ASYADİZİ






Flower Boy Next Door 1.Bölüm izle

Flower Boy Next Door / Şehirli Rapunzel 1.Bölüm AsyaDizi izle TÜRKÇE ALTYAZILI

VK

Dizinin Konusu

Flower Boy Next Door 1.Bölüm izle

Flower Boy Next Door

Henüz bir dizi açıklaması eklenmemiş.
Dizi Yorumları

harika yaa bayıldım her zamn bekliyorummm :)


Yazan : sudenrr
Tarih : Ocak 7th, 2013 // 21:55

ya cok güzelbi diziye benziyo zaten başroldeki kzı severim …biran önce altyazı lütfen ….


Yazan : serap
Tarih : Ocak 7th, 2013 // 23:34

ya çok güzeldi.altyazı lütfen


Yazan : asiye
Tarih : Ocak 8th, 2013 // 00:49

alt yazı nezaman gelecek sorusunu sevmiyorum ama neolur çabuuuuuuuuuuk çok güzel kız çok tatlı alt sesteki müzik hoş çocuklarda komik hemen gelsin hadi hadi izleyecek pek bişey yok zaten


Yazan : şeker
Tarih : Ocak 8th, 2013 // 08:25

ya çok güzeeel altyazı lütfeeeeeen…
😀 😀 😀 devamını bekliyoruz.


Yazan : sena
Tarih : Ocak 8th, 2013 // 10:06

alt yazısı olmadan bile cok sevdim guzel bir elektiriği var artık bu diziyi takip edicem


Yazan : secret garden
Tarih : Ocak 8th, 2013 // 12:19

sabirsizlikla bekliyorum 4ok guldum 4ok keyifliydi bekliyorum devamini lutfen 4abuk gelsin ve altyazi en onemlisi tabi bu arada bu diziyi yukleyebilirmisiniz ALICE IN WONDER CITY COK SEVDIGIM OPPA OYNUYOR SEDECE CEVIRMENIZ KALIYOR LUTFEN YUKLEYIN


Yazan : vijdan alieva
Tarih : Ocak 8th, 2013 // 17:06

aman Allah’ım gelmiş gelmiş harika çok saol asya dizi seni seviyorum 😀 <3


Yazan : kore delisi
Tarih : Ocak 8th, 2013 // 22:39

altyazı ne zamn geliyo admin??


Yazan : güney kore
Tarih : Ocak 9th, 2013 // 09:17

çok yakında…


Yazan : admin
Tarih : Ocak 9th, 2013 // 10:56

bugün altyazı gelirmi ??


Yazan : beste joon
Tarih : Ocak 9th, 2013 // 13:18

ay çok güzel dizi gerçekten. hiçbir şey anlamasam da azıcık izledim, hoşuma gitti :) alt yazı gelsin lütfen :)


Yazan : külkedisi
Tarih : Ocak 9th, 2013 // 14:16

cok gzl ya bu dizi devamida bekliom <3 <3 😀


Yazan : Negy
Tarih : Ocak 10th, 2013 // 01:54

alt yazı gelmiş çok tşk güzel dizi herkese tavsiye ederim


Yazan : elif
Tarih : Ocak 10th, 2013 // 07:30

bayılıyorum bu diziye bu bölümde güldüğüm yerler çok oldu 😀 😀 😀 ama çok kısa çekmişler birde içinde reklamı var yayınlayan kanalın aralardaki reklamı kesmemişler :( çok kısa niye anlamadım hemen bitiyor tekrar izledim ben dün dayanamadım. :)


Yazan : sena
Tarih : Ocak 11th, 2013 // 08:47

çok güzel bir diziymiş ya bayıldım bu arada çocuğun robot yaparken dinlediği müzik ne acaba bilen var mı ? biliyorsanız bi söyler misiniz ? :)


Yazan : efsane619
Tarih : Ocak 12th, 2013 // 13:05

Oppaaa yaşasın ya çok güzel bir dizii daha koreden :-)


Yazan : zlm
Tarih : Ocak 31st, 2013 // 01:48

Hahahha super bir bolumdu 😀


Yazan : Miss Lee
Tarih : Şubat 13th, 2013 // 00:01

süper bişi bu ya 😀


Yazan : esin
Tarih : Mart 12th, 2013 // 14:32

çok güzel bir dizi oyuncular süper hepsi çook komikler teşekkürler asya dizi.


Yazan : hatice kara
Tarih : Mart 13th, 2013 // 21:23

açılmıyor :(


Yazan : zeynep
Tarih : Nisan 23rd, 2013 // 08:43

flower boy next 1.bölüm izleyebilmek için lütfen dns dğeiştirin…


Yazan : admin
Tarih : Mayıs 25th, 2013 // 10:53

açamadım bir türlü


Yazan : sfdg
Tarih : Ağustos 13th, 2013 // 16:17

Shut up flower boy band’s başlıyorum


Yazan : Fatoo
Tarih : Ocak 25th, 2014 // 16:44

Shut Up Flower Boy Band var. 2. bölümde bıraktım. Neden? Diziyi izleme amacım bi anda yok oldu (!) Nasıl izliyim a dostlar. Yine isyan…


Yazan : Blackismyhappycolor
Tarih : Ocak 25th, 2014 // 16:45

flower boy ramdun bununla alakalımı


Yazan : büşra
Tarih : Şubat 3rd, 2014 // 16:36

hic beğenmedim güzel değildi sacmaydı bare 4 5 bölüm olaydı eydi bide kore dizilerini seven ben bunu hic beğenmedim türk dizileri daha güzel ama bn kore dizilerinide izliyorm bunu izleyemedim tavsiye etmem -,-


Yazan : yok
Tarih : Haziran 3rd, 2014 // 23:05
Yorum Yap