ASYADİZİ






Secret Garden 7.Bölüm

Part 1

Part 2

Dizinin Konusu

Secret Garden 7.Bölüm

Secret Garden

Henüz bir dizi açıklaması eklenmemiş.
Dizi Yorumları

bu diziye bayılıyorum eğlenceli güzel bir bölüm izledik bu dziyi izlememize vesile olanlara çok teşekkür ediyorum


Yazan : hcrt
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 01:28

yaşasınnn yeni bölüm gelmiş cookkk tşekkürler……:))


Yazan : dilek akten
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 09:15

çok teşekkürler harikasınız :))


Yazan : deniz
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 09:52

tşk herkese


Yazan : fadime soybir
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 10:37

yaa acılmyo =((


Yazan : ceydaaaa
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 11:32

harikaydı bu diziyi izlerken çok eğleniyorum inşallah 8. bölüm çabuk gelir teşekkürler


Yazan : zeyno
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 15:28

süpersiniz emeklerinize saglık teşekkürrrrrrrrrr


Yazan : havvva karaman
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 16:14

yeni bölüm için teşekkürler harikasınızzzzz


Yazan : havvva karaman
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 16:17

yeni bölümler için umarım çok beklemeyiz teşekkürler


Yazan : havvva karaman
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 16:19

5. bölümü beyenmemiştim bu bölüm gerçekten güzel mi?


Yazan : subira
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 19:38

bu diziyi yüklediğiniz için tşkrlr. yeni bölüm inş. en yakın zamanda gelir


Yazan : ans
Tarih : Aralık 11th, 2010 // 22:00

harika bir bölümdü yeni bölüm inşallah çabuk gelir


Yazan : zeynep
Tarih : Aralık 12th, 2010 // 10:12

harika bir dizi bakarken cok güldüm. Umarm 8.bölüm cabuk gelir.


Yazan : mernaz
Tarih : Aralık 12th, 2010 // 10:49

8.bölüm ne zaman gelir türkçeye çevrilmiş


Yazan : hilyenur
Tarih : Aralık 12th, 2010 // 13:49

sekiz sekiz sekiz sekiz…admincim lütfen duy sesimizi:)


Yazan : purpleowl
Tarih : Aralık 12th, 2010 // 18:59

8. bölümü ne zaman gelecek?


Yazan : zeynep
Tarih : Aralık 12th, 2010 // 23:12

kore dizilerine hayranım türk filmlerini unuttum desem yeri var.Dizi süper ve türkçe izlemek ayrı bir keyifff size teşekkürler.


Yazan : yasemin çetin
Tarih : Aralık 13th, 2010 // 01:07

asya seni seviyorum…eglenceli anlarımın kahramanısın:)


Yazan : emofobatsi
Tarih : Aralık 13th, 2010 // 01:54

iyiki varınız süpersiniz tşkler asyadizi


Yazan : iren
Tarih : Aralık 13th, 2010 // 18:32

ya bu saçmalıkları yani kadının erkeğe dnüşmesi felan kaçncı bölmde bitioorr…off çok saçmaa ama yaaa


Yazan : gominam
Tarih : Aralık 23rd, 2010 // 21:45

diziyi çok beğeniyorum zaten yubini çok beğeniyoum asya diziye teşekkürler takipçisiyim…..


Yazan : sessiz
Tarih : Ocak 13th, 2011 // 16:15

ne zaman bedenlerıne dönecekler diye marak ediyodum çatladım adeta böyle giderse sıkılırım diye düşündüm ama 8.bölüm normale dönüyolarmış merak edenlere duyrulur


Yazan : eslem
Tarih : Şubat 1st, 2011 // 20:23

çok yavaş doluyo bide niden dolunca takılıyo ya bi türlü izleyemedim şu bölümü dizi gerçekten çok güzel ama izleyemiyorum yardım edin lütfennn….


Yazan : doubleS
Tarih : Şubat 11th, 2011 // 22:10

yha böle olmuodu aynen çok takılıo dolmadı gitti önceden izliodm rahatlıkla’S of bi izleyemedim


Yazan : ezgi
Tarih : Haziran 17th, 2011 // 14:43

YA GERÇEKTEN ÇOK YAVAŞ DOLUYO…


Yazan : mina
Tarih : Temmuz 11th, 2011 // 14:50

ya kahkaha atıyorum bütün gün çok komik ya :D:D


Yazan : kübraa
Tarih : Ekim 12th, 2011 // 19:47

seviyorum seni hyun beeeeen…:))) harikasın harika bir dizi 2.ye izliyorum teşekkür ederim emeğiniz için..:)


Yazan : nurayy
Tarih : Kasım 17th, 2011 // 23:23

ayyy yine cook komik bir bölümdü gülmekten izliyemiyorum hahahhhahahah süper ötesi ama asıllarınada artık dönsünler istiyorum cok komik hallaeri var yaa:)


Yazan : aylavyou
Tarih : Aralık 18th, 2011 // 23:19

öf bune ya nie bunlar hala kendilerinde deillerki biranönce kendilerine gelsinler sıkıldık artık


Yazan : han de
Tarih : Mayıs 14th, 2012 // 23:50

bi bu diziyi ve siteyi çok seviyorum


Yazan : ecem su
Tarih : Mart 11th, 2013 // 15:23

ÇOK GÜZEL BİR DİZİ YA..ÇOK KOMİK.KESİNLİKLE İZLENİLMELİ


Yazan : RABİYA TAŞBAŞI
Tarih : Nisan 12th, 2013 // 19:41

durmadan donuyor yardım !!
ve dizi çok güzel


Yazan : züleyha
Tarih : Temmuz 22nd, 2013 // 17:32

dizi güzl ama sçmalayama başladı bu ne yaa birbirlerinn bedenine geri dönüolar ama hiçbirşyey fark etmiyorlar saçmmaladılar direk final izlenmeli bence


Yazan : nalan
Tarih : Temmuz 24th, 2013 // 17:54

dizi iyiydi ama keşke vicutlarına geri dönseler öyle daha güzel böyle yadırgadım biraz nedense :)


Yazan : benim ben
Tarih : Ağustos 28th, 2013 // 20:21
Yorum Yap