ASYADİZİ






Hong Gil-Dong 24.Bölüm FİNAL

Dizinin Konusu

Hong Gil-Dong 24.Bölüm FİNAL

Hong Gil Dong

Henüz bir dizi açıklaması eklenmemiş.
Dizi Yorumları

tüm emegi geçenlere teşekkürler……


Yazan : merwe
Tarih : Haziran 16th, 2009 // 20:49

çok güzel bi diziydi ama çeviriyi yapan arkadaşım mendilleri hazırlamanız gerek demiş.sanırım kaçırdığınız bişey var.dizinin ilk bölümünün ilk 5 dakikasını izlerseniz dizinin mutlu sonla bittiğini anlarsınız.
ellerinize sağlık.emekleriniz için çok teşekkürler..


Yazan : jimin
Tarih : Haziran 16th, 2009 // 23:03

nasıl mutlu sonla bitiyor basbaya öldüler zaten ilk bölümdeki sahneyle bir alaka kuramadım,eminim birçok izleyen aynı şeyi düşünüyordur.yinede harika bir diziydi,bu koreliler hakikaten dramaya aşık insanlar bence gerçekte böyle bir aşk yaşayamadıkları için filmlerinde hep aşkın gücünü işliyorlar :)


Yazan : sedef
Tarih : Haziran 16th, 2009 // 23:56

jimin arkadaşımız doğru söylüyor 1 bölümün ilk 5 dakkasını izleyin görürsünüz sonunda birkaçyıl önce diyo ve eskideki olayları gösteriyor


Yazan : mavi
Tarih : Haziran 17th, 2009 // 00:13

1.bölümün ilk beş dakikası onların ölmediklerini göstermiyor ki ..Birkaç yıl önce diyerek onların nasıl bir araya geldiklerini ve sona kadar gelişen olayları anlatıyor..Ben bağlantı kuramadım,Gomi hariç hepsi öldü :(


Yazan : samur
Tarih : Haziran 17th, 2009 // 09:22

samur ve sedef arkadaşlarım mutsuz sonda ısrarcıysanız siz bilirsiniz de ilk bölümde bir kaç yıl önce dediklerine göre mantığınızla çelişen bişey yok mu.
neyse uyuştuğumuz bir düşünce var en azından.güzel bir diziydi.
emek verenlerin tekrar ellerine sağlık.


Yazan : jimin
Tarih : Haziran 17th, 2009 // 15:13

saçmalamayın 1. bölümle hiç alakası yok çünkü sonunda sadece gildongun izldiini gösterdiler öle olmasaydı 1. bölümün birazıyla karıştırırlardı
öle böle derken bitti walla sürmeliye düşman oldum maşa gibi gil dongu kullandı yi nok la gildonga yazık oldu!
gil dongaaa I love you
bende
ne anlamını biliyor musun
aptal seni seviyorum
seni seviyorum
seni seviyorum…
evlenmiş ruhlar…


Yazan : makino
Tarih : Haziran 19th, 2009 // 13:37

cok guzeldi emegi gecenlere tesekurler


Yazan : nuray
Tarih : Haziran 27th, 2009 // 12:05

bu nasıl bir son bunlar hep böyle iyi olana düşman olan bir millet varsa o da güney koreliler (= eşek ölünce badem gözlü olsa nolur hiç (= yalnız kralın gözünden akan yaşda içimi parçaladı geçti yazık hong gil dong arkasından koruyanları olsa nolur adam canlı canlı gitti.


