ASYADİZİ






Secret Garden 20.Bölüm FinaL

20.Bölüm – Final

Dizinin Konusu

Secret Garden 20.Bölüm FinaL

Secret Garden

Henüz bir dizi açıklaması eklenmemiş.
Dizi Yorumları

ya dizi süper ve süper ötesi.çok dizi izledim ama böylesi beni çok etkiledi. oyuncular harika.hyun bin e bayıldım.çok profesyonel .iki başrolde hada önce de beraber oynamıştılar(uzun bacaklı baba) filmminde .onuda tavsiye ediyorum.


Yazan : cennet
Tarih : Mayıs 6th, 2012 // 01:50

yorumlara bakılırsa güzel bir film çokda beğenilmiş hemen izleyeceğim


Yazan : han de
Tarih : Mayıs 14th, 2012 // 16:17

ya o kadar dizi izledim ama ilk defa bi oyuncunun oyunculuğundan bu kadar etkileniyorum. bir tanesin hyun bin ya :), oyunculuğun hakkını fazlasıyla veriyosun. dizi de süperdi ilk defa bi kore dizisinin sonu güzel bitti, çok mutlu oldum. dizi çevirisini yapan ve bizle buluşturan arkadaşlara çok teşekkürler …


Yazan : sema gklp
Tarih : Mayıs 14th, 2012 // 21:42

çoooook beğendiğim.zevkle izledim. olayları birbirine güzel bağladılar.en çok ta yer değiştirdikleri yerler de ve birbirleriyle uğraştıkları sahnelerde çok güldüm.sonu güzeldi ama biraz değişikti.Joo Wonunu annesine çok sinir oldum.insan oğlu içinde olsa biraz iyi şeyler yapmaz mı?neyse bu kadar şeye rağmen mutlu sona ulaştılar.dizi için teşekkürler.


Yazan : müberra_GK
Tarih : Haziran 27th, 2012 // 23:40

çok çok çok güzeldi emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler…


Yazan : redrose
Tarih : Temmuz 14th, 2012 // 16:50

vee diziyi 3.bitirişim daha da izlerim her anıyla güzeldi acaba gerçekten joo won gibi biri varda biz mi sevmedik 😛 çevirme teşekkürler ~~


Yazan : Betül
Tarih : Ağustos 6th, 2012 // 18:49

1 sene önce izlediğim halde etkisinden hala çıkamadığım dizidir.


Yazan : kore
Tarih : Ağustos 6th, 2012 // 22:04

“Emin misiniz?Son kararınız mı?Valla mı ;)” Bu güzeldi işte 😀 …


Yazan : selin
Tarih : Ağustos 7th, 2012 // 17:46

ya böyle diziler bitince içim çok kötü oluyo ama gerçekten zamanımızı aybetmeye değecek bir diziydi emeği geçen tüm oyunculara ve çevirmenlerimize gönülen teşekkür ediyorum :)çooook mükemmel bi diziydi.


Yazan : tuğçe ulutaş
Tarih : Eylül 30th, 2012 // 14:10

Gerçekten çooook güzeldi bununla birlikte 3 dizi bitirdim. Böyle aşklar insana hayatında bi kez karşısına çıkar inşallah :) teşekkür ederiz :)


Yazan : ÜmmüGülsüm Köseoğlu
Tarih : Kasım 25th, 2012 // 17:01

çok teşekkür ederim admin :) diziye yeni başladım ve çok beğendim ellerinize sağlık 😀


Yazan : ceyda
Tarih : Aralık 6th, 2012 // 16:17

çok gzl bir diziydi emeği geçenlere teşekkürler site spr admin çok saol…


Yazan : sena
Tarih : Aralık 9th, 2012 // 21:53

emeği geçen herkese teşekkürler.Bu tarz dizilerin devamını bekleriz…


Yazan : çiğdem
Tarih : Aralık 10th, 2012 // 19:00

sonunda izledim. hep başlayıp sıkılıp bırakıyordum. sırf yorumları için izledim. 16. bölümden sonra muhteşemdi. ilk 8 bölüm gerçekten sıkılmıştım. ama muhteşemmiş. favorilerim arasına girdi.


Yazan : korelikelebek
Tarih : Aralık 30th, 2012 // 20:43

çok etkileyici bir dizi. Seul’e gitmem gerekiyor ..mutlaka.
Yalnız daha önce seyrettiğimde en sonda çocuklarla annesinin kapısına gidiyorlardı, kadın sadece çocuklarını alıyordu içeri bunların yüzüne bakmıyordu, bu sefer neden sonunda o sahne yok anlamadım? emeği geçenlere çok teşekkürler.


