/wp-content/uploads/limonian35.jpg
Sweet 18 11.Bölüm

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ RAHATÇA İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ...VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...



http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/hitfoni1.jpg


Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : egemir | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 14:58

11.bölümün aksam eklenecegıne cok sevındım emegı gece herkese teşekkurler.


Yazan : sudem | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 17:54

bu filmden bu kadar keyif alcamı tahmin etmiyodum parantezlere çok güldüm süpersiniz emeği geçenlere teşekkürler


Yazan : setenay | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 18:28

ya en çok çevirmene güldüm hahhhh
teşekkürler


Yazan : kadise | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 18:36

çok güzel bir bölümdü.son 16 dakikadaki türkçe küfürler de ayrı bir hava katmıştı.çevirenin emeğine sağlık::D:D:D:D:


Yazan : esir_hayaller | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 19:27

çevirenin aralara küfür katmasını doğru bulmadım internet kullanma yaşı artık 8 e indi yani sekiz yaşındaki çocuklar internette 10 yaşında olanlar vs.vs yabancı dile merakı olan çocuklar bunları izlese türkiyenin vay haline biraz daha dikkat aman aman çevirmen arkadaşım aman aman…


Yazan : ayşegül atsu | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 22:07

çoooook çooooook ama çoooooooook güzel bir bölümdü koptum yaaa sonundada sevdiğini söyleyebildi çok sevindim valla 12. bölüm çok güzelmiş inş. fazla bekltmezsiniz emeği geçenlere çok teşekkürler kumabsimida:D:D:D


Yazan : ayşegül atsu | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 22:09

parantez içleride çok güzeldi çok güldüm hep böyle komik yorumlar yapın emeğinize sağlık ;)


Yazan : ceysu | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 23:18

çooook güzel bir bölümdü emeğineze sağlık teşekkürler:))))))))


Yazan : hyrnn | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 23:30

yaa şu parantez içindekilere batıldım kim çevirdiyse eline sağlık hep o çevirsin =D


Yazan : karaboga | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 23:44

ya varya kaplan yemin ediyorum süpersin kızların kavgasında sende bir iki küfür etmeyi unutmamışsın:D:D:D


Yazan : karaboga | Tarih : Haziran 22nd, 2009 // 23:45

çok komiktin valla helal olsun


Yazan : DAMLA | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 00:20

kaptan blodfirsT TEŞEKKÜRLER yannız bu kötü sözler ağır geldi özellkle kore dizilerini severek izliyoruz mümkünse birdaha almayalım dizi çok güzeldi ELLERİNİZE SAĞLIK


Yazan : yeon | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 00:32

evet ya cok guzel bir bolumdu ellerinize saglik


Yazan : maral | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 01:08

abi yorumların çok güzeldi aceba bu film kaç bölümden oluşuyo rica etsem söylaeyebilirmisin bayıldım ya mükemmel olmuş süpersin emeğin yürektizi en tebrik ediyorum ayrıca annemin çok tşekkür ediyo herşey gölünüzce olsum bby:)


Yazan : munaaa | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 01:14

evet güzel bölümdü de yalnız parantez içindekiler fazla kaçmış genelde beğenen olmuş ama tadında olmalıydı çok fazla olmuş..


Yazan : gülsüm | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 07:54

türkçe dublaj yapılmış izliyor gibi hissettim kendimi o kadar güzeldi 12.bölümü çok merak ettim ama çevrilemez mi oda bu gün?


Yazan : karaboga | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 12:24

maral kardeşim bu dizi 16 bölümden oluşuyor…:):)bide kaptan 12.bölüm ne zaman gelir


Yazan : asd | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 13:14

12.bölüm ne zamn eklenecek acaba


Yazan : unknown~~ | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 13:20

ya ne zaman gelck 12.bölüm
lütfen acele edn braz =)


Yazan : Lunarossa | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 14:42

çok güzel bir bölümdü ellerine sağlık blodfirst ama izleyenleri güldürmek için arada aşırı şekilde küfürlere başvurmuşsun bence bu yorumlarını çevirilere katma saf haliyle izlemek daha zevkli oluyor çünkü birde çevirmek istemediğin yerleri hiç değilse kesme oraları biz çevirerek izleyelim aptalca olsa bile, tekrar teşekkürler ellerine sağlık=)


Yazan : shiro | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 15:59

‘üşüdüm eve gidelim’
(aslında yanıyor) koptum! koptum! zuhahaha ((=


Yazan : karaboga | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 20:06

kaptan 12.bölüm ne zaman yada kaç günde bir gelir bilgi verirsen hepimiz seviniriz bekliyoruz…


