/wp-content/uploads/Foundation5.jpg
You’ve Fallen For Me 10.Bölüm Türkçe Altyazılı

BU DİZİNİN BU BÖLÜMÜ AÇILMIYORSA YORUM YAZARAK BİLDİRİNİZ...

DİZİLERİ İZLEMEK İÇİN DNS DEĞİŞTİRİNİZ.VE CHROME TARAYICI KULLANINIZ...OpenDNS kullanın.TIKLA DNS DEĞİŞTİRMEYİ ÖĞREN.



http://www.asyadizi.com/wp-content/uploads/hitfoni1.jpg


Dizi Yükleniyor, Lütfen Bekleyiniz..

URL      :
Yorumlar
Yazan : lightflood_501 | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 18:52

Sonunu izlerken.. Öbür tarafa gidiyorum sandım.. :d ohaa ya bir dizi bu kadar süper olabilir.. Heycandan gözlerimden yaş geldi.. :D Ağladım resmen heyecandan ağladım.. :D


Yazan : kübra G. | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 18:55

ilk benim yuppiii sabırsızlanıyorum izlemel içinn:=))) emeğinize sağlıkk süpersinizzz:))


Yazan : mustafa mehmet | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:00

açılmıyooooooooo huuuuuuuuuu kardeş


Yazan : eda | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:00

heyyyyy gelmişşşşşş.nihayet. inş. altyazıda hızlı çıkar.emeğinize sağlıkkk


Yazan : Buse Koysal | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:05

Çok teşekkürler hemen koymuşsunuz .d


Yazan : Buse Koysal | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:09

Bir şey sorucam neden bu kadar geç açılıyor. 5 dk. bekliorum açılmadı hala.


Yazan : CassiNurcihan | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:14

Omooo:))) Asyadizi ekibi çook teşekkürler ^^ Tr alt yazılı olunca izleyeceğimmm^^ Tadı kalmaz yooksaaa:)Tekrar gomawooo ^_^


Yazan : ayşegüll | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:23

arkadaslar altyazı dıye ısrar etmeyın lutfen sonra hızlı gelen altyazı hıc bıseye benzemıyo.


Yazan : mustafa mehmet | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:30

geldi kardeş teşekkürleeeeeeeeeeeeeer..


Yazan : eceeeee | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:31

omo omo omo omo bende ağladım resmen gözlerimi kırpmadan o kadar çok odaklanmışım ki ekrana gözümden yaş geldii :D :D :D
ayy nasıl bi sondu o ya öldüm bittim yanii :D :D
lee shinden başlarda nefrt ediyordum ama aşık oldum şimdi çocuğa ay ölürüm ben ona yavrucuk benimm :D :D <3<3<3


Yazan : elifff | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:32

süperdi bölüm yaaa ama bu yönetmen ortalığı karıştırcak gibi görünüyo :/


Yazan : nur | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:33

izlerken yüzümde aptal bi gülümseme oluşuyo.annem grnce kesn kore dzileri izlydr diyo.kadn dwck yakında yaa:(.sper bi bölümmmmm :)


Yazan : beinghuman | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:42

teşekkürler asya dizi


Yazan : song hyo hoon | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 19:55

of be ne bölşümdü süper sonuna bayıldım .tesekkürler asyadizi :D


Yazan : Neşeli Gyoo Won | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 20:19

süper bir bölüm umarım alt yazı çabuk gelir…


Yazan : mutlu | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 20:25

super bolumdu ya kizin elini tutup okulda gezdigi zaman digerlerinin verdigi tepki felan cok guldum sonuda superdi bana kalirsa diger adam kizdan hoslaniyor isallah onun yuzunden aralari bozulmaz


Yazan : Özge | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 20:51

Alt yazı ne zaman eklenir :(


Yazan : sevgi kaya | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 20:54

harika bir bölümdü emeğinize sağlık…teşekkürler :D


Yazan : nur | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:03

9. bölümde lee shinn söylediği şarkınn adını bilen war mıı ?ltfn blen warsa söylesn çok gzel yaa bayıldım


