n11.jpg (728×90)

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.





Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : aleyna | Tarih : Şubat 6th, 2014 // 17:21

yaa çok tatlı bunlar .))


Yazan : Esther | Tarih : Şubat 6th, 2014 // 20:59

korece biliyorum ben ya :) alt yazısız izledim ve gelecek bölümde ne olacağını söylerim haa size o derece :D


Yazan : Çağatay AK | Tarih : Şubat 6th, 2014 // 23:15

Şu altyazı ne kadar zamanda geliyo 1 günü geçiyomu?


Yazan : yusi | Tarih : Şubat 6th, 2014 // 23:44

Yerim yerim ^.^


Yazan : admin | Tarih : Şubat 7th, 2014 // 00:15

yarın…


Yazan : muya | Tarih : Şubat 7th, 2014 // 09:24

admin çok teşekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Yazan : sevcan | Tarih : Şubat 7th, 2014 // 09:49

yaa abi bu pisikopat kardeşinidemi öldürecek anlamadım gine o çivili yüzüğüyle oynamaya başladı psikopat ben tırsıyom o adamdan ya ölsün o ya nolur nese son sahne müthişti ben do min joon un bencilliğine kurban oluyım çk tatlı yeaaa bana da bencillik yapsın olma mı bu arada yeni bölüm ne zaman gelir


Yazan : Özlem Yıldız | Tarih : Şubat 7th, 2014 // 11:14

Oyyyssss bencilligine bayıldım superdiii son sahne yaaaa


Yazan : Meilike | Tarih : Şubat 7th, 2014 // 12:41

Ayyyy çooook sevindim ama yarın altyazılı izlicem :D


Yazan : kim yong yoo | Tarih : Şubat 7th, 2014 // 17:03

nomu kyeobta :D ÇOK TATLILAR Diğer bölümü bekleyeceğim :D


Yazan : ytn | Tarih : Şubat 8th, 2014 // 00:33

15. bölümü izleyemiyorum video silindi diyor ben mi açamadım noldu anlamadım:(


Yazan : zeliha durak | Tarih : Şubat 9th, 2014 // 20:48

çok güzel ya sonu harika bitti sonraki bölümü sabırsızlıkla bekl
yorum hemen çaşamba günü gelsin yaaa <3 :(


Yazan : ..... | Tarih : Şubat 24th, 2014 // 14:47

çok saçma bi film en iyisi bof


Yazan : bahar albay | Tarih : Mart 3rd, 2014 // 23:44

uzaylıda olsa duyguları var.


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*