http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/yataybanner1.jpg
Queen In Hyun’s Man 1.Bölüm

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.






Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : ecca | Tarih : Nisan 29th, 2012 // 00:40

rooftop prince den sonra bu diziyide merakla bekliyodum şimdi gördüm çok sevindim valla..yarın ilk olarak hemen izliycem teşekkürler asya dizi :)


Yazan : zubeyde | Tarih : Nisan 29th, 2012 // 00:49

spersin valla:D


Yazan : semra | Tarih : Nisan 29th, 2012 // 01:34

güzel bir dizi :D şimdiden teşekkürler


Yazan : gizem | Tarih : Nisan 29th, 2012 // 12:09

gzll (:


Yazan : fatoş | Tarih : Nisan 29th, 2012 // 20:18

biraz önce izledim ve beğendim inşallah diğer bölümleride iyidir çünkü artık zamanda yolculuk yapan dizileri izlediğimda ROOFTOP PRİNCE ile kıyaslıycam izleyelip görelim ^_^


Yazan : ecca | Tarih : Nisan 30th, 2012 // 00:59

bende şmdi izledim diyi..ilk başlangıcı sıktı ama ortadan sonra güzelleşti..beğendim hoş bi dizi bende rooftop prince ile kıyasladım birazcık ikinci bölüm nasıl olucak bakalım..emeğinize sağlık asya dizi..teşekkürler =)


Yazan : büşra Kim You SHİK | Tarih : Nisan 30th, 2012 // 15:10

güzele benziyor izledim eh işte biraz güzeldi…


Yazan : p1nk | Tarih : Nisan 30th, 2012 // 17:33

acikcasi ilk bolum baya s1kici oldu,boslukdan izledim…..


Yazan : efdfghththşğşğğğşğsda | Tarih : Mayıs 17th, 2012 // 19:44

lütfen yaa olur mu böyle şey açılmıyor


Yazan : p1nk | Tarih : Mayıs 19th, 2012 // 10:19

yine Ben….millet ilk bolum icin yazdigimi okumamis gibi farz edin,cok cok guzel dizi,,,ilerleye bolumleri cokda super su an 8deyim,o kadar guzel yerde bitdiki :) kesinlile izleyin,ilk baslara sakin aldanmayin bende oyle oldu cunki,iyiki izlemeye devam etdim,,,,super dizi


Yazan : ilknur | Tarih : Mayıs 20th, 2012 // 18:17

ben bu dizinin biribci bölümünü seyredemiyorum bana yardımcı olurmusunuz ?engellenmiştır yazıyo ekranında


Yazan : yep | Tarih : Mayıs 22nd, 2012 // 01:14

ya o bence aşk karesi olmalıydı :D aşk dikdörtrgeni nedir ya ? :D :D


Yazan : hacer | Tarih : Mayıs 22nd, 2012 // 13:26

ben bu dizinin biribci bölümünü seyredemiyorum bana yardımcı olurmusunuz ?engellenmiştır yazıyo ekranında


Yazan : meryem yılmaz | Tarih : Haziran 11th, 2012 // 12:44

ya neden engellenmştir yazıyor proteck the boss u da izleyemiyorum ne olur ilgilenin ??????


Yazan : yaseminho | Tarih : Temmuz 14th, 2012 // 17:47

sevgili asya dizi adminleri 1.bölüm açılmıyor bi el atar mısınız ? şimdiden teşekkür ederim


Yazan : selda kol | Tarih : Ağustos 7th, 2012 // 17:30

hç bir dizi açılmıyor neden lütfen yardımcı olun..


Yazan : şeker kız | Tarih : Eylül 30th, 2012 // 21:47

bu kore dizileride bizim diziler gibi bizde eski dönem çekildimi diğerleride ardı ardına çekiyo tutuyo sonrasında zamanı geçiyo şimdi bu dizde de rooftop prince gibi konusu aynı hemen hemen ben çok benzettim konusunu umarım sonrası aynı olmaz ve tutan bişeyi birkaç değişiklik yaparak ısıtıp ısıtıp önümüze koymazlar diziye başaldım bitirmem lazım ama şimdikten beğendim umarım böyle devam edder =D


Yazan : ayşe kılıç | Tarih : Ekim 4th, 2012 // 15:50

çok güzel bi dizi..bu yaz izlemiştim,bi daha bakayım dedim :) izlemeyenlere kesinlikle tavsiye ederim..çok duygusal ve basrol karakterlerın uyumu inanılmz ;)


Yazan : hatice kara | Tarih : Mayıs 8th, 2013 // 20:51

tavsiye üzerine izledim iyiki izlemişim çooooooooooooooooooooooooooooooook güzel bir dizi tavsiye ederim KONUSU OYUNCULARI MUHTEŞEEM EMEGİ GEÇEN HERKESE TEŞEKKÜRLER.


Yazan : sedaaa | Tarih : Haziran 1st, 2013 // 17:52

guzel değil vakit kaybıı


Yazan : seda | Tarih : Kasım 13th, 2013 // 00:46

adaşıma katılmıorum bn şahsen çok bgndim oyuncularda çok seker başta rooftop prince bnzedgi için izlemedim ama iyiki fikrimi dgştirmişim dha ilk bölümdeyim ama gerçekten insanda izleme istegi uyandırıor :) baş roldeki kızda çok şeker bu arada :) tşkler


Yazan : ÇAPAMAG | Tarih : Şubat 17th, 2014 // 16:07

Gershwin kardeşlerden bir başyapıt “The Man I Love” ve “Queen of Jazz”ın yorumu:


Yazan : selin | Tarih : Mayıs 5th, 2014 // 00:46

harikaydı tavsiye ediyorum.


Yazan : Sevde | Tarih : Temmuz 11th, 2014 // 12:31

Ben Man From The Stars dizisinin 19. Bölümündeyim. Gerçekten o dizi mükemmeldi. Ona benzer diziler araştırırken bunu buldum. Bitince bunu başlıyıcam. Beğeniceğimi umuyorum. :)


Yazan : esra | Tarih : Ekim 13th, 2014 // 11:48

Dizileri indirebiliyormuyuz


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*