n11.jpg (728×90)

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.



Shape-1.png (336×280)


Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : (-_-) | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 19:55

ilk yrm bndn admiin sprsnn !!!


Yazan : lee min ho | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 19:56

gelmis supe tsk ederim


Yazan : leminho-ysmn | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 20:08

size ne kadar teşşekkür etsem az vala ya……. Allah razı olsun :)


Yazan : hatice | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 20:16

waowww ! harikasınız :)


Yazan : nur yıldız | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 20:17

bayılıyorum bu diziyee hasta oldum yaa :) admin süpersin 10. bölümü merakla bekliyorm :D


Yazan : bengi naz | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 20:17

saolun asya diziyi seviyorum


Yazan : müge | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 20:22

Süper. çook teşekkürler!. :)


Yazan : sule | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 20:57

mükemmel bir dizi internete ilk siz koyuyorsunuz teşekkür ederim.aceba türkçe altyazı hazırlanana kadar elinizde varsa ingilizce alt yazıyla yayınlar mısınız?


Yazan : Burcu | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:06

8. bölüm çok önemli yerinde bitmişti bu bölümü şimdi izleyeeğim öne yorum yapayım dedim ama kesin süperdir.


Yazan : gül güneş | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:09

çokk teşekkürler inşallah altyazısı hemen gelirr heyecanla bekliyorum


Yazan : korelii | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:11

tr altyazılı ne zaman gelirr ?


Yazan : being human | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:15

teşekkürer admin umarım sınavların iyi geçmiştir :)


Yazan : =) | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:18

ayy ayy ne güzel bir bölümdü o öyle bayıldımm darısı dğer bölümlerin başına=)


Yazan : kübra | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:26

yaa süpersiniz çook teşekkür ederim yazık kim nana ya da lee minede:(((


Yazan : irem taemin | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:26

.s ama bu alt yazılı değil ??? !!


Yazan : nur yıldız | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:27

harika bir dizi. umarım çevirisi çabuk gelir :)


Yazan : ayşegül uzar | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:30

tek kelime ile süpersiniz başka söze gerek yok :)


Yazan : tugce | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:33

Teşekkürlerrr, süpersiniz.


Yazan : asu salihoğlu | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:37

bu ne ya altyazı yok yok yok offfffff yok alyazı bde en sonda iki ölmüştü yoksa kim nana nın babasımıydı


Yazan : asu salihoğlu | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:38

şimdi 5 gün yada 4 gün beklicekmiyiz alt yazıyı zor çokkkkkkkkkkkkkk zor beklemek


Yazan : nisem | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:46

valla tebrikler ellerinize aklınıza sağlık


Yazan : Buse Koysal | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 21:48

Çokk teşekkürler . Çok çokkk mutlu oLdum. Yeni böLüm ne zaman geLir acaba ?


Yazan : gökçe | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 22:04

çok güzel ya 10 da gelse keşke heemeen :D


Yazan : yasemen | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 22:07

artık diziler eskisi gibi çabuk gelmiyo.çok üzülüyorum.ripleyin bile 8 bölümüne kadar izledim ingilizce harika daha hızlı çavirirseniz çok teşekkürederim lütfen.


Yazan : yasemen | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 22:10

yinede büyük bir sabırla bekliyorum.bu siteyi keşfettigim içinde çok mutluyum.teşekkürederim herkese çevirmen arkadaşlarada sağolun bize bu mutlulugu yaşattığınız için….:):):)


Yazan : fahrettin bayram | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 22:10

çok çok teşekkür ederim ya :)


Yazan : sedeff | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 22:17

dizi çok güzel ayrıca arada çalan şarkılarada bayıldım


Yazan : mustafa | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 22:18

süper bir bölümdü…


Yazan : yesil1778 | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 22:30

güzel bir bölümdü. hemn de yüklediniz. teşekkürler emeğinize sağlık.


Yazan : beha17 | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 22:47

dayanamayıp altyazısız izledim…yine süper bir bölümdü.
çok teşekkürler


Yazan : asya dizi süpersiniz | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 22:55

daha bugün yanınlandı bu bölüm sbshd de ve hemen siteye eklemişsiniz… çok teşekkür ederizz…
=))


Yazan : Merve | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 23:21

tek kelimeyle harikasınız :D


Yazan : Kore Hayranı | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 23:30

Ohaaaaaaa Süper çeviriyide Yapın ve 10 . böLüm vede adminnn Bunun sonunda çalan müziği bi atarmısnız yada ismini


Yazan : asu salihoğlu | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 23:34

güzel bir bölüm değildi hiçççççççççççççççççççç heyecan yoktu bide bazı iğrenç yerler vardı mide bulandırıcıydı


