ASYADİZİ






Heirs 9.Bölüm izle

The Heirs 9.Bölüm izle
Türkçe Altyazılı izle

Diziyi indirerek izlemek isteyenler için 9.bölüm download linki eklenmiştir.

The Heirs 9.Bölüm Mp4 Türkçe Altyazılı indir

Part 1


Part 2


VK



The Heirs izle

The Heirs izle

Dizinin Konusu

Heirs 9.Bölüm izle

Heirs

Henüz bir dizi açıklaması eklenmemiş.
Dizi Yorumları

yasasınnnn dizim gelmiş:D:D


Yazan : seher
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 17:15

lutfen altyazi cabuk gelsin simdiden emeyiniz icin tesekkurler


Yazan : lemank
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 17:17

ilk yorum benden ve altyazı yarına mı gelir bi kaç saatemii ?


Yazan : heirsmanyagı
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 17:21

THE HEİRS 9.BÖLÜM TÜRKÇE ALTYAZILI YARIN YAYINLANICAKTIR….


Yazan : admin
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 17:22

YARABBİMMM AYY ŞUAN ÇOK MUTLUYUM YAAA EWT EWT EWWWWWWWT!! :) THANK U :)


Yazan : tuğçe
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 17:45

çok teşekkürler şimdiden :)
ne zamana alt yazı gelir acabaa ^_^


Yazan : Zeynep YILMAZ
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 19:24

offffffffff dizi manyak yarın nasıl olcak ya


Yazan : özelll
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 19:54

harikaaaaaa


Yazan : seda_
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 20:21

ayyyyy çabuk alt yazıya bayılıyorum size yaw :)


Yazan : susqun kıss
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 20:54

cevırı lutfennn umudumu kesmedım beklıyorum buugneee cevırıyı :)


Yazan : melıke
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 21:01

uarın birdaha izliyecemmmm …………..


Yazan : cemre
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 21:44

ÇEVİRİNİN BİTMESİ KAÇI BULUR ACABA.MERAKLA BEKLİYORUZ


Yazan : sema
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 22:45

yarya oturdum altyazısız baştan sona izledim napıyım meraktan çatlıcaktım :( ama varya 10. bölüm süper olcak Choi Young Do her şeyi çözcek galiba ve fark ettim de Korecem fena değil galiba 😛 😀


Yazan : ada
Tarih : Kasım 6th, 2013 // 23:16

yaaa ne zaman altyazı gelicek meraktan çatlıycaam 😀


Yazan : korekoree♥
Tarih : Kasım 7th, 2013 // 15:09

çeviri mi gelmiiiiiiş 😀


Yazan : korekoree♥
Tarih : Kasım 7th, 2013 // 15:23

omooo nomu nomu yeppudaaaaaaaa 😀 😀


Yazan : edaa
Tarih : Kasım 7th, 2013 // 16:52

admin komauuuuuuuu sınavların arasında yinede izledim ya 😀 ama harikaydı kıza telefonu açtırmamak için öptü resmen yönetemine bayıldım.. 😀


Yazan : almina su
Tarih : Kasım 7th, 2013 // 21:33

kim tan <3 <3 <3


Yazan : hicran aladağ
Tarih : Kasım 7th, 2013 // 21:43

lee min ho <3 <3 <3


Yazan : hicran aladağ
Tarih : Kasım 7th, 2013 // 21:44

ya öpüşürlerken çalan şarkının adı ne ? sayfaya yüklerseniz yada nerdenn indiriceğimi söylerseniz çok mutlu olurum. hele birde altyazılı olursa süper olur :) Şimdiden teşekürler .


Yazan : zeynep
Tarih : Kasım 8th, 2013 // 14:44

Sonunda Park Shin Hye’den de bir şarkı dinleyebildik :)


Yazan : The Fierce
Tarih : Kasım 8th, 2013 // 15:56

Merhaba.Harika dizi.Li Min Ho burdada iyi is cikarmis.Von Bin zaten her dizide mukemmel oynuyor.Von Binin School 2013 dizisindede mukemmel oynamis.Ama burda yakisikli.Tannin annesi de alem kadin ya oldum gulmekden.Cevirmen arkadaslara tesekkurler.


Yazan : fatime azeri
Tarih : Kasım 13th, 2013 // 11:53

ayde men buradad vram huhu herkesi seviyorm ay love you


Yazan : sekine ayde heeyyy
Tarih : Kasım 13th, 2013 // 16:52

çok çok çok güzeldi.


Yazan : gonca albay
Tarih : Aralık 15th, 2013 // 00:48

yaa tam da en güzel yerinde film açılmıyo yardım edermisiniz acaba?


Yazan : ayşe acarbay
Tarih : Şubat 1st, 2014 // 17:47

yaa dizin tam ortasında kapandı yardım edermisiniz acaba?


Yazan : tuğçe başak
Tarih : Haziran 4th, 2014 // 15:24

yaaa tamm da dizinin ortasında kapandı yardım edermisiniz acaba?


Yazan : tuğçe başak
Tarih : Haziran 4th, 2014 // 15:32

çoooook harika


Yazan : seren ceren
Tarih : Haziran 22nd, 2014 // 15:25

gerçekten Kore dizilerini seviyorum ve bu dizi harika bir dizi çok güzel 😀


Yazan : merve
Tarih : Haziran 25th, 2014 // 16:10
Yorum Yap