ASYADİZİ






Secret Garden 5.Bölüm

Dizinin Konusu

Secret Garden 5.Bölüm

Secret Garden

Henüz bir dizi açıklaması eklenmemiş.
Dizi Yorumları

süpersiniz…
emeği geçen herkese teşekkürler…


Yazan : ebruda
Tarih : Aralık 1st, 2010 // 10:56

çokkkkkkkkkk saolunnnnnnnnnnnnnnnn


Yazan : tuba
Tarih : Aralık 1st, 2010 // 11:43

ay hrika bir bölümdü ellerinize sağlık yeni bölmü sabırsızlıkla bekliyorum emeğinize sağlık….


Yazan : sevgi kaya
Tarih : Aralık 1st, 2010 // 12:33

haaaaaa çok komikti hele kişşilik değiştirmelri çok komikti çok güzel bir dizi bu ya süperler….


Yazan : hcrt
Tarih : Aralık 1st, 2010 // 14:04

çok güzel bir bölümdü 6.bölümü çok merak ediyorum çabuk gelir umarım…


Yazan : dolunay
Tarih : Aralık 1st, 2010 // 16:04

bayılıyorum budiziye inşlh yeni bölümünü en yakın zamna da yüklerseniz tşk ederim bir numarasınızz :))


Yazan : ayse
Tarih : Aralık 1st, 2010 // 18:09

yüreyinize saglik. süperdi.emeyi gecen herkese cok tesekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrr. yeni bölüm hemen gelisin lütfennnnnnnnnnn.


Yazan : seli
Tarih : Aralık 1st, 2010 // 22:19

yüreyinize saglik. süperdi.emeyi gecen herkese cok tesekkürlerrrrrrrrrrrrrrrrr. yeni bölüm hemen gelisin lütfennnnnnnnnnn.


Yazan : seya
Tarih : Aralık 1st, 2010 // 23:29

altı altı :)


Yazan : tuba
Tarih : Aralık 2nd, 2010 // 07:37

aahh yaşasın 5. bölüm gelimş saat 4 de sınavım var ama izlemedin asla gitmek çok teşekkür ederim inş. akşam gelmeme de 6. bölüm gelmiş olur çokk teşekkür ederim 😀


Yazan : emel
Tarih : Aralık 2nd, 2010 // 13:33

ahhh hyun bın oppa ahhhhh……….


Yazan : emofobatsi
Tarih : Aralık 2nd, 2010 // 16:20

6. Bölüm Ne Zaman Gelebilir acaba???


Yazan : Nadide
Tarih : Aralık 2nd, 2010 // 19:47

1 2 güne


Yazan : AsYa[Admin]
Tarih : Aralık 2nd, 2010 // 20:07

emek veren herkese teşekkürler…
biraz ilginç oldu sonu ama :)


Yazan : smg
Tarih : Ocak 21st, 2011 // 13:28

bu diziyi neden bu kadar geç izledim diye kendime kızıyorum güzel diziyiydi


Yazan : ela
Tarih : Mayıs 5th, 2011 // 23:38

dizinin ilk başında çıkan bir yazı var altında çevirisi yok o yazı dizi ile alakalı bişi mi yoksa dizi ile alakası olmadığı için mi alt yazı yok bir cevar verirseniz sevinirim admin 😀


Yazan : elif yazıcı
Tarih : Mayıs 29th, 2011 // 21:08

açılmıyorr…açılıyo reklam bitince boş ekran çıkıyo. pcyi kapatıp açıyorum yine aynı şey…


Yazan : bla bla
Tarih : Temmuz 12th, 2011 // 10:36

yaa bu video niye açılmıyoo


Yazan : esra
Tarih : Ağustos 8th, 2011 // 15:17

açılmıyoooooooo


Yazan : ysra
Tarih : Ağustos 15th, 2011 // 11:27

çok yavaş ilerliyo ilgilenir misiniz? lütfenn.


Yazan : esraaa
Tarih : Ağustos 17th, 2011 // 00:21

ya cok güzel tesekkürler


Yazan : reyhan
Tarih : Ekim 14th, 2011 // 05:34

süper bir dizi … :) erzuruma selam


Yazan : ju yoo rin go mi nam
Tarih : Aralık 11th, 2011 // 19:25

coook komik ve cok güzel yaaa


Yazan : aylavyou
Tarih : Aralık 14th, 2011 // 20:57

hayatımda böyle güzel bir dizi izlemedim hala bıkmadan izleyebiliyorum hala final süper ötesiydi emeği geçen herkese teşekkürler :)


Yazan : zehra
Tarih : Mart 9th, 2012 // 20:19

keşke o içkiyi içmeden devam etseydi ölesi daha iyi olurdu saçmalamaya bağlamışlar ve başroldeki çocuk bazen tam bir beklenen erkekken bianda korkağa dönüşmüş sanırım devamını izlemeyeceğim


Yazan : melek
Tarih : Haziran 24th, 2012 // 04:30

Bende bu diziye neden bu adı vermişler diyordum.Şimdi raylar yerine oturdu


Yazan : selin
Tarih : Ağustos 5th, 2012 // 04:02

Hyun Bin oppa <3 <3 <3 Canımsın yaaaa :)


Yazan : Berrak .
Tarih : Ağustos 13th, 2012 // 01:01

son yerde koptum xD


Yazan : derya
Tarih : Ağustos 27th, 2012 // 01:39

zaaaaaa 😀 😀 😀 😀


Yazan : gonca
Tarih : Ağustos 27th, 2012 // 19:13

ben çok seviyorum kore diziletini


Yazan : kerem açıkgöz
Tarih : Aralık 6th, 2012 // 03:30

çok güzel tavsiye etmem çünkü yan etkileri var


Yazan : merve akkabak
Tarih : Aralık 26th, 2012 // 14:04

gerçekten izlediğim en güzel kore dizisiydi.. hem müzikler hem oyuncular hem de konusu 😉


Yazan : büşra
Tarih : Şubat 4th, 2013 // 17:20

çok güzel bi dizi,,,izlediğim en iyi kore dizisi ama bi fann olarak “kim joo won oppa gil ra im-sshi’yi üzüyosun yaa” ama çok yakışıklısın hanii 😀 😀 dizinin hepsini bi günde bitiriyorum sayende …!!


Yazan : kim joo won
Tarih : Mayıs 18th, 2013 // 16:10
Yorum Yap