n11.jpg (728×90)

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.





Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : nurgulcan | Tarih : Temmuz 4th, 2009 // 20:27

duygusal komedı tarzını sevenlerın ızlemesını tavsıye ettıgım bı dızı


Yazan : gül | Tarih : Kasım 24th, 2009 // 16:43

yaa niye açılmıyo kac günden beri izleyemiyorz lütfen yetkililere duyurulur


Yazan : cennet | Tarih : Ocak 1st, 2010 // 09:38

harika ve çok eğlenceli bir dizi.tavsiye ederim arkadaşlar


Yazan : sevgi | Tarih : Ocak 6th, 2010 // 11:20

Bu diziye yeni başladım,güzele benziyor tavsiye edrim,başroldeki kız autumtale deki kız mı anlayamadım.


Yazan : züleyha | Tarih : Ocak 7th, 2010 // 22:25

ben de bu dizi ye yeni başladım.bakalım nasılmış.kardeşimden bu dizinin güzel olduğunu duydu. bana tavsiye etti.gerçekten öylemi görelim=)))^_^


Yazan : CaSs_Se7eN | Tarih : Ocak 15th, 2010 // 17:12

ya oooff hep yarıdan sonrasını yüklemiyor sinir olmaya basladım amaa


Yazan : nerlinkara | Tarih : Mart 6th, 2010 // 13:58

30 sn sonrası izlenmıyor


Yazan : 사랑 | Tarih : Nisan 9th, 2010 // 18:45

video biraz ilerledikten sonra duruyo düzeltirmisiniz


Yazan : 시리즈 중독자 | Tarih : Ekim 25th, 2010 // 21:46

왜이 영화에 느린거야?


Yazan : mehir | Tarih : Ekim 29th, 2010 // 15:40

videolar açılmıyor ya :( ( Neredeyse tüm sitelerde böyle…


Yazan : AsYa[Admin] | Tarih : Ekim 29th, 2010 // 16:28

AÇILIYOR…..


Yazan : eslem | Tarih : Aralık 12th, 2010 // 11:07

eğer güzel zaman geçirmek istiyorsanız mutlaka izleyin dizi bittiginde de anlayacaksınız


Yazan : dizikolik | Tarih : Mart 8th, 2011 // 15:40

tam bi komedi romantik dizisi herkese tavsiye ederm mutlaka izleyin çok eğlenceli :)


Yazan : hayalperest | Tarih : Mart 16th, 2011 // 23:19

Bu film müthişti.Daha az önce son bölümü izledim yani ben çok beğendim.Hemen de yazayım dedim.Yorumlar benim için önemli çünkü.


Yazan : sinem mumcu | Tarih : Haziran 21st, 2011 // 20:17

açılmıyoooo yaaaaa şimdi bayılıcammm


Yazan : sena | Tarih : Ağustos 20th, 2011 // 10:39

ya admin full house de ki bütün partlar bozuk açılmıyor şuna bi baksan lütfeeenn 16 bölümün hepsi aynı şu partları düzelt lütfeeen


Yazan : sena | Tarih : Ağustos 20th, 2011 // 20:57

admin lütfen ya şu full housenin parlarını düzeltin artık


Yazan : seda | Tarih : Eylül 17th, 2011 // 14:39

admin bu dizinin ilk sezonu mu? lütfen cwp verin….


Yazan : reyhan | Tarih : Ekim 22nd, 2011 // 17:16

altyazisinda bir problem mi var, bazi harfler anlasilmiyor.bir de görüntü diger bölümlerde de ayni mi olacak.


Yazan : su_lee | Tarih : Kasım 2nd, 2011 // 13:49

2 yıl aradan sonra tekrar izlemesi bile güzel. benim için en özel kore dizisidir. telefonum zil sesi bile full house müzikleri çalar. izlemeyen kalmasın .koreliler bile 2011 versiyonunu çekmeye başlamış. umarım siteye gelir. bu kadar güzel olcak mı izleyip göreceğiz.


