/wp-content/uploads/limonian35.jpg
Full House 10.Bölüm

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ RAHATÇA İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ...VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...



http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/hitfoni1.jpg


Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : najita | Tarih : Ocak 27th, 2010 // 18:13

çok güzel koreliyiz biz bu filmi deki erkek benim abim


Yazan : fatmagul | Tarih : Şubat 9th, 2010 // 01:49

ne hangısı hadı canm !!!!!!!!!!!


Yazan : vosemya | Tarih : Mart 11th, 2010 // 23:48

ya arkadaşlar ben diziyi izleyemiyorm başka bi yerden izleme şaansım varmı aamaa imageshak tan değil lütfen yardımcı olun


Yazan : CaSs_RaiN | Tarih : Mart 27th, 2010 // 13:14

ağlayabilir miyim..?? en fazla 2 dakikadan sonrası tam 1 saattir dolmuyor :S


Yazan : newroz fidan | Tarih : Mayıs 21st, 2010 // 14:04

ya çok güzel bir dizi ama çok yavaş dolduğu için fazla izleyemiyoruz


Yazan : amazing | Tarih : Mayıs 21st, 2010 // 20:32

yha najita atıyon yha sndeee yok bnm abmda elvis prsley


Yazan : beda | Tarih : Haziran 20th, 2010 // 16:40

amazing sana katılıom


Yazan : beda | Tarih : Haziran 20th, 2010 // 16:46

kore dizilerine bayılıom


Yazan : masal su | Tarih : Haziran 20th, 2010 // 21:49

bu dizide emegi gecen herkesin eline saglık


Yazan : yaqmurr | Tarih : Ağustos 24th, 2010 // 22:10

türkçe bilen koreli ne güzel hadi yaa ufakk at barii amcamın oqlu falan XDXD


Yazan : damla gör | Tarih : Ekim 6th, 2010 // 14:26

bu diziyi cok seviyorum yagmur ne dediğini anlamadım ama yinede olsun snde insansın cok gsl ellerinze sağlık


Yazan : Gülşah | Tarih : Haziran 5th, 2011 // 16:20

ahaha yorumlara bittim :) ) damla özellikle sana ne de olsa sen de ınsansın ahaha . komiksiniz ç. güzel dizi ellerinize saglık


Yazan : Gülşah | Tarih : Haziran 5th, 2011 // 19:38

napıyor bu jkız ya


Yazan : nisan akın | Tarih : Ekim 22nd, 2011 // 14:05

THE MUSİCAL yükleyin bölümleri artık


Yazan : sasa | Tarih : Kasım 29th, 2011 // 23:42

aynı benim kaynım :D aynı :D kaynımda koreli zaten aynı o aynı :D


Yazan : rüyam | Tarih : Ocak 20th, 2013 // 21:34

ama bu bölüm yok ki açılmıyor. lütfen bakar mısınız


Yazan : rüyam | Tarih : Ocak 20th, 2013 // 21:40

lütfen bakar mısınız bu bölüm yok


Yazan : yaren Vipjack | Tarih : Nisan 28th, 2013 // 18:16

açılmıyor kafayı yiycem ya bu dizi beni bağladı şimdide açılmıyor sınava girdiğimde bile aklım bu dizideydi


Yazan : admin | Tarih : Nisan 28th, 2013 // 23:17

dns dğeiştiriniz…


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/liste-izle1.gif

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player