Yazan : asu salihoğlu | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 23:37

bu ne ya hiç aksion yok heyecan yok komedi yok yok kardeşim yok


Yazan : asu salihoğlu | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 23:40

my gril daha güzeldi buda güzel ama hiçççççççççç heyecan yok bu flimde formidable rivals aynısını yapmışlar sadece şehir avcısı farklı


Yazan : she(r)en yıldız | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 23:43

gerçekten etkileyici yayınlamanız ama uff hiç bşe anlamıyorum please çeviri :D


Yazan : jan di | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 23:54

wuuwww süper bölümdü :) savcı zeki adam ya umarım lee min ho mu rahat bırakır :D


Yazan : onurYeong | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 00:29

o zaman izleme kardeşim heyecan meyecan yoksa. zorlamı izle diyoruz sana . git heyecanı komedisi olan diziyi izle o zamn


Yazan : maya | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 01:07

teşekkürler admincim:))


Yazan : soo ji sub (zynp^_^) | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 01:34

harika bir bölümdü yaa.. cevirisi olmadigi halde :D valla yakinda kore dilini iyice ögrenicez :D ayyy yeni bölümü cook merak ediyorum.. asyadizi ve dizilerin cevirisini yapan tüm arkadaslara tesekkürü borc biliyorum.. :D komao


Yazan : gül güneş | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 11:18

filmin sonunda çıkan şarkı Kim Bo Kyung – Suddenly (OST. City Hunter).mp3 4shared ten bulabilirsiniz


Yazan : Nurşah | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 11:29

Yha Bu Sonda Ölen Kişi Km Yhaa Çok Mrk Ettim Pf ://


Yazan : Kore Hayranı | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 12:53

Teşekkürler GüL güneş :)


Yazan : Kore Hayranı | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 13:00

10.böLüm nezamn gLir admin :)


Yazan : asu salihoğlu | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 13:24

BANA BAŞKA FİLİM ÖNEREBİLİRMİSİNİZ ŞİMDİDEN TEŞEKÜRLER


Yazan : MrwSıLa | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 13:29

kesinlikle yine süper bi bölümdüü :) savcımızda akıllı çıktı :)


Yazan : lim minra | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 15:06

altyazısız olsa bile izlenmeye değer değerde artar bile :) )))


Yazan : acda | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 15:10

cok guzel bolumdu tesekkurker


Yazan : lee min ho hayranı | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 15:34

gerçekten harikasınız bu bölüm emnm güzeldir ama çevirisi gelmeden izlemek istemiyorum ne zamndır bekliyorum lütfen çeviriisinide yapın.şu ana kadar izlediğim bölümlerde aksiyonda macerada vardı lee min ho varsa ztn film güzel demektir :) vidioyu yükleyenlerin eline sağlık çok teşekkürler.


Yazan : sharon shahlo | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 16:03

alt yazisizda çok güzel kore dilini blanlar alt yazisizda izleya biliriz


Yazan : admin | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 16:23

LÜTFEN YORUMLARANIZA DİKKAT EDİNİZ…iyiki yorumlarıdikkatli okumadan onayladık:S


Yazan : asu salihoğlu | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 16:36

TAMAM BUNDAN SONRA HİÇ YORUM YAPMAM ADMİN


Yazan : alweyna | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 16:37

gerçekten süper bi bölümdü özellikle kim nananın leminhonun şehir avcısı oldugunu ögrendigi yer süperdi ellerinize salık =)


Yazan : alweyna | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 16:38

cumartesi gününe kadar trkçe alt yazı gelir dimi =)


Yazan : admin | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 16:42

yorum yapmayın demiyorum :) lütfen yorumlara yazdıklarımıza dikkat edelim tartışma çıkmasın :)


Yazan : öznur | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 17:17

yaa acaba fılmı onden vermesenız alt yazısı gelınce bırlıkte verın boyle daha cok zor oluyo beklemek acaba ne dıyo dıyee :D


Yazan : koreli | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 18:15

bence de ya. alt yazı tamamlanmadan koymayın alt yazıyla koyun :D


Yazan : çağla | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 18:31

çok güzel bi bölümdü yaa 10. bölümde çabucak gelir umarım.. lee min ho <3


Yazan : gujunpyo | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 19:05

bu dizi süper diziden anlamayanlar laf etmesinler ve izlemesinler


Yazan : lee min ho hayranı | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 20:12

ewt yha alt yazısız koymayın heycandan ölüyorum :)


