/wp-content/uploads/Foundation5.jpg
Flower Boy Ramyun Shop 16.Bölüm FinaL Türkçe Altyazılı

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.



http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/hitfoni1.jpg


Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : melihfurkan | Tarih : Aralık 20th, 2011 // 21:24

diziye göre basit bir final oldu bence daha çarpıcı olabilirdi.


Yazan : burcu | Tarih : Aralık 20th, 2011 // 21:56

yaa alt yazılarıda gelsiiiinnn…


Yazan : semaa | Tarih : Aralık 20th, 2011 // 22:53

lütfen son 3 bölümü izleyemedik :(
çatlıycam meraktan ^.^


Yazan : sabır | Tarih : Aralık 20th, 2011 // 23:05

diziye göre basit final diyosnz ama hangi kore dizisi etkileyici bir finalle bittiki ben hatırlamıyorum varmı etkileyen final


Yazan : pnr=) | Tarih : Aralık 20th, 2011 // 23:21

tabiiki var greaats love var secret garden muhteşem finalleri var


Yazan : ayla ayyıldız | Tarih : Aralık 21st, 2011 // 01:14

izlemeden yorum atıyorum evet kore dizileri süper ama bende finallerini pek beyenmiyorumm ne yalann ama evet en güzel finallerden hatta en güzel final secret garden dıı:)


Yazan : papita01 | Tarih : Aralık 21st, 2011 // 09:08

bencede secret garden en iyisi en kötüsü city hunter


Yazan : assim | Tarih : Aralık 21st, 2011 // 10:05

kore dizilerinin finallerinden bi ben mi dert yanıyorum diyodum çoğunluk aynı fikirdeymiş :)
final konusunda çok kötüler ya hep alelacele sırf final çekildi diye çekilmiş gibi finaller izlemek insanı üzüyor….ve kesinlikle secret garden ve 49 days.mükemmlerdi ve ‘finall budur’ dedirtti ;)


Yazan : eda su | Tarih : Aralık 21st, 2011 // 13:35

nasıl olurda bukadar gereksiz yerde biter yoksa bu 1. sezonmu 2. sezonu varmı lütfen ben devamını izlemek istiyorum… :( :( :(


Yazan : nur | Tarih : Aralık 21st, 2011 // 14:18

son 3 bölumuu altyazılıı olmadan izlemıcemm çunku çok anlayamıyorumm lütfen bırazdaha hızlı çevırıım finallerim başlıcak ve izleyemıcemmm :(


Yazan : zeynep | Tarih : Aralık 21st, 2011 // 20:38

2. sezonun çekileceği söyleniyor


Yazan : Özlem | Tarih : Aralık 22nd, 2011 // 10:24

altyazı istiyorum !!!!


Yazan : reyhan | Tarih : Aralık 22nd, 2011 // 12:26

tesekkürler,kimsenin son hosa gitmemis.:)


Yazan : reyhan | Tarih : Aralık 22nd, 2011 // 12:27

tesekkürler,kimsenin son hosana gitmemis.:)


Yazan : ayşe | Tarih : Aralık 22nd, 2011 // 13:54

ingilizce alt yazıları eklen miş lütfen çevirilsin artık …. beklemekten ve bakmaktan usandım artık… lüüüüütfennnnn noluuur….

——————————————————————————–


Yazan : papita01 | Tarih : Aralık 22nd, 2011 // 23:20

alt yazıııııııııııııııııııııııııı


Yazan : reyhan | Tarih : Aralık 23rd, 2011 // 03:38

tesekkürler


Yazan : ayşe | Tarih : Aralık 23rd, 2011 // 09:12

bekliyorum bekliyorum…………..yok yok


Yazan : betüül | Tarih : Aralık 25th, 2011 // 04:03

dizi yarım kaldı sanki…böyle bitmemeliydi diye düşünüyorum…muhtemel 2.sezon olur…


Yazan : yineiğrençbirson | Tarih : Aralık 25th, 2011 // 14:47

bu ne ya bu nebiçim bir son hiç birşey anlamadım ben diğer adam tek kaldı Allah sizi kahretmesin yönetmen çok güzel ve komik dizinin sonunu batırdınız ya sağolun emeklerinize sağlık hayyyytttt niye hep böyle oluyor ya city hunterde öyle bitti adam akıllı bir son yok haaa !!!!!!