Yazan : bet | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:10

lütfeeen altyazıyı geldiği gibi yükleyin ve ne zaman çıkarr


Yazan : merve asya | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:10

yaaa açılmıooo çabuk koyun türkçe alyazılısını yaa lütfennn pff heyecandan çatlıcam yaaa :( ((((


Yazan : nermin | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:11

alt yazı tam olarak ne zaman çıkar


Yazan : lee min ho | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:20

alt yazı ne zmn gelir cok mrk ediyorum.Hızlı olursanız sevinirim…

gamsa……..


Yazan : p | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:24

yönetmen bozuluyooo ya kıyamammmm :)


Yazan : ASİYE | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:29

süperrdi emeği geçenlere teşekkürler ama 11.bölümde galiba biraz kötü şeyler olcak ya asya diziye teşekkürler


Yazan : lightflood_501 | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:32

Tam diziyi kanalından izliodumki annem çağırdı.. Yüzümde aptal bir gülümseme.. Noluyor dedi.. Hiç dedim.. Yine Kore dizisimi izledin sen dedi, “yinemi içtin sen” der gibi.. :D :D :D Yani ben içmemde dizilerde diyolar ya.. kafanızda oluşsn diye söledm.. :D Neyse anneme sırıtmam batıyor artık. Hep bu lee shin’in yüzünden.. :D :D Bu arada bu sefer ilk yorumu yapmayı başarmışım.. Ee tabi diziyi izlemek için GN mbc kanalını 1 saat önceden açarsan ilk yorumu da yapma şerefine layık olursun.. :D :D 11. bölüm yarın.. Çok heycanlıyım.. Lee shin ‘in kıskançlığını görmek gerçekten güzel olacak..:D :D


Yazan : gül | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:41

çok güzel bir bölümdü ya şu yönetmene yavaştan gıcık olmaya başladım ya aralarını bozacak gibi :(


Yazan : nebahat yıldız duran | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 21:56

kalb krizi geçircektim izlerken yaa o neydi öyle.nur bence biraz okşanmaya değer asya dizi dimiiiiiii bekarken annem evlendim eşim veryansın ediyordu ama ben galip geldim kendi halime bıraktılar hatta çevremdekilere bile bulaştırdım bağımlı oldular hahahahahahahahahahahahahahahahahah:))))))))))çeviri için komaoooo


Yazan : elif78 | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 22:14

teşekkürler.yorum yapmıyorum,yapamıyorum çünkü yorum yapılmaz zevk alınır bu dizide çok güzel teşekkürler eğlenceli dizilei bize ulaştırdığınız için.


Yazan : nur | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 22:28

son 1 senm kaldı onu da atlatyım uyumadan bu dizileri tk tk baştan izlcm:Dne annem ne aboci karışablcek bana.ayrıca kanalını nerden yükledn onn frekansı yani uydyu değiştrmen gerekmyo muu acaba.bn kore dzilerne bulaştm bulaşalı 1 kere ble tw izlemedm yaklaşk 1 sene oldu.o odaya bile uğramıyorum.tk kelmytle.mkemmel.keşk gerçk hayatta böyle dizilerdeki gibi olsaaa:(


Yazan : nur | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 22:29

ayrcaa lee shinn en sond zyldği şrknn adını blen war mıı


Yazan : hilal | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 22:30

müthiş bir bölüme benziyo.ama 11 bölümde ortalık karışacak gibi:(


Yazan : büşra şeker | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 23:06

alt yazılar neden yok


Yazan : lightflood_501 | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 23:09

evet.. “Because I miss you”.. Son sölediği şarkının adı.. :) )


Yazan : yasemin topal | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 23:11

omo omo omo.. öldüm bittim bu diziye… hele sonu offf… süperr bi bölümdü….


