http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/yataybanner1.jpg
Heirs 5.Bölüm izle

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.



http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/hitfoni1.jpg


Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : hicran aladağ | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 17:52

yaşasın!!!!!! dizim gelmiş :)


Yazan : ayşegül | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 17:53

ilk yorum vede bittiiğğğğm… :D


Yazan : meryem | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 17:57

ilk yorum benden bu diziye bayılıyorum lütfen hemen alt yazı eklermisiniz


Yazan : ÖZLEM | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 18:05

AÇILMIYO YA ÇOK MERAK EDİYORUM.ama çok güzel dizi ya fighting :) )))))))))))


Yazan : fatmanur | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 18:19

Yaaaa aktyazı yokk anlamıyorum lütfen altyazıyı ekleyin


Yazan : duru dakoğlu | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 18:23

hangi günler oluyor bu dizi acaba


Yazan : elif | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 18:28

altyazııı :D


Yazan : @oskijen on twitter | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 18:30

O-H-A diyorum. 3 evetle uğurluyoruz.


Yazan : sisi | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 18:50

bayiliyorum bu diziye sabirsizlikla devamini bekliyorum çevirmen arkadaslara tesekkurler…..
cha eun sang <3 kim tan


Yazan : gfgsd | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 18:51

türkçe alt yazı ne zamana türkçe altyazısız koymayın lütfen


Yazan : esra sağır | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 18:56

aly yazığı hemen getirin nolur 1 haftadır bunu bekliom….. :’(

!!!!!fighting!!!


Yazan : İrem | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 18:57

Bu dizi cok güzel lütfen alt yazı koyarmısınız


Yazan : nidanur | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:12

lütfeen bir an önce altyazı gelsin lütfeen


Yazan : MERVE MACİT | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:13

ALT YAZIIIIIIIIIIIII


Yazan : ayşe sena | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:15

hani altyazı gelcekti bgn


Yazan : aysegul demır | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:31

ohaa yenı bölüm gelmiş lee mın ho senı yerım <3


Yazan : heirsss | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:31

altyazıyı sabırsızlıkla bekliyorum :)


Yazan : Büşra | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:33

Okulda bile çok merak ettim zor geçti saatler :D


Yazan : Pelin karaca | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:35

Alt yazıııı lütfennn çabukkk


Yazan : cemre | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:36

yeppudaaaa gelmişşş


Yazan : şura | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:37

altyazzzzıııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııııaltyazzzııııııııııııııııııııııııııııııııııı


Yazan : cemre | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:40

yarında 6. bölüm gelir ve cuma cünü türkçesi yüklenir inş. ayyy çok mutluyum saranghae oppaaa <3 :d :) :D


Yazan : offfffffff.. | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 19:40

diziyi coooook beyendim..ama yarisini anliyorum yarisini degil…-.-..
ltfn hemen alt yaziyi eklerseniz cook sevinirim..simdiden sag olun…:))


Yazan : dilara | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 20:47

Altyaziyi ne zaman eklersiniz ???


Yazan : Neşegül Yedier | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 21:14

BU DİZİ HİT OLACAK SADECE MÜKEMMEL DENİLE BİLİR EMEĞİNİZE SAĞLIK


Yazan : fatma | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 21:23

Altyazı nezaman


Yazan : lee syung joon | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 21:27

ayyyyyyy çok beğendim acaba 6. bölümü ne zaman yaaaaaaa otıkeeeeee


Yazan : beneyna | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 21:28

ayy çok beğendim acaba 6. bölüm ne zaman yaaaaaaaa
otıkeeeee


Yazan : özelll | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 21:29

alt yazı adminnnnnnnnnnnnnnnnnnn catlamak üzereyim lütfemnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn


Yazan : hilal | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 21:33

altyazıı yaa ölcem gitcem yakında meraktan :D en kısa sürede gelsin lütfennn :D


Yazan : Bseacr khj | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 21:37

Alt yaZı ne zaman gelir peki ..?


Yazan : seren | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 21:43

açılmıyo yaa :(


Yazan : nilay | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 22:38

altyazı ne zmaan gelir bilgisi olan yanıtlasın lütfennnn :( (((:(:(:(


Yazan : şeyma bilgin | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 23:15

çevirisini ne zaman yapacaksınız ??


Yazan : ebrar | Tarih : Ekim 23rd, 2013 // 23:19

alt yazı ne zaman gelecek?


Yazan : admin | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 00:28

yarın the heirs 5.bölüm türkçe altyazısı yayınlanır….


Yazan : Sevgi | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 06:22

Deniyorum ama açılmıyor kullanımımıza uygun olmadığı için kaldırılmıştır diyor neden ?


Yazan : esra | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 07:10

içerik reddedildi diyo açılmıyooo


Yazan : SEN&BEN | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 13:00

oooooooo demek dizim gelmis hemen bakib size yorum yazcam bakbamisdan qabaq herkese tsk bayyyyyyyyy


Yazan : Meltem | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 13:59

6.bolum ne zaman yayinlanacak ?


Yazan : admin | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 14:04

the heirs 6.bölüm bugün yayınlanıcaktır…saat 17:300 ile 18:00 arası…


Yazan : cemre | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 17:36

izledimm çook güzeldi alt yazı sonunda ya <3 :D


Yazan : korekolik | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 17:58

Hala 6. bölüm gelmedi admin :( ((


Yazan : busiş | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 18:39

Oha admin seni yerim ben <3 Oppamı çok özlemiştiim <3 Lee Min Ho


Yazan : özelll | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 19:13

bu ne ya bu senaristler kızı neden bukadr aşşagılıyolar resmen ezildi ya okula gitmemeliydi bence üniformayi bile alamadı ya çok sinir bozucu


Yazan : nidanur | Tarih : Ekim 24th, 2013 // 20:06

komao komao komao ASYADİZİ okulda zaman geçmedi.. altyazı gelimiş çoooooooook mutlu oldummmmm :D


Yazan : züleyha yazıcı | Tarih : Ekim 26th, 2013 // 11:52

tek kelimeyle harika


Yazan : emine elif | Tarih : Ekim 26th, 2013 // 12:22

olmuyo bişi oldu yha. biraz izliyorum sonra başa alıyo kendi kendinee :’(


Yazan : leman | Tarih : Ekim 31st, 2013 // 07:40

admin acilmiyor izleyemiyorum olucem lutfen biseyler yap


Yazan : admin | Tarih : Ekim 31st, 2013 // 07:52

DİZİLERİ RAHATÇA İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ…VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ…


Yazan : janda qu | Tarih : Ocak 6th, 2014 // 10:01

harika bir dizi


Yazan : janda qu | Tarih : Ocak 6th, 2014 // 10:04

ben bu diziyi alt yaziyla ve turkce dublajla izliyorum super bir dizi


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*