Yazan : halee | Tarih : Aralık 25th, 2011 // 14:49

teşekkürler .d


Yazan : jungIIwoo | Tarih : Aralık 25th, 2011 // 18:27

bence sonu güzel bitti kızla adam kavuşsunda diğerlerine ne olursa olsun hiç üzülmedim Choi Kang’a saf gibiydi ohh iyi oldu :D sonu biraz boş bitti sanki ama sonuçta istediğim iki karekter kavuştu ya City hunterdede ilk üzüldüm kavuşamadılar diye sonradan kavuştular yani kavuşmuş gibi oldu bunlar hiç değilse kavuşuyor Lee jun ki yazık hiçbir dizisini de kavuşamıyor .d ”Iljimae’de kavuşamadı ”Time between dog and Wolf” da da kavuşamadı ”Hero” da da kavuşamadı ”my girl”de zaten başrol değildi keşke başrol olsaydı iyi olurdu ama neyse güzel bir sondu bunu bulduğunuza şükredin bence ben o kadar harika diziler izledim sonu iğrenç biteninide gördüm ama en güzel dizi ve en güzel abartmadan biten bir dizi ”BOYS OVER FLOWERS” harika bi ridiziydi 24 bölümdü ne abartı ne kötü bir son oyuncularınıda beyeniyordum zaten Leeminho oynuyordu güzeldi bu dizide güzel bitti 5/4 bitti bence :) ))saygılar çokmu konuştum ne :D beyenmiyenlerde az sussunlar bunu bulduklarına şükretsinler


Yazan : nur | Tarih : Aralık 26th, 2011 // 14:55

yaa bıttığinee inanamıyorummm çok güzeldi yaaaaaaaaaaaaa güzel bir sondu bence bu arada dizinin şarkılarını adları bılen varsa yazabılırmıııı çok tşk (:


Yazan : Tuğchae | Tarih : Aralık 26th, 2011 // 18:11

aısh ! Cidden Nerde bu alt yAzıııı ! :/


Yazan : eda kahriman | Tarih : Aralık 26th, 2011 // 21:58

dizinin sonundaki fıragman hangi dizinin


Yazan : angel57 | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 09:53

dikkatimi çeken türkçe şarkımı marş mı?reklamdan sonra ki


Yazan : büşhwa | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 10:34

altyazııı :(


Yazan : Özlem | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 14:20

ALT YAZI LÜTFEN… :(


Yazan : lee- sun | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 14:51

ltfen ekleyn artk altyazıları..fragmnına gre sanki final pek yeterli deil gb.. umarm yanılırımm ama izlediğime pisman deilim güzeldi bide finali izleyebillsekk ;)


Yazan : lee- sun | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 14:53

ltfn ekleyn altyazıyıı..fragmna bktgm kadarıyla final pek etkileyuici değil gb grnüyr unarm yanlırım ama ynede izlediğiğm için mutluyumm ..bide finali izleyebilsekk,, ;)


Yazan : ılayda | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 18:27

yaa alt yazı lütfen ama ya cıldırıcamm :@


Yazan : büşra ylmaz | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 18:31

admin yalvarırım altyazıyı koy heyecandn ölücem LÜTFEN :(


Yazan : büşra çakmak | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 20:55

Altyazıııııııııııııııııı :(


Yazan : kdrama fan | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 21:43

arkadaşlar bu annesinin bi şarkısı var geleneksel müzik havasında bişey hani onun adını bilen varsa bana söyleyebilir mi şarkı çok güzel ama bi türlü bulamıyorm ost.de de yok