Yazan : larem | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 20:29

elerinize saglık tşkr ederim leminhonun hayranıyım çok çokkkkkk seviyorum leminhonun oldugu bütün dizileri izlerim gülüşüne hastayım çok yakışıklı


Yazan : Dogukan | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 20:49

Size yalvarırım Yeni altarnatif yukleyin nolur acil yukleyin yalvarırım


Yazan : DOGUKAN | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 20:58

VİDEOBB SORNU YASIYORUM ALTARNATIF YADA YARDIMCI OLUM İLERİ GİTME YERİ BİRDEN SONA GELİYOR VE DONUYOR… PLS


Yazan : Yeoja Gaye Park | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 21:32

ÇOk güzel bir bölümdü ama şu Yoon Sung’un babası deli ediyor insanı.teşekkürler asyadizi


Yazan : minhokolik | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 21:34

yaa evet.. alternatif olursa çok iyi olur bnde sorun yaşıyorum :S


Yazan : elanael | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 21:35

cok guzel ama alt yazili yokmu?????ben kore dilini bilmiyorumm:) lutfen tanidiginiz baska bir sit varsa ve alt yaziliysa bana onerirseniz cok memnun kaliirim arkadaslar :) mercii


Yazan : brucelee81 | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 22:48

dayanamadım alt yazı bekleyemeden izledim heyacanlı yerinde kalmıştı video nun birden sona ermesinin nedeni aşırı yoğunluk başka bi nedeni yok başka bi video olsa aynısı olar :(


Yazan : goong_xxx | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 23:00

altyazı çıktıııııııı :D


Yazan : rabia ustun | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 23:17

alt yazı gelmiş galıba.


Yazan : rabia ustun | Tarih : Haziran 23rd, 2011 // 23:50

alt yazı geldi nezaman yüklersiniz.


Yazan : rabia ustun | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 00:17

alt yazı ne zaman gelir acaba


Yazan : zulal | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 00:23

alt yazı çıkmış ne zaman eklenir?off çatlıycam meraktan….ne olur çabuk olun


Yazan : Dogukan | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 00:42

Daha alt yazı siteye gelmemiş 1-2 saate gelir herhal ama alt yazı bitmis bende gece gece beklioyrum gelsinde izliyem diye KİMLER ONLİNE?


Yazan : rabia ustun | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 00:47

alt yazı yarın gelirmi?


Yazan : herşeykoreiçin | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 00:59

altyazı çıktı buraya ne zaman yüklenir?


Yazan : dRam | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 01:37

4 gözle alt yazı beklediğimi bildiririm :)


Yazan : lee min ho | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 01:40

alt yazı çıkmış ne zaman eklenir?


Yazan : mihrimah | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 02:26

alt yazı ne zaman gelecek? Sabırsızlıktan ölüyorum


Yazan : cemre | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 05:37

Altyazı geldi mi? Altyazı çıktı diye birkaç mesaj var ama altyazı hala gözükmüyo? .d Altyazı geldimi gelmedimi? .d


Yazan : admin | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 06:42

gecenin bi vakti altyazı çıkmış..anca hazırlanır..


Yazan : min yeon | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 08:36

altyazılı gelmişş…. yuppiiiiiiiiiii… sabahın bu vaktinde sırf bunu için kalktım yaaa ;) gece bekledim ama gelmedi…. neyse herkese iyi seyirler ;) )))


Yazan : halit mutlu | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 08:42

emeğinize yüreğinize sağlık admin teşekkürler


Yazan : jan di | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 10:30

alt yazı gelmişşşşşş :) süperrrr:)


Yazan : derya | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 11:15

yha en sonda çalan müziğin ismini bilen yoq mu?


Yazan : sinyor | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 11:23

ne zaman 10. bölümün altyazısı gelir


Yazan : kiyoi | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 12:06

süper hızlısınız… teşekkürler :)


Yazan : elif78 | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 12:32

bazı kişiler bazı dizilerin konusu güzel olmasa da,oyuncular süper performans sergilemesede,çok izlenmesede içinde hayran olduğu aktör yada aktirist oldumu o bile yeterli olur onun için birbirimizin zevkine saygı duyalım.dizi çekilmiş bitmis izleniyo olan bir dizi hakkında ne kadar yorum yapsakta haberleri olmayacak,biz sadce kendi sevgimizi,hüzünümüzü,neşemizi yansıtıcaz bu yorumlarımızla.bibirimizi kırmayalım arkadaşlar karsılıklı polmiğe girmeyelim.asyadizi bizim için ceviriyo bu bu site bize çalışıyo ben sevmesemde bazı dizileri seven çok var deyip geçelim değilmi ama.teşekkürler.(nacizane fikrim kızmayın lütfen.):)


