n11.jpg (728×90)

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.





Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : su | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 09:25

teşekkürleer umarım dier versiyonlarıda gelir :)


Yazan : sıla | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 09:51

bu videolara izlenmiyor daha öncekiler gibi olsa yaa.


Yazan : su | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 10:15

yaa bunda çeviriler çook eksik :S


Yazan : arzu | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 10:52

ya burdan izleyemiorum diger versiyondan versenizz ltfff


Yazan : gülcan aydemir | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 11:31

ya bu diziyi çoksevyrm daha önce bütn yayınlyrdnz şimdi nedn kısım kısım yayınlyrsnz eskisi gibi bütn yayınlayn birde çok geç yayınlyrsunz bölümleri


Yazan : ılgın | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 11:40

daha öncede vikii den izlemiştim ama bu kadar sorun çıkarmamıştı videolar neden açılmıyor lütfen yardımcı olurmusunuz?


Yazan : kübra | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 13:04

ya bu vikii ne oluyo önce MOZİLLA dedi onu yükledik şimdi hala izleyemiyoruz lütfen şu sorunu giderin ya


Yazan : ılgın | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 14:21

ya bu vikii sürekli donuyor keşke bir bütün olarak koysaydınız daha iyi olurdu


Yazan : ecrinn | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 14:24

ya neden viki yüklendi öncekiler ne güzel izliyorduk başka yerde de var vikiden sizden önce yüklüyolar ama ben sizin yüklemenizi bekliyorum sizden izleyeyim diye lütfen yeniden yükleyin seyredilmiyo ne ekran büyüyo nede donuyo seyredilmiyoo sizde böle yapmayın lütfen


Yazan : sevgi | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 14:31

lütfennn mega videodan yayınlayın.buradan seyredemiyorum. lütfenn kısım kısım olmasın


Yazan : viavendetta | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 15:41

çok zor izliyoruz .kolay açılmıyor.


Yazan : zeliha bilgin | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 18:03

ya vallhi duruyo durmadan mega video da baya bi izledikten sonra duruyo düzeltin artık şunları


Yazan : Tuğba | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 18:07

ewt ya açılmıyor bn de megavideo istiyorum en güzeli o çevirebilr misin acaba admin?tşkler


Yazan : ayça | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 22:02

bu videolar çok fazla donuyor bir daha böyle eklemeyin lütfen izlemesi çok zor…


Yazan : melisa akçiçek | Tarih : Eylül 25th, 2010 // 22:34

9.10. bölümlerin hemen çıkmasını diliyorum.


Yazan : sena özbek | Tarih : Eylül 26th, 2010 // 01:19

çok teşekkürler emek verip eklmeişsiniz ama vikii izletmiyo artık eskisi gibisürekli takılıo neden acaba


Yazan : aleynaa | Tarih : Eylül 26th, 2010 // 11:55

çok güzel bir dizi bu bölümüde çok beğğendimm :D DD


Yazan : Yesm | Tarih : Eylül 26th, 2010 // 18:06

Çeviriler çok eksik ve donup duruyo. Vikiiden koymayın lütfen x/


Yazan : seyma | Tarih : Eylül 26th, 2010 // 18:39

lutfen su yorumlrı dıkkate alırmısınz kac gundur ızleye calısıoruz ama hep tkılıo kısım kısım olmsın tek olsun


Yazan : burcu | Tarih : Eylül 26th, 2010 // 21:47

yaa video düzgün çalışimıyo izlemek istiyoruzz lutfen düzeltinizz


Yazan : büşra | Tarih : Eylül 26th, 2010 // 23:10

Bu şekilde hiç güzel izlenmiyor.Ne adam akıllı izleyebiliyorum ne de zevk alabiliyorum.Eskisi gibi olsa daha ii olmaz mı ?