Yazan : münevver koca | Tarih : Aralık 27th, 2011 // 21:58

gayet güzel bir finaldi bence ve etkileyiciydi hele yang eun bi’nin cha chi-soo’yu babasının yanından alması çok iyiydi …sonra boul’lun kızı kıskanması falan çok güzeldi tebrikler ….:):) asyadizi yine yayınlamak için böyle romantik komedileri seçersen çok mtlu olurum :)


Yazan : figennnn | Tarih : Aralık 28th, 2011 // 11:31

alt yazıyı ekleyin artık yaaaa


Yazan : lee- sun | Tarih : Aralık 28th, 2011 // 19:14

off cidden yeter artık ekler msnz şu altyazıyı artık izlemek istiyrzz .. :(


Yazan : alına | Tarih : Aralık 28th, 2011 // 21:56

lutfen alt yazılı ıstıyorum en kısa zamanda


Yazan : bebecehyun | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 11:51

ellerinize sağlık çok teşekkürler henüz izleyemedim derse gitmem gerekiyor ama akşam kesinlikle izleyeceğim:) belki akşama kadar benim favori altarnatifimde yüklenmiş olur böylece daha kolay izlerim :D asyadizi kamsahamnida:)


Yazan : mustafa | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 11:51

seyrettiğim en saçma dizilerden biriydi.kız çok basit erkek ise dengesizdi.


Yazan : nurgül | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 12:06

Teşekkürler adminimize çeviride emeği geçenlere…Dizi beklediğim gibi başı sonunu yansıtıyordu zaten…Komediydi zaten az dengesiz olanındaN
:D anasayfaya kar yağıyor çok hoş olmuş kartopu oynasak :D


Yazan : kaljfldsf | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 12:23

izlediğim en saçma ve aptalca kore dizisi


Yazan : heijun | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 13:58

sonu tahmin ettiğim gibi bitti.saçma falan denilmiş.ne bekliyodunuz kiiii diyesim geldi sonuçta dizinin bişeyleri öğretme amacı yok.dertsiz tasasız bi diziydi güzeldi komikti.teşekkürler asya dizi ve çevirmen ^^


Yazan : zeynep dağcı | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 14:27

Final çok sönük kalmış daha farklı hayal etmiştim


Yazan : esin | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 14:29

Daha önce izlediğimiz romantik komedi dizileri düşününce bu dizi bana çok basit çekilmiş geldi.İstenilen tadı vermedi.Yine de emeği geçenlere teşekkürler.


Yazan : yorum | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 14:32

emegi gecen herkese tesekkurler.


Yazan : sjs | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 15:18

diziyi begenmesemde sonuna kadar izledim tabiki jung il woo var diye ey sevgi sen nelere kadirsin:) emegi gecen herkese tesekurler


Yazan : Emma | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 16:10

Çok güzel bir diziydi emeği geçen herkese teşekkürler


Yazan : p1nk | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 16:22

konusu cok sacma ve ozensiz olsada yine izledim :) asya dizi sagolun


Yazan : lee- sun | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 17:07

gerçektn beğenmeyecegimi düşünmüştüm ama finali beğendim..ayrıca asya dizi ekibine we çewirmen arkadaşlara gönülden teşekkür ediyrm ..:)


Yazan : Ramyun^^ | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 17:29

Dizi izlediğim bazı diziler gibi beni etkisi altına almadı ama yinede kötü değildi.Ama oyuncular çok şekerdi :) Kang Hyuk’a hasta oldum zaten..Bir de dizinin sonunda çıkan dizinin ismini söyleyebilir misiniz?Çok merak ettim.Ayrıca çevirmenler ve emeği geçenlere çok çok teşekkürler.


Yazan : ayse D | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 17:55

off be güzel bir dizi daha bitti koreliler güzel dizi yapıyor ama finali bir türlü güzel olmuyo yaa buneydi şimdi sönük final olmuşş yaa 2 sezon yapsalar bari nerde


Yazan : ayla ayyıldız | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 17:55

finali kötü deyildi benceee beklemedim kadar güzell hoşduu daha kötüleri gördümm çünküüüü :)


Yazan : ayse D | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 17:56

sonun şarkı söleyen grup var yeni dizi mi adı nedir gelecek mi adminn cvp tşk ederiz bir diziyi daha bitrdik


Yazan : Fatma Haraç | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 20:13

Bu gün hem 49 days hem de Flower Boy Raymun Shop’un finalini seyrettim.Bu gün hayatımın en güzel günlerinden biri.