Yazan : yasemin | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 12:41

le minhonuunu hastasıyım onuun dizilerine bayılıyorum
,gülüşüne bilke re hastayım çok yakışıklı ya


Yazan : lee min ho | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 13:07

çok güzel bir bölüm ama 44. dakikada kaldım şu 72 dakika sınırından bıktım:(
lee min ho <3


Yazan : leemihom | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 13:19

yaahu bende açılmıyo su dizi niye acaba
dolmuyo


Yazan : emine gül | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 13:20

ya izlenmiyor video hep sona gidiyor çok sıkıcı sabahtan beri uğraşıyorum lutfen mega video ekleyin :( :(


Yazan : Besra | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 14:12

Yine çok güzel bir diziydi oyunculuklar muhteşem kadro süper Asya diziye çeviri yapan perspektife sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum 1o bölümün altyazısını büyük heyecanla bekliyorum :D


Yazan : halime_35 | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 14:49

çok güzeldi inşallah 10.bölüm alt yazısıda çabuk tamamlanır emeği olan arkadaşlara çok teşekkürler yüreklerine sağlık.


Yazan : fatma meryem | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 15:15

amaaan beğenmeyen arkadaşlar gidip türk dizisi izlesin :) daha 1. bölümde bütün eğitimlerini almıştı biz çeksek aynı konuyu 1. sezon finalinde belki intikamını almak için yola çıkardı otobüste veya uçakta inkikam dolu yüzünü gösterip öyle biterdi :D :D


Yazan : goeunchae | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 15:39

tskler asyadizi…en kisa zamanda megavideodan yüklerseniz sevinirim…44 dakkalik sinir süresinede benim bi cözümüm var internet baglantisini kesin 10 saniye sonra tekrar baglanin ve videoyu yükleyin normal süreden baslatiyor


Yazan : beha17 | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 16:48

Arkadaşlar 72 dakka olayı tarihe karıştı artık yapacaklarınızı anlatıyorum dikkatle yapın istediğiniz dizileri sınırsız izleyin:
önce google dan cacaoweb sayfasına girin ordan dowland edin. asyadiziden veya herhangı bir siteden istediğiniz dizinin bölümünü açın üzerine çift tıklattığınızda megavideo veya vıdeoob sayfası açılıyo oradaki linki kopyalayıp cacaowebdeki search boşluğuna yapıştırın entera basıp on dakka bekleyin ve sorunsuzca dizinizi izleyin.
Anlattığım islemlerin hepsi beş dakikanızı bile almıyor üşenmeyip dediklerini yapın.
Teşekkürlerinizi bekliyorum.


Yazan : beha17 | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 16:51

10. bölümü dayanamayıp altyazısız izlemistim çok güzel alt yazısını sabırsızlıkla bekliyorum.


Yazan : mihrimah | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 17:08

peki bu cacaoweb ücretlimi ya da virüslü?


Yazan : Erva Minoz | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 17:19

olamazz oppam ya keşke nanaya o kadar ağır konuşmasaydın seviyosun işte off off…Ama doğru böyle olmak ZORUNDA….Dizideki oppamın babasıda intikam intikam diyoda biraz ileri gidiyo sanki…


Yazan : Burcu | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 17:28

Vayyyy çok hızlısınız 2 günde çevirisi bitmiş bukadar hızlı olacağınızı bilseydim meraktan alt yazısız izlemezdim dizi şahane her türlü izleyebilirim. Çeviriye devam. Süpersiniz.


Yazan : gamze | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 18:15

tabiki yine harika bir bölümdü YOOSUNG-NANA…yaa bu aşk ne olacak çok merak ediyorum.çeviri için çok teşşekürler^^


Yazan : ss501korea | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 20:31

Gerçekten çok düzgün çeviriyorsunuz ellerinize sağlık… :D
Gayette hızlısınız… :D
beha17 yardımın için çok sağol hemen indirdim… :D


Yazan : beha17 | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 22:10

mihrimah virüslü ve ya ücretli değil rahatlıkla kullanabilirsin.