Yazan : shiro
Tarih : Temmuz 12th, 2009 // 15:17

ben bu korelileri anlamıyorum dizinin ilk bölümünde bütün takım bir yeleri soyuyor sonra birden bir kaç yıl önceye dönüyor bütün diziyi güzel son ile bitecek diye bekliyorsun dizinin sonuna bak ….

güzel konu seçiyorlar diziyi iyi başlatıyorlar ama bir türlü bitiremiyorlar izlediğim kore dizilerinin içinde bir tane güzel son yok çok saçma sonları vvar aynı stephen kingin romanları gibi…


Yazan : ozzy
Tarih : Temmuz 18th, 2009 // 11:16

yaaaaa inanmıyorum nasıl bittiii. ben kralı yeneceklerini düşünmüştüm. genelde bizim türk filmerinde hep mutlu onla biter bunlar hep kötü sonla bitiyo yaaaa. ama prense de üzüldüm valla. ama ne biçim oldu sonlarda bir canavar gibi. hong gil dong kalbimizde yaşıor. bende böleyim ne izlesem etkileniyorum işte:( ama ççççoooooooooookkkkkkkk üzüldüm:(((


Yazan : asu
Tarih : Mart 7th, 2010 // 16:27

ölmüyorlar kı 1.bolumun ılk 5dksını dıkkatlı ızlersınız sonucun nsl bıttıgını anlarsınız..mantıksızda kesınlıkle deıl bellı zaten hepsının bı arada olup dövüsmelerını dahada gelıstırmelerı tanınmaları daha bırcok sey kı asıl bır kac yıl oncesi deıp hıkayeye baslıyor ölmüs olsalardı oncesı olmazdı gercı öldükleride acık bı sekılde gosterılmedı bariz acık yanı uzulmenıze hıç gerek yok:)


Yazan : seda
Tarih : Temmuz 25th, 2010 // 00:24

nasıl oluyorda hong gil dong gibi biri kahraman oluyor anlamıyorum başından sonuna kadar genç efendi haklı hgd gururu bir kenara bırakıp kralla anlaşma yoluna gitse zamanla her şey istediği gibi olabilirdi onca insan boşuna ölmemiş olurdu kral onun ölmesini istemiyordu bir yalvarmadığı kaldı film son iki bölüm hariç olmak üzere güzeldi


Yazan : aliye
Tarih : Kasım 12th, 2010 // 02:15

bundan daha iyi nası bı son olabılırdı kı yanı yok hala yasıyomus da yok hep kotu mu bıtermıs nesı kotu sevenlerın hepsı bır arada olume bılr beraber gıttıler hong gıl dong efsane oldu kral yapması gerekenı yaptı haklıydı da ayrıca o zaman da polıtıkayla o sorunlara cozum getırılmelıydı kahramanlık yaparak deıl kral soyluları gozden cıkarıp koylulerı tutamaz aynı sekılde koylulerı de gozden cıkaramaz bı guc odağı varken ıkıncısı olamaz


Yazan : semiha
Tarih : Aralık 20th, 2010 // 23:34

üff surmelıme yazık oldu onada bı fıstık bulsalardı guzel olurdu ama herseye ragmen guzeldı etkılenmemek elde deıl dızyı bıtırdıgımde nefes alamayacakmısım gıbı hısetım oldulermı sag kaldılarmı bılınmez ama olan benım jang guen suk’uma oldu kıyamam bn ona ya:(((emegı gecen herkese tesekurler:)bırde admıne bı sorum olucak fınalın sonunda bı dızı gosterılıo acaba dızının adını alabılır mıyım ızlemek ıstıorum da…


Yazan : suna
Tarih : Şubat 12th, 2011 // 02:39

bitti sonunda.. ama sürmelime noldu onu nie göstermediler anlamadım..neese bişi sorucam şu rahip ikide bi”amitabha” diodu o ne yaa?? 😀


Yazan : betülk
Tarih : Şubat 13th, 2011 // 14:41

nasıl bir sondu yaa… şok etkisi yaptı bende :)


Yazan : nebu80
Tarih : Mart 1st, 2011 // 11:10

diziyi yeni keşfettim güzele benziyo ibonun filmleri gibi bunlardada mutluson yok bence hayatta birleşmeleri önemli ruhlar değil öteki tarafı allah bilir ilk bölümede bakıcam bir ara


Yazan : gülsen
Tarih : Nisan 4th, 2011 // 03:20

sonunda gösterdikleri dizinin adı three dads one mom.benim pek hoşuma gitmemişti…Neyse diziye dönelim bence de ölmediler.başka yerlere gidip ordaki insanlara yardım ediyolar heralde.Gomi onlarla gitmemiştir.Bunu çıkardım ben.1.bölümün başı gerçekten de açıklıyor diziyi.yorumlarda yazılmamış olsaydı dizinn ilk bölümüne bakmak akklıma bile gelmezdi:)) Teşekkürler