Yazan : balim | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 20:25

tesekkürler..yine bir finalde hayal kirikligina ugradim.ahhh bu senaristler ne zaman güzel bir final yapicaklar ..oppalarim baska bir dizi de görüsürüz insallah……….


Yazan : anabeth | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 20:40

dizinin sonundaki film hangisi bilen war mı????? bu arada film çok matrak bitti :D


Yazan : aylüh87 | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 21:45

finalı tam bir hayal kırıklıqı dizi çok qüzeldi severek izledim ama finalı daha qüzel olabilirdi asya ailesine emeklerınden dolayı teşekkür ederim kolay qelsin asya ailesi


Yazan : yasemink. | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 21:50

Amaaa kocacııım yanlız kaldıı :( :(


Yazan : uzay | Tarih : Aralık 29th, 2011 // 23:13

teşekürler
bir diziyi daha bitirdik yeni dizileri yeni yılda yine birlikte zleriz inşallah


Yazan : baharr | Tarih : Aralık 30th, 2011 // 00:05

tesekkurler sonu guzeldiiii ama anlamsizdi dizideki reklamlarda yeni moda oldu.


Yazan : medy@ aksu | Tarih : Aralık 30th, 2011 // 00:19

yaw super bır fınaldı bence ne opücük ama gercı daha guzel hayal etmıştım ama buda fena deyıl işte cevıren arkadaşlara tesekkurler elınıze sağlık bırde mee too floverın 7 bolumu gelsın artık ne olur onunlada ılgılenın artık lutfen ya


Yazan : ceylan cancer | Tarih : Aralık 30th, 2011 // 16:17

alt yazılı çıkmış haaaaaaa


Yazan : ceylan cancer | Tarih : Aralık 30th, 2011 // 16:18

r7o


Yazan : ilaydahongki | Tarih : Aralık 30th, 2011 // 17:54

sonu allahtan saçma bitmemiş. bence komik bir diziydi.Ve severek izledim =) kamsahamnida herkese..
Bu arada şu me to flower da bir el atsanız =) bekliyorum ne zamandır..


Yazan : gizlii. | Tarih : Aralık 30th, 2011 // 18:48

ya bana romantik komedi güzel bi kore dizisi önerin.


Yazan : jungIIwoo | Tarih : Aralık 30th, 2011 // 19:58

Hahaa sonunda buda bitti:D


Yazan : jungIIwoo | Tarih : Aralık 30th, 2011 // 20:03

Bence güzel bitti..yani daha nasıl bir son bekliyordunuz ki.! yönetmenin ellerine sağlık konik bir diziydi güzelde bitti ama adama yani Cha Chi soo’ya siyah saç hiç yakışmamış yahu :D alt yazısızda izledim bir şey anlamadım ingilizcemde peek yol zaten ama yinede anladım…ALT YAZILI İZLEYİNCE HERŞEYİ ANLADIM VEDE KIZLAR SİZE KATILMIYORUM GÜZEL BİTTİ…AMA İKİNCİ ADAMA ÜZÜLDÜM YA KARIIM KARIIM DİYE DİYE GİTTİ ADAM :D dizinin sonun da da herkes öpüştü :) yeni bir diziyle tekrar görüşmek üzere :D hanımlar beyler


Yazan : ülkü | Tarih : Aralık 30th, 2011 // 22:34

kar yağıyo super yaa


Yazan : nezaket | Tarih : Ocak 1st, 2012 // 06:01

ben olsam uykucu oğlanı alırdım.hatta şimdi bile alırım ya.gel oppa sen türkiyeye harcanıyosun oralarda :)


Yazan : özlem özer | Tarih : Ocak 1st, 2012 // 14:48

yine geldik bir dizinin sonuna daha… yine çok güzel,eğlenceli ve mükemmeldi.emeği geçen herkese kamsahamnida….


