http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/yataybanner1.jpg
Playful Kiss 5.Bölüm

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.






Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : ılgın | Tarih : Eylül 22nd, 2010 // 20:42

yuppi sonunda 5 ve 6. bölümleri eklemişsiniz çok ama çokkkkkkkk sevindim.ayrıca ilk yorumu benim yazmamda çok güzell.


Yazan : shi min | Tarih : Eylül 23rd, 2010 // 21:21

yeppuda! çicca! komapsımnida :) mischievous kiss yeppuda!


Yazan : esma | Tarih : Kasım 2nd, 2010 // 20:22

of ya bu megavideodan bıktım yeter artık ya :( :( :(


Yazan : esma | Tarih : Kasım 2nd, 2010 // 22:34

:( :(:(()


Yazan : yagmur | Tarih : Kasım 9th, 2010 // 18:00

ya bunlarin hiç biri açılmıyo..1 hep hata veriyo :( (


Yazan : AsYa[Admin] | Tarih : Kasım 9th, 2010 // 23:27

AÇILIYOR…BU BÖLÜm


Yazan : irem | Tarih : Kasım 14th, 2010 // 18:19

niye açılmıyor yaa bu bölüm???


Yazan : hafizeeee | Tarih : Kasım 30th, 2010 // 21:03

bu megavideodan bıktım artık lütfen rica etsem bi el atarmısınız hiç açılmıyorrrr!!!!!:(((((((((((((((((


Yazan : fadimeee | Tarih : Aralık 19th, 2010 // 18:02

kans mala koniçiwaaa


Yazan : özlem | Tarih : Ocak 2nd, 2011 // 14:44

çok yavaş yaa


Yazan : ebrunur | Tarih : Mayıs 10th, 2011 // 02:03

Adminim neden açılmıyor bu bölüm meraktan çatlyacağım :( ( lütfen bişey yapabilir misin…


Yazan : fatime | Tarih : Mayıs 21st, 2011 // 16:18

bencede bu bölüm açılmıo


Yazan : Raby. | Tarih : Temmuz 5th, 2011 // 12:44

Bayılıyorum bu filme! Kim Hyun Joong’un her hali mükemmel ötesi. <3


Yazan : yasmin | Tarih : Ağustos 2nd, 2011 // 06:34

asya dizinin 72 dakikadan sonra çalışmaması beni sinir ediyor yaaaa 72 dak. bekledigim halde açmıyor admin bu sizin elinizden gelen bişeyse çare bulun şuna lütfen :(


Yazan : burcu çolak | Tarih : Ağustos 2nd, 2011 // 21:26

modemi kapatıp açın dizi yeniden başlıyor… (72 dk için söylüyorm)


Yazan : elif percem | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 23:29

72 dk sonra izleyebilmeniz için beklemenize gerek yok. internetinizi kapatıp tekrar açın. film süresi bilgisi sıfırlandığı için film tekrar açılıyo ;)


Yazan : burcu | Tarih : Eylül 12th, 2011 // 19:15

arkadaşlar 72 dakika sınırına takıldıpınızda ana sayfaya gelip 20dk bekleyin sonra açın ben öyle yapıyorum açılıyorda


Yazan : şeyma çakıt | Tarih : Ekim 23rd, 2011 // 11:04

korelilerin hastayız


Yazan : zeynep yıldız | Tarih : Haziran 8th, 2012 // 14:55

bayılıyorum bu diziye…


Yazan : hani a | Tarih : Haziran 18th, 2012 // 13:06

aşkım o benim beak soung jo kendime çok bnezetiorum bu flimi arkadşalım ve diğer herkes te benzetio o yüzden bu benim hjayatımın dizisi diyorum be çok benzioyrum yani benzetiyorla ha ni ye beak soung jo da siz anladınız işte nese siz anladınız işte hıı herkese tavsiye ediyorum bu lfimi kesinlikel izleyin :) :P


Yazan : joang soo min | Tarih : Temmuz 2nd, 2012 // 13:16

harka ya bayılıyom şu diziye yetkili herkese çak teşekkürler:) .)