Yazan : msneslihan
Tarih : Nisan 19th, 2011 // 15:15

yine karışık yine salya sümüklü bir son daha.ölmüşler işte, 1. bölümde uçuyolar yaa toplu halde ruhları işe devam ediyor anlaşılan:)
asya dizi teşekkürler emeği geçen herkese sorunsuz izleniyor hepsi.


Yazan : selma
Tarih : Mayıs 13th, 2011 // 13:19

tüm emeği gecen arkadaslara tesekkur ederım.


Yazan : REDDLY
Tarih : Mayıs 14th, 2011 // 21:02

ilk Baştaki gibi tür sonla bitmiyor ama ilginç hangi bölümde o raya gelicek gelicek dedim hiç ilk baştakı 1 bölüm 5 dakikasındaki izledigim bölümü izleyemedim yaw kız apta aptal diye diye dizinin başındaki olayı beklemekle sanki ben aptal oldum 😀
(I love you aptal) :)


Yazan : Arif
Tarih : Mayıs 19th, 2011 // 12:44

tüm emeği geçenlere çok teşekürler


Yazan : leyla kum
Tarih : Mayıs 23rd, 2011 // 00:04

bende bu dizinin mutlu sonla bitmesi gerektiğini düşünüyorum ki birinci bölümde olanlarla birleştircekler zannetmiştim. o kral varya o kral kendisi yüzünden insanları öldürüyor sonra bide ağlıyo madem üzülcektin neden hong gil dongla anlaşma yapmadın zeki işte!


Yazan : crazy escape
Tarih : Temmuz 4th, 2011 // 03:12

ya ağlamaktan gözlerim şiştin prens !!!! ya o prens bırakılıormı ya üüüüüüü nalet olsun prens youre beathuful dada oynuyor onunda izleyin gine her zaman ki gibi yakışıklı


Yazan : asen açiftçi
Tarih : Temmuz 10th, 2011 // 00:53

emegi gecen herkese tesekkurler
dizi hakkinda ise
izledigim en hos kore dizisi bu diziden elde ettiklerim ise eski koreliler bizim insanimiza cok benziyorlar hep ezilen bir halk ve hep yukardaki mutlu azinlik asker bir millet cinsellige duskun dusmanina zalim dostuna merhametli sadik temiz kalpli saf kandirilmaya musait duygusal az ile yetinebilen cok guclu bir mutlu azinlik bunlar bize benzeyen ozellikleri garip bazi seylerde gordum kolenin cocugu hur birinden dahi olsa kole sayiliyor kral sadece gostermelik herguc meclisin elinde


Yazan : kibrisli apo
Tarih : Temmuz 19th, 2011 // 17:51

ben anlamadım şimdi mutlu son mu değil mi ? değilse izlemek istemiyorum çok kötü oluyor sonra 😛 😀


Yazan : ebru
Tarih : Ağustos 1st, 2011 // 23:37

Şimdi ben çok üzünlendim.:(:( Bir millet birbirini kırdı!:(:(Ne soylusu ne köylüsü!!!Koreli senaristleeeerrr!!.AAyyyyşşşş!!Talihsiz başım!..Sonu da saçma bitti zaten.Hep şu Sa Yin kılıcı sahte saçmalığıyla dizi boyut değiştirdi!Gil Dooee aptal gururuyla herkesin ölümöne sebsp oldu.Evli çift de öldü!.:(:(:(”Hayat dediğin nedir ki zaten!”ölmeseydi keşke..