Yazan : kore delisi | Tarih : Ocak 1st, 2012 // 23:04

30 A YAKIN DİZİ İZLEDİM BUNUN KADAR ŞAÇMASINI GÖRMEDİM. RUH BEKÇİSİ VAR GÜZELDİR DEDİM 5. BÖLÜME KADAR İZLEDİM. SONRA BIRAKTIM 13-14 E FELAN BAKTIM GÜZELLEŞMİŞTİR DİYE DAHA BETER SAÇMALADIKLARINI GÖRDÜM FİNAL TEK KELİMEYLE VASAT


Yazan : ela | Tarih : Ocak 3rd, 2012 // 20:09

merhaba asya dizi ve kore fanları=) diziyi bende izlemek ıstıyorum ama artık megavıdeoları acamıyorum bazı sıtelerden acılıyor ama burda görunmuyor.aynı sorunu yasayan var mı???


Yazan : minho fan | Tarih : Ocak 4th, 2012 // 21:32

Super super super!!!!!!
Com guzeldi :-)
Yaniz kocaciimi gostermediler ama yinede cooooookk guzeldi ;D
Simdi direk 49 days’e bakmam laziim


Yazan : canux | Tarih : Ocak 4th, 2012 // 22:26

balide ne oldu ? adlı flımın bolum sayısı 5 te bıtıyor lutfen gerısını yuklermısınız sevgılı admın tesekkurlr


Yazan : eyizar | Tarih : Ocak 4th, 2012 // 22:49

merhaba m illet diziye çok güldüm çok eğlendim ilk 8 9 b ölüm hakketen çerez gib izledim.ancak herzam an ki gibi final konusu hayal kırıklığı oldu.bence bu dizide en komiği ba wol dü çoçuk süperdi her halin e çok güldümm..ilişkiler de bi garib ti bu ne yanii iki kişi ile mi idare edecek insanlar ahlaki olarak doğru bulmuyoru mm..ar var namus v ar cnm.tövbe tövbe..c ıhcıhcıh..uzun çoc uğada haksızlık yapılmış.onun günahı ne b ide yardım etmezmii çileden çıktım yani.bari aşık etmeyin adamıda b izde üzülmeyelim .abi kardeş ilişkisi olsaydı bukadar gıcık olmazdım..birde ikisi karar alıyor fiziksel temas yok diye çisoo habire kızın dib inde diğerine hiççç şans v ermediler ki..garip yazmışlar senaryoyu…hakkaten yazdıklarınıza katılıyorum.zaten 7 den sonra koptum diziden acaba sonu nnasıl diye merak ettim..ayrıca çevirenlerin eline sağlıkk.b iraz kızmışlar am a anlayışlı olun b iraz asya dizide bizim için çalışıyor..me too flower b wkliyorum ama maalesef o dizidende soğudum merkım söndü.onu neden 15 b ölüm yaptılarki..neyse yeni komik bi dizi gelirse lütfen söyleyin.ÇOK TEŞEKKÜRLER ASYA DİZİ SEN BİTANESİN…


Yazan : Emie. | Tarih : Ocak 5th, 2012 // 14:31

Arkadaşlar dizinin sonunda bir dizinin fragmanı çıkıyor adını bilen varsa söyleyebilir mi ?..


Yazan : saadet yeter | Tarih : Ocak 5th, 2012 // 18:04

güzel di ama keşke sonunda evlenselerdi yani yoksa ne bilelim belki 1 ay sonra ayrıldılar :D BU SONRALI hiç sevemem ya ama yinede güzeldi :D


Yazan : sem | Tarih : Ocak 5th, 2012 // 23:23

final izlemek istiyorsanız the princess man dizisinin finalini izleyin arkadaşlar


Yazan : pelda | Tarih : Ocak 7th, 2012 // 09:17

Dizinin SONUNDAKİ dizi “SHUT UP FLOWER BOY BAND” birkaç grubun üyeleri ve “lie to me” den tanıdık gelen Sung Joon(hyun sang hee hep sevdiğine kavuşamayan küçük kardeş) var 16 bölümlük müzik aşk arkadaşlık konuları olan bir dizi. Bu kadarını biliyorum daha da araştırabilirsiniz yukarıda ismi yazılı.


