http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/yataybanner1.jpg
My Princess 15.Bölüm

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.






Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : mesudiye baycan | Tarih : Mart 13th, 2011 // 02:05

tşkler beklediğime değdi yani


Yazan : derya | Tarih : Mart 13th, 2011 // 02:12

teşekkürlerr…


Yazan : gonca | Tarih : Mart 13th, 2011 // 02:52

ayyyyyyyyyyyyy inan miyorum sonundan gelmis kumao


Yazan : biri | Tarih : Mart 13th, 2011 // 03:05

neden bukadar gecikiyo


Yazan : biri | Tarih : Mart 13th, 2011 // 03:37

admin 1. kısım acilmıyo basını izlemeden sonunu izleyemem kaldım böyle


Yazan : MRVHLL | Tarih : Mart 13th, 2011 // 07:54

elinize sağlıkkk :) güzel bölümdü 16. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum kiii son bölüm dolu dolu olucak gibi gözüküyorr :)


Yazan : ŞEYMA | Tarih : Mart 13th, 2011 // 09:47

ya final gibi olmuş devamı varmı?


Yazan : halime_35 | Tarih : Mart 13th, 2011 // 09:51

çok güzel bir dizinin daha sonuna geldik emeği geçen herkese teşekkürler yüreğinize sağlık.


Yazan : mutlu | Tarih : Mart 13th, 2011 // 10:22

cok sagolun


Yazan : nebu80 | Tarih : Mart 13th, 2011 // 12:00

Bu bölümmde çiftimiz çok şirindi :D Final olacak değilmi son bölüm değildi bu…


Yazan : ela | Tarih : Mart 13th, 2011 // 12:03

ay inanamıyorum teşekkür ederim admin sonunda :) )))


Yazan : tuba | Tarih : Mart 13th, 2011 // 12:32

ay süperdiii prenses oldu dimi:)


Yazan : suna | Tarih : Mart 13th, 2011 // 12:32

ya guzel bı dızının daha sonuna geldık:)
fınal cok guzel olucak gıbı gorunuyo emek verenlere tesekurler:))


Yazan : aselderya | Tarih : Mart 13th, 2011 // 13:17

teşekürler finalide görsek rahatlıycaz


Yazan : lal | Tarih : Mart 13th, 2011 // 14:24

Çok güzeldi


Yazan : Kübra | Tarih : Mart 13th, 2011 // 14:25

ben sonu tam anlayamadım yaa şimdi prenses olmadı mı?kaybetti herhalde eski haline döndüyse…biri söyleyebilir mi acaba?


Yazan : fatma meryem | Tarih : Mart 13th, 2011 // 14:45

son bölüm inş biran önce yüklenir son bölümde çok güzel sahneler var


Yazan : fatma meryem | Tarih : Mart 13th, 2011 // 14:48

kübra prenses oldu bu bölümde gözükmüyor diğer bölümde bisiklet sürerken prensesin peşinden korumalar koşuyor


Yazan : elif güneş | Tarih : Mart 13th, 2011 // 16:23

çok teşekkürler ellerinize sağlık.d


Yazan : nur | Tarih : Mart 13th, 2011 // 17:02

16. bölüm en kısa zamanda yüklenir umarım


Yazan : arzu | Tarih : Mart 13th, 2011 // 20:13

çok güzeldi teşekkürlerr :)


Yazan : zerpul | Tarih : Mart 13th, 2011 // 23:53

en sonunda ya izlediğim en şeker dizi yaa hep yüzümü güldürüyor :)


Yazan : elifim | Tarih : Mart 14th, 2011 // 01:57

ne güzel bir bölümdü ellerinize saglık keyifle izledimprenses ve bay p çok sevimliydison bolumu merakla bekliyorum.Teşekkürler.


Yazan : elif | Tarih : Mart 14th, 2011 // 16:24

çok güzel bir diziydi fakat son bölüm geldi
çevirmenlere teşekkürler
bunun gibi dizileri izlemeye devam etmek dileğiyle


Yazan : junsu | Tarih : Mart 14th, 2011 // 18:48

anlamadım yha sonucuu ??
prenses oldu mu?? olmadı mı??

:( merak ettiimm :)


Yazan : emine | Tarih : Nisan 24th, 2011 // 15:42

nolamazz çok mereklandım :) :) tüh ya bu dizide bitiyo desene :)


Yazan : leminho-ysmn | Tarih : Haziran 6th, 2011 // 17:18

ahh bu bölüm gerçekden çok güzeldi yaa.. çok güldüm :D :D


Yazan : ayse | Tarih : Ağustos 22nd, 2011 // 12:24

bence bu dizi goong(düşlerimin prensi) kadar mükemmel ötesi olamamışş :(


Yazan : mervetpkts | Tarih : Eylül 15th, 2011 // 20:44

güzel bidizi ama düşlerimin prensi kadar değil.


Yazan : reyhan | Tarih : Aralık 6th, 2011 // 08:05

cok tesekkürler :)


Yazan : mustafa bulmaca | Tarih : Mayıs 6th, 2012 // 12:49

cok guzell ya
:)


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

.......Lee Min Ho (이민호) - [Mini Album - Song For You].... .......Lee Min Ho (이민호) - Song For You [Mini Album - Song For You].... .......Lee Min Ho (이민호) - Burning Up [Mini Album - Song For You].... .......Lee Min Ho (이민호) - Stalker [Mini Album - Song For You]....

Diğer Bölümler