Yazan : lightflood_501 | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 23:13

Televizyondan izlediğimi kim söledi sırf meraktan çatladığım için..:D İnternetten izliyorum ama aynı televizyondaki gibi Allah’a şükür bende hiç donmuyor. :) ) Gn mbc izle yazıyorsun.. Sana siteler çıkıyor bazı bilgisayrlarda eklenti istiyor bende istedi yükledim.. :) ) Tabi meraktan çatlamayanlar için 2 saat sonra geliyor sorun yok yani.. :) )


Yazan : merve | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 23:38

alt yazı ne zamn glrr yaaa:(:(:(:(:


Yazan : carpedıem | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 23:47

superdııı yorgunluktan oluyorum ama stress atmak ıcın asya dızı supersınız ::)))


Yazan : medusa | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 23:52

baba beni koreye gönder… artık türk erkekleri ilgimi çekmez oldu oppalarım yüzünden uykumda bile oppalarımı sayıklıyorum ühüühüü


Yazan : ilkay_yongHwa | Tarih : Ağustos 3rd, 2011 // 23:59

yaa şu “GN mbc” gereken eklenti nasıl yüklenice biri tarif edebilir mii ?? :)


Yazan : Joo Jin Mo | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 00:19

Haftanın diğer günlerine bu ara ihtiyacım yok. Bir gün çarşamba olsun bir gün perşembe. You’ve Fallen For Me izlemeye doyamıyorum. :) ))


Yazan : begoya | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 00:19

şu an itibarı ile vikide %15 çevrilmişti.geç çevrilmeside normal herkes tatil modunda bekliyeceğiz artık ne yapalım…


Yazan : hilal bilgin | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 00:48

tek kelimeyle süper ötesi


Yazan : svly | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 00:56

yha ne kdr romtk bi son :D :D lee shin :D


Yazan : Senanur | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 00:59

Yaa bu salak kızda hep en güzel anlarda çıkıyo :) neyseki güzel bitti .)


Yazan : rinkushikata | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 01:23

görünce gözlerim doldu yemin ederim nerdeyse ağlayacam o derece :D
Dizi bitti bitecek bir icraat yok derken sağanak yağmur gibi iniverdi soğuk nevalemiz kızın tepesine. O artık tropik bir meyve :)
En sonunda gözlerini açtı da burnunun dibindekini gördü bari.(aynı yorumu başak bi yerde de yapmıştım :) )


Yazan : dly | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 01:31

çokk güzeldi


Yazan : irem çelikay | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 01:35

bu diziye bayılıyorum lee shini çok seviyorum herkesin izlemesini tavsiye ediyorum 1. bölümü izledim ve bu benim dizim dedim bence bu dizi herkese hitap ediyor 11. bölümü merakla bekliyorum lütfen hemen gelsin


Yazan : merve | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 02:20

alt yazı neden bu kadar yavaş alt tarafı 1 saatlik birşeyin türkçesi ypılck


Yazan : tuğba | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 02:58

resmen yeni bölüm gelmiş hemen izliyorum….


Yazan : Didem | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 08:43

Hahahaha Shin diğer böümde kıskanıcak gibi görünüyor.Oh canıma değsin :D Kıza o kadar acı çektirdin ki şimdi sıra sende:P Ahh şu Yönetmene gıcık oluyorum gerizekalı! :D Çeviriyi sabırsızlıkla bekliyoruzz :D Teşekkürer Asyadizi<3 :)


Yazan : Neşeli Gyoo Won | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 09:24

ar4kadaşlar türkçe altyazı %78 çevirilmiş


Yazan : nihal | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 09:57

arkadaşlar alt yazının hangi aşamada olduğunu nasıl öğreniyorsunuz?


Yazan : merve | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 11:03

%84


Yazan : hayaletxx | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 11:29

sonu süperdi yha ama 11.bölüm biraz hüzünlü oluca benziyo


Yazan : shin hye | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 11:43

evet nereden öğreniyorsunuz altyazının ne kadar çevrildiğini? bi de tüm altyazı ne zaman gelir bilen var mı ??