Yazan : gülcan | Tarih : Haziran 24th, 2011 // 23:49

Videoyu açıyorum hemen duruyor yani ilerleme oku hemen sonuna geliyor ve duruyor. çalışmıyor neden kaynaklanıyor acaba :( :(


Yazan : ''OrJiNaL'' | Tarih : Haziran 25th, 2011 // 00:44

neden izleyemiyorumm :(


Yazan : mihrimah | Tarih : Haziran 25th, 2011 // 02:13

teşekkür ederim beha işime yaradı.:D


Yazan : duygu | Tarih : Haziran 25th, 2011 // 02:38

asya dizi teşekkurler…hızlı çeviri içinde teşekkurler…izlemeyip beklıyorum altyazı için,ne yapayım!!!aksi takdirde zevki çıkmıyor…arkadaşlar,buradan izlemeyenler için bir dizi tavsiyesi vereyim.”greatest love” daki dok go jın ve ”kım sam soon”birlikte oynadığı bir dizi ”The cıty hall”izleyin…ben daha yeni keşfettım.dok go jın’i görünce sevindim ve bu gün izlemeye başladım…bu arada
çift seçenek koymanız iyi olmuş,sürekli söylüyoruz ama sanırım butun dizilerde mümkün olmuyor.son bir teşekkur basit bişekilde anlattığın için,BEHA17 SANA,KOMAO,KOMAO :) YAZDIĞIN ŞEYİ YAPTIM,VE MUKEMMEL…


Yazan : duygu | Tarih : Haziran 25th, 2011 // 02:42

artık hiç kalkmam bilgisayarın başından,asyadiziyi keşfettıkten sonra hiç turkısh dizi seyretmez oldum,bizimkiler ne sıkıcıymış


Yazan : LeeMinHo | Tarih : Haziran 25th, 2011 // 13:45

hızınıza yetişemez oldum :) )


Yazan : hatice koç | Tarih : Haziran 25th, 2011 // 20:58

süperdi çok beğendim lee min hoo hayranıyım


Yazan : ali mesinci | Tarih : Haziran 26th, 2011 // 00:22

arkadaşlar yayın tarıhı ne zaman bu dızının 9 bolum yayınlandı 1 gun gecmeden 10 bolum yayınlandı nasıl oldu bu


Yazan : muna | Tarih : Haziran 26th, 2011 // 01:08

HARKULADEYDİ SENARYO GÜZEL DİZİ GÜZEL OYUNCULAR HARİKA ÇEVİRİ SÜPER.


Yazan : gözde | Tarih : Haziran 27th, 2011 // 00:33

beha17
dediğinz gibi yaptm video açılıyor ama 3 5 dk sonra takılıyo.üstte de inglzce olark sağlayıcnzla uyum sağlayamadı gibi birşey yazıyor ne yapmalıym??yardmcı olr msn


Yazan : sib | Tarih : Temmuz 1st, 2011 // 00:21

43;:41 de takılıyor ve seyredemiyorum neden takılıyor. 72 dakikadan ötürü değil. dizi 44. dakikada donuyor. Lütfen bi el atın. Teşekkurler


Yazan : pretty girl | Tarih : Ekim 22nd, 2011 // 20:14

getirdigi kave ne öyle yarim fincan bile deyil


Yazan : sadiye özer | Tarih : Ocak 25th, 2012 // 20:11

film leri tekrar seyredemiyorun hepsi açılmıyor neden


Yazan : esma nur | Tarih : Mart 23rd, 2012 // 20:31

süüüüüüper lee min ho seni cok seviyorum arkadasımda


Yazan : sümeyye çalışkan | Tarih : Nisan 12th, 2012 // 23:01

bölümün sonunda çalan şarkının adını bilen var mıı


Yazan : selin | Tarih : Eylül 2nd, 2012 // 19:18

Savcı yavaş yavaş olayı çözmeye yaklaştı :) .Babasından da ben böyle bir atak bekliyordum zaten.Nana sırf kendini savundugu için işinden oldu.Çok acımasızca ve saçma ya kendileri rehin alınsaydı?O zaman da hiç bir şey yapmadan duracaklar mıydı ?


Yazan : sema | Tarih : Aralık 3rd, 2012 // 20:18

ya bu nasıl bir dizi ? City hunter 1 numaramsınnn !!


Yazan : Kübra | Tarih : Şubat 8th, 2013 // 21:18

-32.05den sonrası izlenmiyo bunu çözermisiniz . şimdiden teşekkürler. :)


Yazan : girlllss | Tarih : Temmuz 24th, 2013 // 05:34

bence kötü yorum yapanlar saçmalıyor lee min honun tüm filmlerini dizileri izledim muhteşemdi beğenmiyenlere tavsiye edeyim çekemiyorsanız anten takın başka dizi izleyin sinir etmeyin beni.


Yazan : koreli mall | Tarih : Ağustos 30th, 2013 // 20:20

mallar amk yuklenmıyo azına

,üilok


Yazan : seray albay | Tarih : Kasım 14th, 2013 // 03:41

çok teşekkürler,çeviri ekibineve emeği geçen herkese.


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*