ASYADİZİ






My Girlfriend is a Gumiho 11.Bölüm

My Girlfriend is a Gumiho / Kız Arkadaşım Dokuz Kuyruklu Bir Tilki 11 Bölüm Asya Dizi İzle


Dizinin Konusu

My Girlfriend is a Gumiho 11.Bölüm

My Girlfriend is a Gumiho

Henüz bir dizi açıklaması eklenmemiş.
Dizi Yorumları

Dizinin en güzell bölümüydüü bencee :) özelliklede sonu :)Ellerinize sağlık çok teşekkürler 12.bölümü ne zaman koyarsınız?


Yazan : rabia*
Tarih : Ekim 8th, 2010 // 19:25

yaaaa çok güzeldi sununda beklenen oldu yaaaaa enkısa zamanda 12 yi yayınlayın lütfen ölecem meraktan yoksa lütfennn çabuk olun yükleyen emei geçen herkesenomuna nomuna nomuna kumayo


Yazan : ebru yılmaz
Tarih : Ekim 8th, 2010 // 19:42

bu bölümde çok güzeldi. emeği geçen herkese teşekkür ederim. diğerki bölümün gelmesini iple çekiyorum.


Yazan : sina
Tarih : Ekim 8th, 2010 // 20:56

Çok güzel ve süprizlerle dolu bir bölümdü..
Çevirmen arkadaşa ya da arkadaşlara teşekkürler.. Rica ediyorum 12.bölümü hızlandırın.. Tekrar tekrar teşekkürleeer =)))


Yazan : gumiho
Tarih : Ekim 8th, 2010 // 23:27

ne derseniz deyin sevgiyi insana en güzel onlar. anlatiyor askin sadece sevismekle yasanmadigimi ,almadan vermenin ne demek oldugunu ,kuralsiz ve sartsiz saf sevgiyi seyirciye gercekten cok güzel anlatiyorlar. galiba bu yüzden dizi ve simamalarini cok seviyorum


Yazan : hafize
Tarih : Ekim 9th, 2010 // 03:30

süper süper süper ötesi bir bölümdü…:D:D emeği geçen herkese teşekkürler 12 yi sabırsızlıkla bekliyoruz…:D:D:D


Yazan : şuleee
Tarih : Ekim 10th, 2010 // 00:52

12. bölüm ne zaman gelir ya?


Yazan : sina
Tarih : Ekim 11th, 2010 // 14:30

ya yeni bölüm ne zaman gelecek admin nolur bize bilgi verin yada daha hızlı olun lütfen çabukk olun


Yazan : Tuğba
Tarih : Ekim 12th, 2010 // 07:42

evet ya koyun artık şu bölümlerii.


Yazan : rabia*
Tarih : Ekim 12th, 2010 // 17:26

eee hadi kaç gün oldu ama meraktan olcez admin ilgilen bizle hadiiii amaaa 12 nerde lütfen çabuk


Yazan : ebru yılmaz
Tarih : Ekim 12th, 2010 // 18:16

wuww sonu çok güzeldi ^^


Yazan : koreanqirL...
Tarih : Şubat 20th, 2011 // 19:29

ben bu böLümü Daha izLemeDim , çok merak eDiyorum yaaa , bonCuğa zarar geLdi .( Hae ın ‘i öLdüresim vaR !! emeği qeçen herkeSe teşekkürLer !


Yazan : koRemanYaqı
Tarih : Mayıs 22nd, 2011 // 22:04

kumao


Yazan : sena unal
Tarih : Temmuz 4th, 2011 // 09:39

ya neden açılmıyo ya çıldırcm ya


Yazan : sena unal
Tarih : Temmuz 4th, 2011 // 09:47

bunu ndn izleyemiyorum fazla yavaş bilgi verir misiniz?lütfen ilgilenin


Yazan : gülseren
Tarih : Ağustos 13th, 2011 // 09:56

bunu ndn izleyemiyorum,fazla yavaş bilgi verir misiniz?lütfen ilgilenin


Yazan : gülseren
Tarih : Ağustos 13th, 2011 // 10:16

arkadaşlar merhaba; dns ayarlarını da değiştirdim yine de izleyemiyorum birçok sitede aynı durum söz konusu bi yardımcı olursanız sevinirim en heyecanlı yerde kaldım sonunu merak ediyorum :/


Yazan : Seval
Tarih : Temmuz 25th, 2012 // 16:50

müyhiş mükemmel harika nasıl anlatayım ya süper bir bölümdü bayıldım teşekkürler ^^


Yazan : Yaren'Shawol-Blackjack~
Tarih : Ağustos 23rd, 2012 // 00:27

harika bir bölümmmmmmmdü


Yazan : kore delisi
Tarih : Ocak 12th, 2013 // 21:54

49 GUNDEN SONRA EN BEGENDIGIM DIZI


Yazan : MERVE
Tarih : Haziran 5th, 2013 // 20:15

Omo çok güzeldi *-* Teşekkürler asya dizi 😀


Yazan : GalaxyFanFan
Tarih : Haziran 21st, 2014 // 22:54
Yorum Yap