho yuda unutmamak lazım oda süper 😀 teşekkerler herkeze :)


Yazan : hazal
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 12:30

Dizileri sadece bayanlar mi izliyor. Yoksa sadece bayanlar mi yorum yapiyor.
Yorum yapanlarin hepsi bayan :)
Gercekten müthis bir dizi. Emegi gecenlere tskrler..


Yazan : a-master
Tarih : Haziran 5th, 2011 // 21:48

herkes 41:22 ye dikkatli baksın.Türk bayrağı var 😀


Yazan : reone
Tarih : Haziran 11th, 2011 // 00:00

lee süper yakışıklı bitiom bu adama =D allah özene bezene yratmış mşallah . <3


Yazan : geum jan di
Tarih : Haziran 15th, 2011 // 19:43

bunu nasıl çeviriyorsunuz dizi harika çeviren arkadaşlarımıza teşekkür ederim çok güzel çeviriyorsunuz ama nasıl çeviriyorsunuz?


Yazan : lee min ho
Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 02:03

çok beğendim çok güzel bir dizi emeğinize sağlık…herkes izlesin şiddetle tavsiye ediyorum…


Yazan : can sum su
Tarih : Haziran 26th, 2011 // 11:48

lee minho zaten çok tatlııııı fakat savcıda fena değilmiş<3


Yazan : amine
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 10:06

Her dizide hayranlıkla izlediğim uzun bacaklı oppaaam <3 Bu dizide daha da yakışıklı olmuş tütütüt ^^ Kızda güzel :) Bağımlılık yaptı dizi vala 😀


Yazan : nur
Tarih : Temmuz 30th, 2011 // 21:23

Harikaaaa harikaaa:) Dahada çok bağlanıyorummm Şehir Avcısınaa :) Yeppudaa olarakta AsyaDİZİ olarakta harikasınız^^ Gomawooo :) Türk Bayrağını bendee gördüm 😀


Yazan : CassiNurcihan^^
Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 15:48

Videolar belli bir yere geldiğinde 72 dk izlediniz premium alın fln diyor. nasıl çözebiliriz bunu??? Lütfen yardım edin.


Yazan : koredelisi
Tarih : Ağustos 25th, 2011 // 12:21

çok güzel bi dizi yaa <3 yayınladığınız için çoook teşekkürleeeer :)


Yazan : koremania
Tarih : Ocak 5th, 2012 // 20:53

1ok güzel bir dizi acayip yani
Ve cok komik lee min ho soyliyecek soz bulamiyorum


Yazan : hande
Tarih : Temmuz 21st, 2012 // 12:42

mükemmel bir dizi içinde lee min hoo olurda kötü olurmu hiç çok çok çoook güzel


Yazan : fatma
Tarih : Eylül 17th, 2012 // 23:10

LEE MIN HOO VARSA BU DIZI IZLENIR KIZLAR


Yazan : LEE MIN HOO
Tarih : Kasım 15th, 2012 // 00:40

Eşek sıpam benim. Gülüşünü yediğim. Sırf seni görmek için aynı dizileri kaç defa izledim ben. :) Seviom ya min ho’mu


Yazan : Eşek sıpası
Tarih : Ocak 26th, 2013 // 20:30

neden videolar ağır çekimde çok yavaş?? böyle hiç zevki çıkmıyo


Yazan : burcu tekin
Tarih : Şubat 1st, 2013 // 14:02

çok güzel dizi


Yazan : buse avcı
Tarih : Şubat 14th, 2013 // 20:39

Yaa çok gzl bi dizi bu diziyi le min ho olmasaydı izlemezdim aslında çok gsl bi dizi kşke le min ho kolyeleri olsa yaaa :( bilen vrsa söylesin hey kızlar le min ho posteri go girl dergidinbde sadece 5tl ben almadım kötü bi popzdu OKU LAN BENİ :dd


Yazan : Tatlıyımlan ben
Tarih : Şubat 25th, 2013 // 14:27

oyşşş çok tatlı yaaa Lee Min Ho <3


Yazan : minoz
Tarih : Mart 5th, 2013 // 20:55

harikaaaa bu diziyi cooooooooooook seviyorumm suoer bir dizi bamlili oldum izledim ama yeniden izliyorumm


Yazan : leyla shahbazli
Tarih : Mart 16th, 2013 // 17:00

3. bölüm nçok güzel izleyin size tavsiye ederim


Yazan : beyza sarı
Tarih : Mayıs 3rd, 2013 // 21:25

çok güzel lee min honun büyük hayranıyım


Yazan : asena
Tarih : Mayıs 11th, 2013 // 21:53

ujy açlmıyoooooooooooooooo


Yazan : fhgrudr
Tarih : Mayıs 20th, 2013 // 15:05

DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILIYOR LÜTFEN….DNS DEĞİŞTİRİP RAHATÇA DİZİLERİ İZLEYEBİLİRSİNİZ…..


Yazan : admin
Tarih : Mayıs 20th, 2013 // 16:44

OOoOOoOOoooppa çok şirinsin


Yazan : AydandMinho
Tarih : Mayıs 21st, 2013 // 19:29

neden acılmıyor ?yarım kalmıştı


Yazan : Neşegül Yedier
Tarih : Haziran 16th, 2013 // 13:48

Kore dizileri çok iyi ya. Bu dizi de hiç sıkmıyor insanı; hem aksiyon var hem de aşk. Başlamadan önce tereddüt etmiştim ama pişman değilim izlediğime. :)


Yazan : NaNa
Tarih : Ağustos 12th, 2013 // 18:10

cok guzel dizi once Le Min ho icin baktim sonra diziye bayildim


Yazan : gul-can
Tarih : Ekim 24th, 2013 // 16:42

kore dizileri harika.çok teşekkürler ayrıca ceviri ekibininde eline saglık


Yazan : seray albay
Tarih : Kasım 12th, 2013 // 01:21

City Hunter… Şu ana kadar izlediğim en güzel drama. Teşekkürler…


Yazan : GÜNEYKORE AŞIĞI ^.^
Tarih : Mart 20th, 2014 // 02:06

atlama sahnesinde enbaşta türk bayrağı vardı dikkatimi cekti ve cok hosuma gitti. koreyi seviyorum işte bu yüzden onlarda bizi sevdiği için.


Yazan : hatice erbay
Tarih : Mart 31st, 2014 // 00:04

LE MİN HO’yu boyle dizilerde de gormek cok guzel bişey AŞKSIN le min ho :) <3 <3


Yazan : korecan sinm
Tarih : Eylül 7th, 2014 // 02:07

açılmıyor yardımcı olur musunuz???


Yazan : sümeyra ilayda
Tarih : Ocak 3rd, 2015 // 20:19
Yorum Yap