ASYADİZİ






Personal Taste 12.Bölüm

Personal Taste 12 Bölüm Asya Dizi İzle Le Min Ho

Dizinin Konusu

Personal Taste 12.Bölüm

Personal Taste

Henüz bir dizi açıklaması eklenmemiş.
Dizi Yorumları

ya lütfen videoları eski programda yükleyin bunlar kötüü


Yazan : mlk
Tarih : Haziran 16th, 2010 // 17:22

asya dizi gibi geniş bir platforma altyazılı bölümler eklenmiş diye seviniyordum velakin acı gerçekle karşılaştım. asya dizi ailesi olarak kendi vidionuzu koymanızı önemle rica ediyorum.böyle bir siteye yakışmamış sanki sürekli donması da cabası…


Yazan : alperen
Tarih : Haziran 16th, 2010 // 22:45

yeni bölümleri lütfen yükleyin!


Yazan : elif
Tarih : Haziran 16th, 2010 // 22:47

diğer bölümleride yükleyin nolur!


Yazan : tuğçe
Tarih : Haziran 16th, 2010 // 22:47

nolur diğer bölümleride yükleyin !


Yazan : melis
Tarih : Haziran 17th, 2010 // 16:50

bu bölüm de bad guy gibi yenilenemezmi acaba????


Yazan : ismet kazaz
Tarih : Haziran 17th, 2010 // 19:13

lütfen diğer bölümleriide verin…eski halleriyle verin.


Yazan : yıldız asya
Tarih : Haziran 17th, 2010 // 19:26

ya bende hiçç acılmıyoo kac gündür bekliyorumm lutfen yardımcı olur musunuz acılmama sebebleri siteden mi kayneklanıyo


Yazan : tuba
Tarih : Haziran 18th, 2010 // 12:34

diğer bölümleride yayınlarmısınız lütfeeeeennnnnnnnnnn


Yazan : aaa
Tarih : Haziran 22nd, 2010 // 20:34

yaaa 12. bölümü izleyemiyorum rica etsem tekrar kontrol edermisiniz sabahtan beri açılmyor.


Yazan : elvan şen
Tarih : Haziran 25th, 2010 // 12:34

açılıyor :)


Yazan : admin
Tarih : Haziran 25th, 2010 // 14:39

ne zaman yükliyceksiniz diğer bölümlerii?


Yazan : aaa
Tarih : Haziran 25th, 2010 // 17:59

ya nefret ediyorum bu sürelerden süre olmasa ne oluyo ya çıldırcam


Yazan : feyza
Tarih : Nisan 18th, 2011 // 17:53

dizideki herkes bizim çocuğa aşık :)


Yazan : fatma meryem
Tarih : Nisan 30th, 2011 // 15:13

ayyy cok güzel bi dizi yaa manyag bişi le min ho coooooooooooooooooooooooooooook tatlıı yerim ya


Yazan : koresever
Tarih : Mayıs 19th, 2011 // 00:24

bu bölüm sonu güzeldi cidden.sanghojee sırlarla dolu,sewdimmmmmmmmm =))ama ga in öğrenince kötü olcak herhlde..


Yazan : leeminho
Tarih : Eylül 4th, 2011 // 02:04

sonunda gay konunun dışında kalıyor bundan sonra sanırsam.annesyle sır birşey olduğn hatırlamadğn söyledğnde anlamştm şimdi açığa çıkack nihayet.aşık olduğu erkekle aynı evde bile kalmasna izin vermemelri keşke bizdedki flimlerde böyle masum olsalr.mümkün değil.sevgili olduktan sonra bile öpüşmedlr bizimkiler cıvıkını çıkarylr


Yazan : karatren
Tarih : Eylül 26th, 2011 // 19:20

cok esekkürler :)


Yazan : reyhan
Tarih : Ocak 3rd, 2012 // 07:32

Bayıldım bu diziye… Lee Min Ho harika oynuyor Son Ye Jin de müthiş..
Tekrar tekrar izlemekten hiç sıkılmıyorum, bir dizi her defasında bu kadar mı güzel hissettirir…
sizlere de bu güzel diziyi yayınladığınız için teşekkür ediyorum.


Yazan : Havvanar
Tarih : Nisan 3rd, 2012 // 16:07

çok güzel hele le min ho


Yazan : zeyneb
Tarih : Şubat 28th, 2013 // 21:35

Yaaa bu film çok güzel çok teşekkür ederm bu filmi burada yayınladığınız için ♥


Yazan : Simge
Tarih : Mayıs 23rd, 2013 // 16:59

ya açılmıyoo içerik reddedildi diyo ya :(


Yazan : merve
Tarih : Ağustos 7th, 2015 // 14:19
Yorum Yap