Yazan : nese güzel | Tarih : Kasım 7th, 2011 // 19:55

güzel izlediğim kore dizilerinde izlenecek türden bir dizi boys over flowers 1. tabiiki


Yazan : tugba kazan kocaman | Tarih : Kasım 23rd, 2011 // 04:54

kore dizisi olurda güzel olmazmı izleyin çok beğeneceksiniz lütfen herkes izlediği dizi hakkında yorum yapsın izleyemeyenler için bilgili oluyor herkese iyi diziler


Yazan : tugba kazan kocaman | Tarih : Kasım 23rd, 2011 // 04:56

harika bir dizi izleyin


Yazan : tugba kazan kocaman | Tarih : Kasım 23rd, 2011 // 04:58

harika bir dizi izleyin kore dizisi olurda mükembel olmazmı izleyenler yorum yazsın başkalarına bilgi oluyor herkese iyi diziler


Yazan : koreci | Tarih : Aralık 6th, 2011 // 01:22

3 yıl önce kore dizilerine bu diziyle bağlanmıştım.ilk dizim olur kendileri.tekrar izleyesim geldi yine:)bi raine hayranlığımda a love to kil de tavan yapmıştı.a love to kill i hala izleyemeyeniniz yoktur heralde:)


Yazan : HaNa | Tarih : Şubat 5th, 2012 // 03:23

Videolar açılmıyor. İlgilenebilir misiniz? :)


Yazan : NAZLI | Tarih : Temmuz 1st, 2012 // 18:48

açılmıyor


Yazan : kim youn jung | Tarih : Temmuz 26th, 2012 // 16:01

aslında bnm icn en qzl dizi playfull kiss daha sonralarıda bi c0q romantıc komedy izledm ama 1 numara ful kiss kim youn jung sonra lee min ho da koreci listeme qirdi bakalm bu dizi naslms bnm ,cn bas roller tatmin edici olmzsa dizi dünyanın en qzl dizisi olsn farketmz izlemem hayatmda en cok boys over flowersta hayal kırıklığına uqradm yaa dizi mütiş ama kız ne işş ! koreci listemdeki baş aşklarımn her ikiside o dizide ama okız ne yaa off yazk olms diziye kızn sacı midemi bulandrdı zatn kendisini görncede kustm sırf kim youn jung oppam içn izledm ama daahaa fzla izleyemdm nysee bkcz artk


Yazan : Quluzade Ruslan | Tarih : Şubat 18th, 2013 // 08:12

super dizi bu 3 kez izleyisim asya dizi tesekkurler


Yazan : KoRé AşıqıYIM | Tarih : Şubat 21st, 2013 // 13:43

Süper ßİR dizi Herkese öneririm


Yazan : elif | Tarih : Temmuz 30th, 2013 // 10:30

Full House Hallyu dalgasını başlatan ve Rain’i Hallyu starlığın öncüsü yapan diziymiş ve rekorlar kırmış. Kesinlikle insan izleyince anlıyor bunun doğru olduğunu. Harika bir dizi. Boşuna G.Kore dizilerinin yapı taşı olarak gösterilmiyor.


Yazan : züleyha ermiş | Tarih : Kasım 12th, 2013 // 20:18

boys ower flovers en sevdiğim dizi


Yazan : Neşegül Yedier | Tarih : Şubat 17th, 2014 // 23:41

bu diziyi okadar beyendimki 4. seyredişim inşallah bi rain bir dizisi keşke yeniden oynasa çok güzell . yada bi rain yeni senelere ait olsun seyredecem .


Yazan : ilayda | Tarih : Mart 8th, 2014 // 14:09

neden açılmıyo


Yazan : ilayda morçiçek | Tarih : Mart 8th, 2014 // 14:10

neden açılmıyor ?


Yazan : alex ruso | Tarih : Haziran 6th, 2014 // 14:10

neden acılmıyor bilmiyorum ama duyduguma göre cok güzel filim bir cocuk tarafından yapılmıs türkiyede hatayda cumhuriyet orta okulda adı fulya soyadı demir ben hata ondan imza alıyorum onun bir gurubu var hata o ünlü biri bilmiyormusunuz bu filimi izleyen herkez ona gidim imzasını atırıyorlarmış obir kıııııııııııızzzzzzzz


Yazan : aslı demir | Tarih : Haziran 6th, 2014 // 14:10

heyyy


Yazan : hale | Tarih : Haziran 8th, 2014 // 09:49

SLM… Yeni başladım.Çok güzel,izleyen herkes devam etsin.


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*