Yazan : pelda | Tarih : Ocak 7th, 2012 // 09:21

Dizinin sonunu beğendim abartıldığı kadar kötü değildi en azından bir sondu devamı gelecekmiş gibi de durmuyorsu. Bir tek Kang hyuk için üzüldüm onun dışında Hyun woo bile öpüştü :D


Yazan : hatice kübra | Tarih : Ocak 9th, 2012 // 22:22

çok kore dizisi izledim ama sonları hep aynı olumsuz ama yinede onlar olmassada olmaz


Yazan : samyeli90 | Tarih : Ocak 17th, 2012 // 05:34

güzel bitti herkes mutlu teşekkürler asya dizi


Yazan : medusa | Tarih : Ocak 18th, 2012 // 04:39

cha chi soo’nun annesinin en sevdiği parçanın adını bilen var mı bir türlü bulamadım yardım çebal…


Yazan : Admin Acilen Bak !?! | Tarih : Ocak 24th, 2012 // 22:58

Artık açılmıyor admin, neden ? İzliyorum ya çok özledim lütfen açılsın videobb yi tıklıyorum premium satın al diyor diğerleri hiç açılmıyor çok moralim bozuldu.Admin bir bakabilir misin ? şimdiden komaho ama lütfen.


Yazan : mamba | Tarih : Şubat 23rd, 2012 // 02:14

kızın elinde tuvalet pompasının olduğu sahnelere çok güldüm ama finali beğenmedim yine de…


Yazan : cheonguk80 | Tarih : Şubat 26th, 2012 // 20:42

bence güzel bir diziydi. eğlenerek izledim. sonuda güzeldi. teşekkürler asya dizi.


Yazan : elif mbc | Tarih : Şubat 27th, 2012 // 19:17

turkcell reklamlarıyla dizinin içine etmişsiniz. dizinin ne izlenebilirliği kalıyor ne de tadı çıkıyor. reklamları sadece başına ve sonuna koysanız daha akıllıca olur ve izleyenleri de sinir etmemiş olur


Yazan : koreaşığı | Tarih : Mart 15th, 2012 // 13:49

dizinin fazla bi knusu yok sadece komikti o yüzden beğendim..:)


Yazan : merve | Tarih : Nisan 28th, 2012 // 21:18

aigooo mükemmel ötesi bi diziydi….finali biraz ilginç olsada çok güzeldi..bence hiç sıkmadan tadında bitirmişler…..:)


Yazan : cansel | Tarih : Temmuz 14th, 2012 // 07:55

lütfen 2. sezonu çekin çok güzel bir dizi böyle dizilere bayılıyorum as ya diziyi seviyorum 100 kere izlesem bıkmam bu filimlerden


Yazan : cCc Reyiz | Tarih : Ağustos 3rd, 2012 // 19:03

lanet olsun sana EunBi! Kang Hyuk varken Chi Soo’ya mı kapıldın. Kang Hyuk çook tatlı, yakışıklı, ve seni ölümüne seven bi adam (sana çook fazla bilee) :D Ben Kang Hyuk’a çok üzüldüm. Ağlayarak gitti ya aşkım benim. Bari ona da nolduğunu gösterselerdi en sonunda…


Yazan : asdasad | Tarih : Ağustos 10th, 2012 // 17:22

Bence finali gayet iyiydi daha ne yapabilirlerdiki sonuçta başroller birlikte olmalı :D