Yazan : Vuslat Ömürbek
Tarih : Ocak 10th, 2013 // 09:41

Harıka bı dızıydı, ruyamda bıle goruodum o kadar bagımlısıydım :)Finalı boftan daha basırılıydı :) Bu dızıyı ızlememızı saglayan Asya dizeye sonsuz teşekkürlerr :)


Yazan : zeynep mhm
Tarih : Ocak 31st, 2013 // 16:16

ben daha izlemedim acaba nasıl?


Yazan : korehayranı
Tarih : Şubat 8th, 2013 // 23:11

bir dizi daha bitti her keze çok teşekkürler emeklerinizden dolayı kah sıkılsamda kah hyun binin küçük dağları ben yarattım tavırlarıyla güzel bi diziyi daha bitirdik açıkçası bu diziye 10 yıldız üzerinden 6 yıldız veririm zaman zaman sıkıldım çünkü yine de güzeldi


Yazan : şeker kız
Tarih : Şubat 15th, 2013 // 01:01

Emeği geçen herkese çok teşekkürler:)


Yazan : namaste
Tarih : Şubat 17th, 2013 // 18:50

son partta ne olduğunu anlamadım. aydınlatır mısınız beni 😀


Yazan : beyza yılmaz
Tarih : Şubat 17th, 2013 // 20:25

film çpk güzeldi ve mutlu son ile bitmesi çok iyiydi :) ı m sory ı love you dizisinde içim dışıma çıkmıştı aglamaktan sonuda üzmüştü tabi onun yeri çok ayrı ama mutlusonlar istiyor insan :) oppa yı unutmayacagım ya komik adamdı 😀 çok teşekkürler emeği gecen herkese :)


Yazan : hastaruh
Tarih : Mart 31st, 2013 // 00:31

ŞU ANA KADAR BİRÇOK KORE DİZİSİ İZLEDİM. AMA NE YAPARSAM YAPAYIM SECRET GARDEN I TEKRAR TEKRAR İZLEMEKTEN KENDİMİ ALIKOYAMIYORUM.HYUN BİN HER ZAMAN Kİ GİBİ ÇOK TATLI, YAKIŞIKLI, KARİZMATİKTİ. AMA BU DİZİDEKİ REPLİKLERİ, JEST VE MİMİKLERİ,SÖYLEDİKLERİNE KADAR HERŞEYİYLE BENİ GÜLMEKTEN ÖLDÜRDÜ DİYEBİLİRİM.HA JI WON DA BİR ONUN KDAR TATLI VE KOMİKTİ. BU DİZİYİ İZLERKEN GÜLDÜM, AĞLADIM, HEYECANLANDIM, ŞAŞIRDIM, KISKANDIM,SİNİRLENDİM,UTANDIM AMA FFİNALİ İZLERKEN SANKİ KENDİ BAŞIMA GELMİŞ GİBİ MUTLULUKTAN DÖRT KÖŞE OLDUM BU DİZİNİN SENARİSTİNE, ÇEVİRİSİNİ YAPAN KİŞİYE,OYUNCULARINA VE DİZİDE EMEĞİ GEÇEN HERKESE GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDERİM…


Yazan : dicle
Tarih : Nisan 2nd, 2013 // 13:53

harikasınız sizde bu filmi çekenlerde :)


Yazan : elif
Tarih : Nisan 10th, 2013 // 17:16

teşekürler asya dizi sizde olmasanız biz ne yaparız :) kamao


Yazan : elif
Tarih : Nisan 10th, 2013 // 20:11

kesinlikle harika bir diziydiii..!!


Yazan : R.A
Tarih : Nisan 30th, 2013 // 22:28

Hyun bin..Sen insan değil bambaşka bişeysin..
Seulde ev alıp, Koreye yerleşicem..


Yazan : milagros
Tarih : Mayıs 11th, 2013 // 15:59

dicle soylemek istediklerimin hepsini yazmissin…asyadizi kamsahamnida…


Yazan : hyun bin
Tarih : Mayıs 28th, 2013 // 15:13

28.dk da verilen sektör 7 filmi gerçek bir film:D gil ra im oynuyor ve bu dizide bunu kullanmışlar sevdindim güzel fikir:P


Yazan : JKS
Tarih : Haziran 20th, 2013 // 23:59

çok güzl bi dizi bayıldım yaa 😀


Yazan : İrem ay
Tarih : Haziran 21st, 2013 // 22:45

çok güzel bi diziydi teşekkürler :) bi de sonunda tanıtılan dizinin ismi nedir?


Yazan : selda önal
Tarih : Ağustos 15th, 2013 // 23:31

bence bi insan secret gardenı izlemeden ölmemeli :) o nasıl bir son. o nasıl bir senaryo. muhteşem… kusursuz.


Yazan : arda
Tarih : Haziran 2nd, 2014 // 03:06
Yorum Yap