Yazan : mystic | Tarih : Haziran 23rd, 2009 // 20:23

gerçekten izlerken çok keyif aldım emeğinize sağlık inşallah en kısa zamanda diğer bölümleride eklersiniz :)


Yazan : ebru__53 | Tarih : Haziran 24th, 2009 // 12:22

bölümler acayıp güzel çooook tşk:)))


Yazan : hyun | Tarih : Haziran 24th, 2009 // 12:52

bölüm harikaydı yorumlarda güzeldi ama biraz dozajı azaltsak daha iyi olmaz mıydı.yorumlar dizinin aslını biraz gölgelemiş.
neyse tekrar elinize sağlık izlememizi sağladığınız için teşekkürür ederim


Yazan : ebru__53 | Tarih : Haziran 24th, 2009 // 19:54

çok tşk ederim çok sagolunnnn


Yazan : yangchoe | Tarih : Haziran 25th, 2009 // 20:55

allahım çok güzel bir dizi bayıldım aslında ben bunu başka bir sitede izlemeye başladım ama orda çok yavaş yüklendiği için buraya geçiş yaptım bayıldım


Yazan : rabia | Tarih : Haziran 26th, 2009 // 09:08

ya 2. kızmı yokmu???


Yazan : SuSKuN | Tarih : Haziran 26th, 2009 // 22:40

ya varya o altyazılar ne manyaktı ya hangisi yorum hangisi gerçek anlamadım…
bi de harbi çok küfür vardı la hele o jung sookla ga young un konuşması onlar konuştukça benim gözler fal taşı gibi açılıyordu yorum olması güzel oluyodu çok küfüre gidilmiş neyse kamsamnida…


Yazan : ayla | Tarih : Temmuz 3rd, 2009 // 04:39

ahhahahahha zuhahhahah bittim paranteze bu arada su o kızın konusmalarında cevirsen aptal maptal merak uyandırıyor


Yazan : kermit | Tarih : Mayıs 30th, 2010 // 23:24

çok gzll :D


Yazan : viavendetta | Tarih : Ekim 10th, 2010 // 17:09

dizi güzeldide çevirmenimizde sapıklık varmı merak ediyorum.ne cesaret kardeşim. helal olsun.ama yinede dizi güzeldi


Yazan : shin şeker | Tarih : Nisan 3rd, 2011 // 21:16

bence yorumunu ekemeseydin düzgün bir şekilde çevirsen daha iyi olurdu ama genede teşekkürler… dizi çook güzel ama çeviri kötü…


Yazan : sevim | Tarih : Nisan 6th, 2011 // 10:26

o alt yazılar süperdi.gülmekten öldüm sizde tabi süpersiniz.(:


Yazan : yunus emrah | Tarih : Nisan 22nd, 2011 // 20:29

bu alt yazıyı hangi aptal hazırlamış..
salak salak eklemeler yapmış.


Yazan : ??? | Tarih : Eylül 10th, 2011 // 11:17

ya bu çevirmen beni deli etti yaaa


Yazan : arife | Tarih : Ekim 9th, 2011 // 15:41

Bu bölümün subber i kimse lütfen bir daha böyle bir çeviri yapmasın. yani koreceden anlamasam hepsini böyle anca küfrediyo sanıcam. !


Yazan : reyhan | Tarih : Aralık 13th, 2011 // 01:16

cok tesekkürler :)


Yazan : hacer | Tarih : Nisan 12th, 2013 // 23:52

çevirmene gerçekten bayıldımm arda bir güldümm baya hani diyo ya (adam iyi sabrediyo ha) o beni yerin dibne koydu yani o derece:9


Yazan : cansu | Tarih : Ağustos 10th, 2013 // 01:30

bu çevirmen kesin erkek :) üşümek ve yanmak ancak bu kadar iyi bağlanır ;) uğraşsalar senaryo da senin çevirdiğin gibi bölümler tutturamazlar…ellerine sağlık gerçekten eğlenceli olmuş …çok fenasın gerçekten …


Yazan : ruslan qaloyev | Tarih : Kasım 1st, 2013 // 21:15

ben bu filme baxanda uzulurum geline coq zulum veryorlar neden gunahi varmi mence yoq


Yazan : esin | Tarih : Kasım 5th, 2013 // 19:31

admin kendi yorumların bazen iyi ama küfür sana pek yakışmıyo bence


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*

http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/liste-izle1.gif

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player