Yazan : Beyzanur
Tarih : Ağustos 6th, 2011 // 16:34

Prens yapması gerekeni yaptı.Aliye sana katılıyorum.;)


Yazan : Beyzanur
Tarih : Ağustos 6th, 2011 // 16:36

sonu gerçekten çok hüzünlüydü.Özellikle yi nok un gil dongla birlikte ölüme gitmesi çok dokunaklıydı.Ancak bence de ilk bölümle bağlantı kurulmadan son yapmışlar.Bu senaristler yazdıklarını unutyorlar mı anlamadım.yine de güzel bir diziydi.Emeği geçenlere teşekkürler.


Yazan : esin
Tarih : Ağustos 17th, 2011 // 17:10

ya cok güzel ve eglenceli diziydi ama sonu nie böle hüzünlü bittiki cook üzüldüm ben yaa mutlu son bekliyordum oysaki ilk böümde nie peki 1 kaç yıl öncesi gibi gösterdi baglantı kuramadım ama nese emek edip ceviren arkadaşlarıma buradan cok ama cok tskr ediyorum sizlerin sayenzde izledik iyiki varsınz sagolunn:)


Yazan : aylavyu
Tarih : Kasım 21st, 2011 // 20:19

aptal prens ne oalcak hep onun yüzünden ufff


Yazan : aylavyu
Tarih : Kasım 21st, 2011 // 20:26

veeeeeeeeeeee yine bir dizinin sonuna daha geldim emegi gecenlere sonsuz tskrler:)veee veee keşke mutlu sonla bitseydi o zman daha mutlu olacaktım ama nese hayırlısı buymuş artık ne diyim hong gil dongu ve yi noku cookk seviyorum sizde iyiki varsınnız:)


Yazan : delidolukoreli
Tarih : Kasım 21st, 2011 // 20:34

ARKADAŞLAR BİRİNCİ BÖLÜMDE BİRKAÇ YIL ÖNCE DİYOR VE BU OLAYLAR BAŞLIYOR DOĞRU BAŞINA TAM BAĞLAMAMIŞLAR AMA NET BİR ÖLÜMDE GÖSTERMİYOR İLK BÖLÜMÜN 10 DAKİKALIK KISMINI İZLERSENİZ ANLARSINIZ VE AYRICA KORELİLER DRAMADA USTADIR BÖYLE BÜYÜK BİRŞEYİ GÖZDEN KAÇIRMAZLAR……………


Yazan : elif
Tarih : Aralık 7th, 2011 // 23:41

kralima cooook üzüldüm …..digerleri tüydü zaten !!!!


Yazan : yeni
Tarih : Aralık 11th, 2011 // 18:47

arkadaşlar birinci bölümün 10 dakikasını tekrar izledimde bence hepsi yaşıyorlar bi süre sonra tekrar ortaya çıkacaklar ondan kaçmışlardır dikkatlice bi daha izleyin halkın sevinci lordun sen hırsızsın demesi iyice bi daha bakın farkedeceksiniz bence 1.bölümle bağlı herşey bu bölümün sonunda ölü falanda görmedik


Yazan : mehmet ali demirhan
Tarih : Mart 12th, 2012 // 23:04

bundan öncede prencess ja myungo yu izledim.ondada aynı sorun vardı dizinin ilk bölümünde ılerıyı gosterıyor gerıye gelıyor. sonunda ise cok farklı oluyor.ölmedi demeyin hepsi öldu gomi dısında ve fılmın basındakı sahnede hıc olmadı arada gorukmeden olablırmı dıe dusundum ama olamazdı yi nok hiç onlarla işe cıkma fırsatı yoktu havadan o sekılde ınecek kadar da akıllı degıldı daha:D


Yazan : müto
Tarih : Mart 13th, 2012 // 03:06

Bu diziyi ikinci seyredesim.. muhtesemdi.. hersey vardi…
Emeginize saygi duuyorum kommasimada…


Yazan : Malike
Tarih : Mart 28th, 2012 // 00:02

emeği geçen herkese çok teşekkürler


Yazan : yagmurarslan
Tarih : Haziran 1st, 2012 // 14:04

Dizinin başıyla sonu arasında çok fark var bu ne biçim saçmalıktır sonu gerçekten kötü olmuş ama başa onu nasıl eklemişler anlamadım :S