Yazan : ölesine~~ | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 11:53

arkdaşlar dizi çok güzell :) yabu bölümü izlycem 2 bölüm izledim demin bişey sorcam bu dizi tv de veriliyormu ne zaman? tam olarak hangi günler siteye yeni bölümünü yüklüyosunuz yada belirli günlerdemi ? :)


Yazan : seyma aras | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 12:06

türkçe alyazısı ne zaman gelir bilen var mı


Yazan : heartstrings | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 12:07

acaba you’ve fallen for me ‘nin Türkçesini bilen var mı? bütün asya dizi ekibine (ve özellikle çeviriyi yapan arkadaşlarımıza) çok teşekkür ediyorum !


Yazan : nazlı | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 12:14

ayyyyyyyyy inanamiyorummm uykudan kalkar kalkmaz diziye oturuyorum olmas kı canım:) türkce alt yazı gelsın yoksa catlıcam burda :)


Yazan : seb | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 12:31

alt yazı hangi aşamada???


Yazan : betül | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 12:32

alt yazının hangi oranda oldugunu nasıl ögreniyorsunuz? bize de yardımcı olabilir misiniz?


Yazan : Neşeli Gyoo Won | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 12:34

VİKİden öğreniyoruz Merve


Yazan : nazlım | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 12:34

allahım b u nsıl bir dizi ölcem :) anommmmm körelıler isi biliyor suna baq hepımız agzmız acık seyredıyoruz nerde bızde böle diziler ayyy aşık olasım geldı:):):):):):


Yazan : özge | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 12:43

süpersiniz teşekkürler.. gn mbc yi izlemek için gereken eklenti ne, nereden ve nasıl indirebilirim?? yardımcı olursanız sevinirim :)


Yazan : seda | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 12:45

altyazı ne zaman gelir acaba?


Yazan : selda nur | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:04

yaa bu dizinin türkçesi nye bu kadsr geç çıkıo…


Yazan : müge | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:17

ya altyazı nerde kaldı ya çatlicam of çok yavaş ya


Yazan : melike | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:19

yaa ne kadar kaldı bilen var mı çeviri hangi aşamada?


Yazan : esra tuğrul | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:20

hyun ki young söyledigi şarkının ismi ne ya lütfen yardımmm edinnn


Yazan : esra tuğrul | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:27

ya 1o. bölümde hyun ki young ve lee gyoo won birliktte söyledigi şarkının ismi ne ya yardım edin lütfennn


Yazan : Senanur | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:32

Viki.com da &81 çevrilmiş durumda :)


Yazan : merve | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:33

%86 da şu an 2 saat önce %84 tü ne kdr yvş gdiyo alt tarafı 1 saatlik bişiyi çevireceksiniz 2 saatinizi bile almaz


Yazan : seb | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:35

alt yazısız bir şey anlasılmıyor :S


Yazan : Lyssa | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:51

ArkadaşLar bu dizinin bi de özeL böLümü varmış doğru mu ? Varsa izLeyebiLeceğim Link verir misiniz ?


Yazan : şirine | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 13:56

ya biliyom çok aceleciyiz ama ne olur çabuk olun heyecandan yerimde duramıyorum çebal çebal ballliiiiiiiii


Yazan : merya | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 14:14

Omo Omo Omo!!! Gelmiş! Kamsamnida!!! altyazıyı bekleyeceğim:)) gerçi diziler sayesinde koreceyi çözdüm :) ).
ASYADİZİ.COM EKİBİ ÇOMBAL ÇOMBAL İLRYUUİNİDA!(1 numarasınızzz!!)