Yazan : elif yılmaz | Tarih : Eylül 27th, 2010 // 00:45

ya bu bölüm izlem mior nden :(


Yazan : bbb | Tarih : Eylül 27th, 2010 // 16:21

izleniyor :D


Yazan : elif yılmaz | Tarih : Eylül 28th, 2010 // 16:05

ya bu bölüm neden alt yazıgeğil =(


Yazan : elif yılmaz | Tarih : Eylül 28th, 2010 // 16:09

ya bu al yazı göstermio :(


Yazan : esin | Tarih : Eylül 28th, 2010 // 19:24

neden bu bölüm açılmıyooo yaaaa


Yazan : merve | Tarih : Eylül 29th, 2010 // 15:41

lütfen bölümleri yenileyin …lütfenn..


Yazan : su | Tarih : Ekim 1st, 2010 // 15:20

teşekkürler 9 u heyecanla bekliorum..


Yazan : sibel | Tarih : Ekim 1st, 2010 // 19:45

playful kıss’ in 8.bölümden sonrasını seyredemiyorum lütfen bilgisi olan varsa yazsın,dizi harika en kısa zamanda diğer bölümleri bekliyorum


Yazan : merve | Tarih : Ekim 2nd, 2010 // 16:41

açılmıyor bu lütfen açılan bişey yapın rica ediyorum yapanların DİKKATİNE


Yazan : AsYa[Admin] | Tarih : Ekim 2nd, 2010 // 16:48

çok rahat açılıyor tamamını rahatça izledim sorunun sizden kaynaklnamadığına emin olunuz…..


Yazan : bade bade | Tarih : Ekim 3rd, 2010 // 17:09

ammma nazlı oğlan ya .kız da biraz kendini çekse süper olur yani kız evi naz evi.reytingleri iyi değilmiş bu dizinin niye anlamıyorum.grup için deli olan kızlar nerde


Yazan : erva nur | Tarih : Ekim 3rd, 2010 // 22:29

10.bölümü geldi buraya çok gelio bölümler


Yazan : glşh | Tarih : Mayıs 15th, 2011 // 21:39

kız da dibinden ayrılsa bi cocugun . cocuk da tipik ztn kızı yerin dibine sokuyor


Yazan : svly | Tarih : Haziran 2nd, 2011 // 14:28

arkdaşlr ii dnleyn mega video dan dolayı duranlar içn sölicem şmdi megavideoda 72 dk sınırı var sonrasında 30 dk bekleyip tekrar açlması gerkiorm ama eğer beklemk istemiosnz modeminizi kaptp açın ve yenile yapın sayfayı kapatın internetinz 1-2 dk sonra gelince tekrar açp kaldığınz yerden devam ettirin . =) bn böle yapıyorm hep..


Yazan : damla | Tarih : Haziran 12th, 2011 // 13:24

bu video çalışmıyor sorunlu lütfen ilgilenin.


Yazan : saliha | Tarih : Temmuz 2nd, 2011 // 20:28

ya sinir oldum niye açılmıyo admin ne zaman açılacak of yaaaaaaa


Yazan : Beyza Akbsk | Tarih : Temmuz 18th, 2011 // 17:33

Off OH HA Nİ’nin saçmalıklarından bıktım yhaa yazarda bu kıza hiç akıllıca bişey yaptırmıcak mı?


Yazan : makeee | Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 14:59

aynen beyza kıza sinir olmuş durumdayım kendime bunun bir dizi olduğunu hatrlatıp duruyorm.


