/wp-content/uploads/Foundation.jpg
Playful Kiss YouTube Versiyon Part 1

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ RAHATÇA İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ...VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...



http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/hitfoni1.jpg


Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : aayseee | Tarih : Kasım 8th, 2010 // 00:52

kamsahamnida.neomu neoumu neomu neoumu kamsahamnida.;)


Yazan : arzu | Tarih : Kasım 8th, 2010 // 01:50

ayyy beak sunjo hayallerimin opası ve kocası ne tatalı asya dizide dir okdar tatlı ve harika


Yazan : CéRén | Tarih : Kasım 8th, 2010 // 02:03

yani biTti dimi ama dizi.


Yazan : asva | Tarih : Kasım 9th, 2010 // 15:10

ay nası bişi ya bu, soğuk nevale insan bari evlenince değişir


Yazan : kübra | Tarih : Kasım 9th, 2010 // 15:52

teşekkürler ya bunun için çok çok çok çok teşekkür ederim herkese


Yazan : SiBeL | Tarih : Kasım 9th, 2010 // 17:36

ay sanirim bu devami oluyor süpermis yaa bitmesin istiyordum bitmedi süper :D :D ay cok tskr ederim emeginize saglik…


Yazan : pelin bataksa | Tarih : Kasım 13th, 2010 // 10:47

cumapsimmida


Yazan : tuba özden | Tarih : Kasım 14th, 2010 // 22:05

iyide açılmıyor bu ya:(offfff


Yazan : ayşe rana mızrak | Tarih : Kasım 29th, 2010 // 17:37

süper manyatik ama adam kızın ayakkabısını göle atıp ona yardım etmesi bana komik gelidi doğrusu


Yazan : sude | Tarih : Aralık 4th, 2010 // 00:37

bu devamı mı?


Yazan : gzem | Tarih : Ocak 19th, 2011 // 17:13

yaa çok zorr açılıo donup kalıyo neden??


Yazan : sasennim | Tarih : Mart 18th, 2011 // 20:06

5 dk izlemeden 72 münüts oldum ayol.


Yazan : glşh | Tarih : Mayıs 17th, 2011 // 19:27

cidden hala odun bu adam . yaşamıyor sanki :) bu kız da beceriksizin teki bir şeyi de yakma artık .. saftrk tam


Yazan : PElin Kara | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 02:43

Harika yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,ben bunlara aşığıım! Aşık oldum ayoool♥


Yazan : PElin Kara | Tarih : Haziran 22nd, 2011 // 02:44

Aşksınız siiiz!


Yazan : lASUMANCIK AHMETÇİK | Tarih : Haziran 27th, 2011 // 16:31

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr km hyun joong çok çok ama çok çok çok çok çok çok çok yakışıklısın bütün kızlar hayran sana kızmak sana çok yakışıyor


Yazan : lASUMANCIK AHMETÇİK | Tarih : Haziran 27th, 2011 // 16:31

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr km hyun joong çok çok ama çok çok çok çok çok çok çok yakışıklısın kızmak sana çok yakışıyor


Yazan : lASUMANCIK AHMETÇİK | Tarih : Haziran 27th, 2011 // 16:32

km hyun joong çok çok ama çok çok çok çok çok çok çok yakışıklısın kızmak sana çok yakışıyor


Yazan : firdi | Tarih : Temmuz 16th, 2011 // 22:32

açılmıyor neden acaba biri yardımcı olabilir misiniz çok merak ettim bende


Yazan : usagi | Tarih : Temmuz 20th, 2011 // 17:46

açılmıyooooo


Yazan : damlaa | Tarih : Ağustos 26th, 2011 // 01:11

izlemeyi çok istemiştim ama acılmıyo yardımcı olurmusunuz lütfen


Yazan : su handan | Tarih : Eylül 6th, 2011 // 20:27

cidden açılmıyor ya bi ilgilenseniz…


Yazan : cennet | Tarih : Ekim 31st, 2011 // 00:48

bu seriyi daha izlemedi ama başka versiyonunu izledim,oda ltazura na kiss idi.karaktarlerin isimleri lrie naoki,ayahara kotoko idi.animeden alınma zaten.çok ama çok güzeldi.tavsiye ederim ,pişman olmayacaksınız….


Yazan : kübra | Tarih : Aralık 18th, 2011 // 17:28

ya açılmıyor :( lütfen bir ilgilenseniz !..


Yazan : çağla yılmaz | Tarih : Ocak 20th, 2012 // 13:12

evet haklı açılmıyorrrr yardım etseniz çok iyi olur!!!!!!!!!


Yazan : mizgin çiftçi | Tarih : Mart 13th, 2012 // 21:28

ya neden açılmıyo ya ne olur yardımcı olun bazıları açılmıyo ne olur yardımcı olun :( (((((((


Yazan : derya | Tarih : Temmuz 12th, 2012 // 10:42

insanlıktan nasibini almamış soğuk nevale ama yine de çok tatlııııı <3


Yazan : gamze yıldırım | Tarih : Şubat 15th, 2013 // 23:24

çok güzell


Yazan : melisa çavdar | Tarih : Şubat 26th, 2013 // 17:09

açılmıyo :(


Yazan : sultan demir | Tarih : Nisan 1st, 2013 // 23:20

ne den bu kadar kısa


Yazan : dila | Tarih : Mayıs 10th, 2013 // 13:29

ya neden açılmıyo ölücem hiç bi sitede açılmıyo :( :’(


Yazan : admin | Tarih : Mayıs 10th, 2013 // 14:35

Sorun yok açılıyor video…


Yazan : esra salcı | Tarih : Mayıs 23rd, 2013 // 21:58

açılmıyor ya neden ? açılsın


Yazan : Baek seung jo | Tarih : Kasım 30th, 2013 // 11:08

Baek çok yakışıklı yaaaa Oh Ha Ni çok tatlı siz ikiniz hiç ayrılmayın yaa çok tatlısınız


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/liste-izle1.gif

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player