Yazan : Özlem Gürdal | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 14:28

ayy süperdi ya hastasiyim bu dizinin ins en kisa sürede cevirirsiniz:)


Yazan : buse | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 14:32

off tanıtımına baktım harikaydı elimde olsa ingilizcesini bulsam ben çevircem yani o kadar merak ettim :D


Yazan : ölesine~~ | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 14:38

admin alt yazı ne zaman eklenir :D filmi alt yazısız izlemek istemiyorum :) anlamasan izlemenin pek bi anlamı kalmıyo ya :S çeviri gelince izliycem artık :D


Yazan : irem çelikay | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 14:44

arkadaşlar 11. bölümde araları bozuluyo kız yönetmenleyken lee shine yalan atıyo lee shinde görüyo sonunda bana neden yaaln söledin diyo o yönetmende ben senin için burdayım diyo of ya


Yazan : mutlu | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 14:48

bu bolumu 2 kez izleyisim cok guzel bolumdu shin gyu won arkadasini oldurucek sandim herki onla konusmak istediginde laflarini boldu super bolumdu ya turkce atyazisi gelsin bide oyle izliycem


Yazan : selin gür | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 14:48

ÇEVİRİ YAPMAK ÇOK ZOR İŞ LÜTFEN BİRAZ SABREDELİM ASYA DİZİ HARİKASINIZ! BEN DE MERAKTAN ÇATLICAM…


Yazan : MERVE NUR SİNAN | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 15:06

hele şükür isteğğimiz an geldi son sahne süperdi.anlamıorum hiç yönetmen gyu won dan biraz hoşlanıo olabilirmi acaba?şu 5 bölüm nasıl geçicek merak ediorum ama tahmin edebiliorum.önce araları bozulacak sonra tekrar birlikte olucaklardır.


Yazan : merve | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 15:46

hala %86 3 saati gçti bi ilerleme yok


Yazan : zehra | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 15:50

ay çok güzel bir balt yazı ne zaman yüklenir ne olur çabuk olun sonu süperdi 11. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum


Yazan : begoya | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 16:07

11 bölüm frağmanı kandonnim diğer bayana artık görüşmeyelim diyor.lee kızı aradığında arabada arkadaşımlayım diyor.kandonnim esas kızı senin için buradayım diyor.lee bunu duyuyor niçin bana yalan söyledin diye üzülüyor.hadi bakalım 11 bölümü bekle bekleye bilirsen :D


Yazan : nazlım | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 16:30

offfffff kontrol etmekten gına geldı daha yoq mu yaaaaaaa cokmu sabırsızız aceba :) ama meraktan catlıcam valla ya :(


Yazan : öylesinee | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 17:06

yaa admin biraz çabuk olur musunuz?!çatlıycaz burda yaa:((


Yazan : hilal | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 17:10

admin alt yazı bugün yüklenir mi acaba bilgi verebilirmisin?


Yazan : admin | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 17:29

malasef tamamlanınca ekleriz…


Yazan : selin gür | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 17:42

Yönetmenin fikri niye değisti acaba? hemen nasıl kızı sevdiğini anladı? ne garip…


Yazan : Merve | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 17:43

Lee shin e neden yalan söylüyor ki :(


Yazan : merve | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 18:01

11. bölüm korde yaynlnp btti bile bz daha 10. bölümü izleyemdk alt yazılı


Yazan : merve | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 18:16

alt yazı daha bitmedi mi? :-(


Yazan : esra | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 18:21

yaa süper bölümdü bayıldım sonu neydi ya şoka girdimde herkze teşkürlerrrr


Yazan : min hyuk oppa | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 18:25

admin alt yazı ne zmn gelir sabırsızlanıyorum bari saat söyleseydiniz :(


Yazan : eun chan | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 18:48

10. bölüm gelene kadar youre beatiful dizisini izledim hatta bitirdim hala 10. bölüm yok..


Yazan : merve | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 18:51

evet admin bari saat söyleyin :-(


Yazan : ayşenur | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 18:51

yaa 11.bölü çok merak ediorum yaa.. bu yönetmende nerden çıktı şimdi bi bırakmıyolarki aşklarını yaşasınlar… ama bi yandanda lee shın nin kıskanç hallerini görmek güzel olucağa benzio ama yinede inş araları çok bozulmaz yaa….iyice delisi oldum bu dizinin 10 dk ya bir bakıyorum yeni bölüm gelmişmi diye ne zaman gelcek acaba ???