Yazan : Murataslan
Tarih : Haziran 23rd, 2012 // 23:48

bnde 1. bölümle sonu pek bagdastıramadm ama bnce hepsi öldüler çünkü rahip küçük çocuga HGD gibi olmak ister misin faln diye sordugunda onun efsanesinin sonsuza kadar yasayacagını söyledi ve birden günümüz olaylarını göstermeye basladılar.Köylü ve soylu olayının asla degişmedigini falan söylediler eger HGD yasıyor olsaydı en azından ülkenin degiştigine dair bir seyler gösterirlerdi ama yapmadılar yani hepsi öldü.Ama bnm burda asıl üzüldügüm Kraldı.Hayatı boyunca yalnz ve mutsuz olacaga benziyordu çünkü ama bana kalırsa iyi bir kral…HGD u yok etmek istedi çünkü tahtını tehdit ediyordu.Bu HGD u yok etmek için haklı bir sebep bence.Keşke nasıl bir kral olduguna dair bir seyler gösterilseydi dizide o zaman daha güzel bir senaryo olabilirdi bnce …Her ne kadar üzülsem de kral verdigi kararda sonuna kadar haklıydı…Dizideki oyuncular gerçekten harikaydı özellikle JGS —yani kral— …bu dizide emegi geçen herkese çok tesekkürler…iyi ki varsın Asya Dizi <3 <3 <3


Yazan : selin
Tarih : Temmuz 28th, 2012 // 16:29

öf ya burdada acilmiyo finali bulamiyom lutfen acin merak ediyomm…


Yazan : ayla kandemir
Tarih : Kasım 13th, 2012 // 20:11

tessekurler bende cevap bekliyom.saygilar.


Yazan : ayla kandemir
Tarih : Kasım 13th, 2012 // 20:12

dizi güzeldi vu diziyi jang geun seok için izledimamaikinci rolde olmasini birtürlü sindiremedim seni seviyorummm opppa


Yazan : özelll
Tarih : Ekim 8th, 2013 // 21:55

baştan sona güzel bir dizi, sonucuna üzüldüm, diğer kore dizilerinde kahramanlar ölmez ve son mutlu sonla biterdi. kahramanın sonu böyle olmamalıydı, diğer saygıdeğer yorumcu arkadaşlar, kendilerine göre kahramanın ölmesini anlayışlı karşılamış ve kralı haklı göstermeye çalışmışlar, olabilir saygı duyarım ama, kral iyi bir adam olacağını yaptıklarıyla göstermiş olsaydı o zaman HGD herhalde kabuğuna çekilip, yaşamına devam ederdi, ama tüm soyguncular, üç kağıtcılar, kendi menfaatini halkın menfaatinden üstün tutanların hepisi yine iyi yerlere geldiler, konumlarını korudular, HGD ne yapsındı çok yaşa sen kral mı demeliydi, HGD sonuna kadar haklıydı, diğer dizilerde hep kahramanlar kazanırdı dizi mutlu sonla biterdi, sona çok üzüldüm, birde denizlerin imparatoru dizisinde de kötüler kazanıyordu, ama iyiler kazansaydı daha iyi olurdu, yinede emeği geçen kamera arkasında ve önünde rol alan herkesi tebrik eder, kutlar, yaşasın TÜRKORE kardeşliği der, saygılar sunarım, not (5+5) puan veririm.


Yazan : fikret ünver
Tarih : Ekim 9th, 2013 // 10:09

iyi ama sonu kötü hep mutlu sona alıştık alışılmadık son baska dizide görüşürüz by


Yazan : yang so
Tarih : Aralık 18th, 2013 // 17:10

ben sonundan hiç bişi anlamadım saçma bitti bence


Yazan : nursima demircioğlu
Tarih : Ocak 23rd, 2014 // 20:25

Evet biraz saçma da bitse kesinlikle mükemmel bir öykü ve oyunculuktu. Emeği geçen herkese teşekkürler. Favorilerim arasındaki dizilerden… Kesinlikle izlenmeli..


Yazan : Alkan
Tarih : Mayıs 14th, 2014 // 23:24
Yorum Yap