Yazan : Yaren | Tarih : Ağustos 13th, 2012 // 01:41

mutluyum mutluyum Chi Soo’ya kapıldı oleey :D <3


Yazan : Yaren | Tarih : Ağustos 13th, 2012 // 04:20

Bence de finali o kadar kötü değildi daha kötü finaller de gördük teşekkürler asyadiziii ^^


Yazan : rainist | Tarih : Ekim 20th, 2012 // 20:58

bu kadar iyi baslayıp bu kadar kotu bıten bı dızı daha görmedim yazık olmus


Yazan : rainist | Tarih : Ekim 20th, 2012 // 20:59

bari reklamları da çevireydiniz


Yazan : ukte | Tarih : Ocak 12th, 2013 // 06:36

Allah cezasını versin diziyi böyle bitirenlerin hani fedakarlık hani emek hepsi boş illa aşkı seçecek kız di mi öküzler


Yazan : 2ne1blackjack | Tarih : Şubat 3rd, 2013 // 19:34

kesinlikle mükemmeldi bayıldım :D 2. sezonu çıksııııınnnn :D :D


Yazan : Büşra Çakır | Tarih : Şubat 23rd, 2013 // 14:13

Dizi son derece mükemmeldi çok eğlenceliydi neden önceden izlemedim diye kendime kızıyorum. yalnız bu kadar güzel ve eğlenceli bir dizi böyle bir finalle bitirilmez!!! :( bari özel bölümler yapın :) :)


Yazan : HanByulNamSA*-* | Tarih : Mart 11th, 2013 // 19:20

Gerccekten bu dizi için emeği gecen yönetici ve calısanlara cooook tesekkür ediyorum tam bir kore tutkunu oldugum için 2 veya 3 güde bir dizi bitiriyorum .. Tabii ki bunda asyadizi’nin katkıları sayesinde yapıyorum … ASYADİZİ sayesinde birçok OPPA *-* ile tanıştım gercekten cok tatlısınız ^-^ Komaoo komaoo *-* Sizi coook seviyorum asyadizi :) <3


Yazan : ilayda | Tarih : Nisan 28th, 2013 // 17:36

diziyi gerçekten çok beğendim ama sonu daha iyi olabilirdi. ama yine güzeldi.bu dizi dramalardan sonra baya iyi geldi.izlerken çok eğlendim ve güldüm.herkese tavsiye ederim.Jung ıl woo oppa çok tatlıydı.sarane oppa.tabihikide asya diziyede teşekkür etmeyi unutmamak lazım çünkü en hızlı site ve hemen yüklüyolar asya diziye çok teşekkürler emeğe geçen tüm herkese sağolun tüm herkes asya diziden izlesin asya dizi gibisi yok


Yazan : oppa | Tarih : Nisan 29th, 2013 // 22:44

böyle bir bitiş gerçekten basit olmuş 2. sezonu olmalı


Yazan : nedime | Tarih : Mayıs 25th, 2013 // 14:52

çok güzeldi teşekkürler


Yazan : chen sook | Tarih : Mayıs 30th, 2013 // 19:27

Çok güzeldi bence :) teşekkürler..


Yazan : adasevimm | Tarih : Eylül 21st, 2013 // 15:54

harika olarak nitelendirdiğim dizilerin iğrenç ötesi sonlarından sonra hayal kırıklığına uğramadım diyebilirim ama direğe yazık oldu işte ona üzüldüm :(


Yazan : büşra çolak | Tarih : Mart 9th, 2014 // 12:16

gerçekten çok güzel bir film seni seviyorummmmmmm oppa :)


Yazan : uzaylı :) | Tarih : Haziran 8th, 2014 // 16:32

izlediğim dizilerin arasında ilk üçe girdi :) sonu birazcık karmaşık da olsa güzel bir diziydi:) çeviriler için de emeği geçen arkadaşlara teşekkürler:)


Yazan : gujunpiyoaşığı | Tarih : Temmuz 19th, 2014 // 01:17

buradan uzaylı arkadaşa sesleniyorum, arkadaşım sen hiç dizi izlemedin herhalde bu mu ilk 3 ünde? istiyorsan öneride bulunabilirim :)


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*