Yazan : admin | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 18:53

nerden bilemirizki tamamlansın ekleriz….viki altyazısı bekliyor diğer altyazı çok uzun sürücektir…


Yazan : nur | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 19:08

çoook tşk edrm şarknn adını söyledğn içn adını blmyrm ama olsun:)


Yazan : byza | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 19:51

annem sonunda dovcek kadın koreceyi söktü yyha bn 10. bömlümle 11.bölmü izledim yha WİKİ.COM dan sperdiiiiii


Yazan : Beril | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 20:07

Tr altyazı ne zaman eklenecek acaba? 11. bölümünde alt yazısı yok.


Yazan : nergiz | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 20:36

saat 15.30da yazan bir arkadaşım çevirinin %86 olduğunu söylemiş ve hala %87de saat 9 olmasına rağmen çevirmenler hepsi ayrı dillere çevirmiyor mu yani bir çevirmen bütün dilleri birden mi çeviriyor ki bu kadar uzun sürüyor,burda bunca insan bekliyor


Yazan : Hazel | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 21:21

ne zamn alt yazı eklenecek yhaa??


Yazan : yahya | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 21:22

arkadaşlar 9. bölüm 6. kısım da ben yanlız bir adam değilim şarkısı kimin ve adını söyleye bilir misiniz


Yazan : glsr | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 21:39

lütfennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
vikiden eklemeyin türkce altyazilisini cok donuyo 2 günde izliye biliom =(


Yazan : jcmn | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 22:15

yaa aramızda korece bilenler mı var herkes izlemiş :/


Yazan : hilal | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 22:25

alt yazı ne zaman ekleneceeeek?


Yazan : nazlım | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 22:36

offffffffff hala alt yazı yok mu p.c den ayrılamaz oldum iftarı bıle dızı başında yapıyorum :) :):) asya dızı nolurrrrrrrrrrrrr hemen ekleyın yoksa sahuuruda p.c de yapcam ühü hü :)


Yazan : hilal | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 22:38

admin sizi de çok sıkıştırıyoruz kusura bakmayın piskopat derecesinde bağlandık bu dizilere kusurumuza bakma.)


Yazan : nur | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 22:48

9. bölümdeki şarkınn adı luck. yahya sanırım onu soruyrsun bende zorla buldm ama şarkınn başları hç gzel değil.sadece lee shinn söylediği kısım mkmml we gerçktn harka sylyo.ayrıca 11. blmde ilk defa kamera arkasını wermş çok eğlencelii:)


Yazan : merve | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 23:15

neden hala eklenmiyor? admin sizi zorladıgımız için üzgünüm ama 11. bölüm bile eklendi 10. bölümün alt yazısı yok lütfen ekleyin artık :-)


Yazan : admin | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 23:26

YA BU KADARDA OLMAZ DAHA DÜN AKŞAM EKLENDİ….ZAMANLAMASI VAR İNGİLİZCE ÇEVİRİSİ VAR TÜRKÇE ÇEVİRİSİ VAR KOLAY MIS ANIYORSUNUZ SİZ…EĞER ÇOK SABIRSIZSANIZ KENDİNİZ ÇEVİRİN DİĞER SABIRSIZ ARKADAŞLARDA İZLESİN…HSİZİ ANLIYORUM BENDE SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM ALTYAZIYI AMA BU KADARDA OLMAZ….