Yazan : ilke | Tarih : Ağustos 18th, 2011 // 15:15

ne saçma ya 72 dakika süresi verip duruyo bütn siteler böyle ya! süre sınırlaması olmayan bi site söyleyn nolur:(


Yazan : gamzeli dilara | Tarih : Kasım 20th, 2011 // 14:58

güzelllll bi dizi


Yazan : asyaa | Tarih : Aralık 10th, 2011 // 12:27

senaristlerin kızı eziklemesinden bıktım…
teşekkürler asya dizi :)


Yazan : Meryem Özdoğan | Tarih : Aralık 12th, 2011 // 17:05

Ya bu kız ne zaman kendini naza çekmeye vbaşlıyacak . Kaçıncı bölüme geldik hala çocuğun dibinden ayrılmıyor. Çocuk yüzüne tükürse ya rabbi şükür dicek artıkk pff


Yazan : gizem gürsoy | Tarih : Mart 24th, 2012 // 15:17

gerçekten bu diziyi çok seviyorum çünkü aşığım ve bu dizi bana çok şey kazandırdı mesela hayattan keyif almayı ben zaten eğelniyorum gülüyorum ama içiimde o kadar çok şey verki ki bu şeyler dünnyalar kadar o yüzden çok teşekkürüm ve minnettarım :)


Yazan : talhamelek | Tarih : Haziran 5th, 2012 // 14:09

gerçekten bayıldım :)


Yazan : ipek kıngır | Tarih : Temmuz 19th, 2012 // 11:56

kim hyun joong uu çokkk sevdiğim için diziside muhteşemmmmmmm


Yazan : cihan erkoç | Tarih : Kasım 16th, 2012 // 19:14

çok güzel dizi yaaaaaaaaaa


Yazan : amanın | Tarih : Aralık 13th, 2012 // 13:09

nası.. öpüştüler lağğn :D


Yazan : khj khj | Tarih : Aralık 25th, 2012 // 21:41

süper bi de ikidebir durmasa


Yazan : beyza nur altan | Tarih : Ocak 9th, 2013 // 14:39

çok donuyo


Yazan : humeyra esen | Tarih : Ocak 25th, 2013 // 18:09

film çok güzel bütün sezonlarını bitirdim 3. sezonu bekliyorum


Yazan : zehranur arslan | Tarih : Mayıs 5th, 2013 // 00:35

ben izleyemiyorum 6-7 izliyorum sonra kapanıyor ya neden açılmıyor


Yazan : cki | Tarih : Mayıs 6th, 2013 // 10:41

aşklarım


Yazan : murat santor | Tarih : Haziran 27th, 2013 // 12:18

Şu ana Kadar en güzel dizi bu PlayFuull kisss


Yazan : sena | Tarih : Temmuz 6th, 2013 // 16:41

ya bi türlü açılmadı 6.bölüm


Yazan : admin | Tarih : Temmuz 6th, 2013 // 17:52

DNS DEĞİŞTİRMENİZ GEREKMEKTEDİR…


Yazan : hndn | Tarih : Ağustos 2nd, 2013 // 18:09

bayılıyorum bu diziye


Yazan : Selinkaplan | Tarih : Ağustos 21st, 2013 // 14:04

Açılmıyor kiiiiii


Yazan : admin | Tarih : Ağustos 21st, 2013 // 16:37

DİZİLERİ RAHATÇA İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ…VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ…


Yazan : ilknurrrr | Tarih : Ağustos 22nd, 2013 // 12:29

hayatımda izlediğimm ennnn eennn güzel dizii


Yazan : uslanmaz aşık | Tarih : Eylül 13th, 2013 // 16:22

acayip güzel beak seung jı o ha niyi nasıl öptü. bence o ha ni doğru yaptı ve aşkını bırakmadı. süper bir aşk


Yazan : uslanmaz aşıık | Tarih : Eylül 13th, 2013 // 21:07

BÜTÜN VAKTİM BU DİZİYİ İZLEYEREK GEÇİYOR


Yazan : leemin hooom | Tarih : Temmuz 8th, 2014 // 18:05

ya kızada oğlanada bayılıyommmmm kızı yicem yaaaaa


Yazan : selvi koreli | Tarih : Temmuz 13th, 2014 // 08:36

admin çok saolun asya diziye sonsuz teşekkür edrmsizin sayenizde günümü dizilerimlegeçiriyorumbu arada admin bana chio min ho nun olduğudizileri söylermisiniz


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*