Yazan : joang soo min | Tarih : Temmuz 2nd, 2012 // 13:17

şu çocuğa aşığım yaaaaaaaaaaaaaaaa


Yazan : Beyza Ünlü | Tarih : Ağustos 4th, 2012 // 20:25

bu dizi çok malca


Yazan : lee min ho♥kım hyun joong | Tarih : Eylül 10th, 2012 // 16:11

süpeeer ya en az 10 defa izlediğim bi dizziii


Yazan : asli | Tarih : Aralık 14th, 2012 // 17:25

hayatimda gordugum en guzel dizi diyebilirim koreli kizlar harika oluyolar bizim turkler boyle diziler cekmeyi beceremiyorlar ayrica acmaktada bir sorun yasmiyorum


Yazan : senem | Tarih : Aralık 14th, 2012 // 17:30

coooooooooooook guzel bu film


Yazan : sema | Tarih : Aralık 14th, 2012 // 17:36

neden bu dizileri tam ekran yapinca agir gidiyo butun hepsi oyle


Yazan : nurcan | Tarih : Ocak 28th, 2013 // 17:35

Beak soung ju seni çokkkk seviyorum hemde çok tatlısın. Ha niyide çok seviyorum.Kore dizileride çok güzel türkler böyle diziler çekmeyi beceremiyorlar :) . bu diziyi çok sevdim herkese tavsiye ediyorum


Yazan : khjfan | Tarih : Şubat 9th, 2013 // 10:58

Çok eğlenceli :)


Yazan : eslem kaya | Tarih : Nisan 9th, 2013 // 16:14

cok güzel bi dizi herkese tavsiye ederim


Yazan : kennnnnnnn | Tarih : Nisan 23rd, 2013 // 19:50

jhgnmgçmfhfb


Yazan : zehra nur arslan | Tarih : Nisan 24th, 2013 // 21:22

benim aşkım KİM HYUNG JOONG ÖLÜRÜM SANA BEN çok tatlısın sana çok hayranım seni çokk sewiyorum ve dizi mükkemelin ötesinde bişey ya çok güzel bir dizi en çok sevdiğim ise tabiki KİM HYUN JOONG(AŞKIM9


Yazan : babayeva aise | Tarih : Temmuz 4th, 2013 // 11:50

cok tesekkur ederim ellerinze saglik


Yazan : kyu jong&gamze | Tarih : Temmuz 26th, 2013 // 21:56

bence 5. bölüm süper


Yazan : K.H.J | Tarih : Eylül 3rd, 2013 // 19:14

bilgisiyarıma indirdim :) yhaa


Yazan : uslanmaz aşık | Tarih : Eylül 12th, 2013 // 14:34

beak seung jo seni seviyorum bütün filmlerini izledim aşkımsın beak seng jo


Yazan : KORELİ AŞIĞI | Tarih : Eylül 12th, 2013 // 22:04

playfull kissi 5. izleyişim ve ben beak seung jo için izliyorum. bence o ha nide çok güzel bir kız SÜPER KİM HYUN JOONG


Yazan : K.H.J AŞK MELEĞİ | Tarih : Eylül 12th, 2013 // 22:33

izle izle delireceğim be çocuk beni çıldlrtıyor. türkler beceriksiz dizi konusunda ama koreliler süper hem koreli aşklarıda çok güzel ha ni pes etme ve seung joyu sen alki bende çok üzülmiyeyim y


Yazan : uslanmaz aşık | Tarih : Eylül 13th, 2013 // 12:06

her günüm bu diziyi izleyerek geçiyo ve hala izlemek istiyorum. playful kissten sonra en sevdiğim dizi boys over flovers tabi oda kim hyun joong oynadığı için ama diğerleride çok yakışıklı f4 <3<3<3


Yazan : uslanmaz aşık | Tarih : Eylül 13th, 2013 // 15:35

aşkım beak seung jo


Yazan : Dudu aslantas | Tarih : Ekim 28th, 2013 // 22:29

Ndn aclmyor ya of


Yazan : ebrar and kim hyun joong | Tarih : Mart 10th, 2014 // 18:18

bn bu diziyi çoook seviyorum bnce türkler böyle dizi çekmeyi bilmiyorlar ve bnce bof da çooooooooooookkkkkkk güzeldi her iki diziyide herkeze öneririm


Yazan : berivan taşdemir | Tarih : Nisan 15th, 2014 // 18:28

oh ha ni yi çok seviyorum 3. sezonda olsun


Yazan : helin bağdaş | Tarih : Haziran 17th, 2014 // 22:14

bu bölümde sesi niye açılmıyo yaaa):


Yazan : rabia aktaş | Tarih : Temmuz 11th, 2014 // 14:38

bekliyorum ama bu bölüm açılmıyo ne yapmam gerekiyor?


Yazan : admin | Tarih : Temmuz 11th, 2014 // 15:39

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ…OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.


Yazan : oh ha ni | Tarih : Temmuz 19th, 2014 // 14:41

ponpaa kima ça jooooo (:


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*