n11.jpg (728×90)

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.



Shape-1.png (336×280)


Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : Büşra | Tarih : Mayıs 5th, 2011 // 19:36

sonunda gelmiş yeni bölüm süper ya:D


Yazan : tubagül | Tarih : Mayıs 5th, 2011 // 20:13

videoo açılmıyorr indirme ligi çıkıoo ne yapabiliriz.


Yazan : aysun | Tarih : Mayıs 5th, 2011 // 20:27

Neden açılmıyoo ya… offf


Yazan : tuba | Tarih : Mayıs 5th, 2011 // 20:39

açılmıyo üyelik istio modeme reset atım gene olmuyo :(


Yazan : admin | Tarih : Mayıs 5th, 2011 // 21:16

dikkatli bakarsanız eğer açılmasını beklemek istemesseniz indirip izleyebilirsiniz.diye.video açılması sürüyor bazen.


Yazan : mutlu | Tarih : Mayıs 5th, 2011 // 23:35

supersiniz ya isallah diger bolumler cabuk gelir :)


Yazan : aysun | Tarih : Mayıs 6th, 2011 // 15:51

Nihayet izledim… çok güzel bölümdü 8.bölümlük olmasına inanamıyorum yaa…. bari 16 olsaydı…


Yazan : meryem | Tarih : Mayıs 7th, 2011 // 15:22

cokkkkkkkkkk tesekkürler ya yeni gördüm gec oldu ama olsun cok güzel bir dizi izlemeyen arkadaslara tavsıye ederim ayrıca sevgili adminim umarım bizi 4.bölüm icin bu kadar bekletmezsiniz tekrar tesekkürler kolay gelsin:))


Yazan : sedaLi | Tarih : Mayıs 7th, 2011 // 16:05

ooo sonunda yeni bölüm gelmiş çok çok saolun süpersiniz.


Yazan : munevver | Tarih : Mayıs 8th, 2011 // 19:32

çok güzel bir bölümdü emeklerınıze saglık.cok teşekkurler


Yazan : ela | Tarih : Mayıs 9th, 2011 // 14:34

çok güzel bir dizi fazlada uzun değil nolur 4.bölümü çabuk yükleyin


Yazan : ege candaş | Tarih : Mayıs 10th, 2011 // 02:59

yaa yolcam bu müdürü hee :)
min ho çok tatlı her zamanki gibi umarım yeni bölüm hemen gelir :D
elinize emeğinize sağlık :D


Yazan : duygu | Tarih : Mayıs 12th, 2011 // 02:32

pehhh…sonunda gelmiş,ilk bölüm şubat,sonra mart,sonra mayıs…unuttunuz galiba,devamı gelsın lutfen,dizi neden 8 blm yaa,16 bölüm bile değil.sevdim,eğlenceli ve komık bir yapım…asyadizi,chıll woo’yuda unutmayın 4 te birakmışsınız bolumleri,lutfen ilgilenin…okul dizileri hangileri? sorulara cevap veriyormusunuz bu arada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Yazan : duygu | Tarih : Mayıs 12th, 2011 // 02:36

neden durmadan yukleme programını değiştirirsınız anlamam,zaten 2 bölüm izlemek için saaaaaaatlerce bekliyoruz,videoveb 1 saat,mega 30 dk bekletiyor..bari megadan yukleyın daha iyisini beklemıyoruz…dediğiniz resetlemede işe yaramıyor bu arada


Yazan : egee | Tarih : Mayıs 13th, 2011 // 18:00

resetleme megavideoda işe yarıyo ben hep yapıyorum ama diğerinde yarıyomu bilmiyorum denemedim…bu arada 4. bölüm için daha ne kadar beklicez yahu meraktan öldük burda…


Yazan : ayse lemin | Tarih : Mayıs 14th, 2011 // 22:09

ayyy çokk güzel sağoll admnn ellerin dert dörmesin aşkımaaa bi kereee dahaaaaaaa asıkkk oldumm ölüyürümm bennn onaaa


Yazan : sanane | Tarih : Mayıs 15th, 2011 // 15:09

yeni bölümler çok geç gelio çabuk olun:D


Yazan : meltem | Tarih : Mayıs 16th, 2011 // 01:42

süpeeer diğer bölümlerinide atın lütfeennn


Yazan : zynp snck | Tarih : Temmuz 2nd, 2011 // 17:33

yha bu bölüm ndn açılmıyorr ???????


Yazan : filiz gezgin | Tarih : Temmuz 14th, 2011 // 21:18

bu dizinin bütün bölümlerini yayınlar mısınız lütfenn…çooooooook güzl bir dizi bu..


Yazan : başak güneş | Tarih : Temmuz 25th, 2011 // 18:44

ya altıncı bölüm ne zaman gelicek çevirmen bey veye hanım lütfen biraz hızlı olurmusunuz tam 1 aydır bekliyorum ya lütfen


Yazan : karatren | Tarih : Eylül 29th, 2011 // 12:39

anlamadım madem 8 bölümlük hala niye koymadılar.dün seyretmeye başladım bu diziyi millet daha önce beklemekten çıldırmış.bense film 5bölümlük sanıp açtım.umarım seyircileri daha fazla bekletmeden diğer bölüm yayınlanır inşallah.tşkkr


Yazan : reyhan | Tarih : Aralık 19th, 2011 // 05:39

tesekkürler :)


Yazan : eslem | Tarih : Haziran 19th, 2013 // 15:15

ehehehhe yerim çok güüzeeeeeeeeelll Lemin ho çok iyi oynuyo yalnız :D


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*