Yazan : nebahat yıldız duran | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 23:46

admin allah yardımcınız olsun ama bunun suçlusuda sizsiniz bu kadar hızlı yüklerseniz biz açlar daha fazlasını isteriz yani elini veren bedenini kaptırır sadece ruhu ona kalır.biyanata admin komao admin saranghe admin:)))))


Yazan : zeynep derin | Tarih : Ağustos 4th, 2011 // 23:52

arkadaslar lee gyu won ıle cocugun yarısmada soyledıgı sarkının adı ne lutfen soyleyın


Yazan : firdevs | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 00:17

yaa evt nur o sarkı harika ve cok güzel söylüyo…


Yazan : zeynep derin | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 00:21

arkadaslar lee gyu won ıle dıger cocugun soyledıgı yarısmadakı sarkının adı neee lutfen soyleyın


Yazan : esma21 | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 00:33

meraba glsr vikiide izlerken videonun donma sebebi kullandığın tarayıcıdan dolayı sanırım. Mozilla veya charome ile açarsan sorun olmayacaktır.:)


Yazan : es-es | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 00:51

çok tşkler asya dizi süper bi bölümdü :)


Yazan : yahya | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 01:10

hayır o değil oradaki çoçuklardan biri söylüyor tr altyazısıda ben yalnız bir adam değilim sadece nakarat kısmı söyleniyor lütfen bulmama yardım edrmisiniz


Yazan : seda | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 01:20

arkadaşlar sabırsızlananlar ing.altyazı olarak izlesin..ben izledim..anlayabilirsiniz çok zor değil..admini de sıkıştırmayın bu kadar zaten yeterince hızlı eklenio video lar


Yazan : Rahmi çay | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 01:21

admın nie kızıon sinirlenme :)


Yazan : seda | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 02:53

çeviri %95 sabaha eklenir


Yazan : kim nana | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 05:00

dizinin türkçe adı TUTKUNUM SANA ve ayrıca arkadaşlar bu kadar sabırsız olmayın ve bekleyin lütfen çeviri yapan arkadaşlarında özel hayatı ve uyuma gibi çççççççççççççççoooooooooookkkkkkkkkk normal olan kişisel işleri var lütfen biiiiiiiiirrrraaazzz daha saygı gösterelim ve bu kadar çççççççççooooooooooookkkkkk psikolojik baskı uygulamayalım hhhhhııııııııııı olurrrrrrrrrr mmmmmmuuuu???????


Yazan : esma | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 14:14

asya dizide okadr dizi izledım bı bu dızıyı ızleyemıyorum ordan burdan izlemek zorunda kalıorum alternatif olarak megedan yuklesenız bende burdan ızlesem olmaz mı?:(


Yazan : şefika gündüz | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 14:54

bu film açılmıyor yaaaa habire bir yazı cıkıyor nasıl düzelicek :S


Yazan : diLosh | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 15:03

arkadaşlar dizi neden açılmıyor ? ben vikiden baktım orda çeviri %99 olmustu zaten.


Yazan : min hyuk oppa | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 15:22

komowo 2. izleyişimiz çogu tahmin ettiğimiz gibi alt yazıların :) 12.bölümü merakla bekliyoruz artık haftaya nasipse:p çeviri yapanlara tşkler :)


Yazan : Melike ~ | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 16:12

Enem! Öldüm sandım. :D Shin! aşık oluyorum sankilim. :D Kkkk :D ama yaa bu Gyu Won güzel kız niye erkeklerde onun peşinden koşmuyo sanki :P

Çeviren arkadaşlar teşekkürler. :)


Yazan : htc | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 16:50

arkadaşlar kızın eski aşkı kalmadı gibi ha yani çok basitleşti.bi düşünün öyle değil mi oğlan senin olmayacağım derken BİRDEN fikir değiştirdi.


Yazan : hatice tastan | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 17:30

teşekürler admin


Yazan : Mia Voss | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 18:28

admin videoda sorun mu var?


Yazan : Mia Voss | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 18:46

adminim??? açılmıyor


Yazan : admin | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 19:09

yoğunluktan yada pc veya internet hıznızdan kaynaklabilir…


Yazan : Toruko | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 20:11

İyi günler bir ricada bulunmak istiyorum mümkünse bu formatta yüklemeseniz olur mu acaba? Teşekkür ederim…


Yazan : Mia Voss | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 20:21

açıldı sonunda :D :d sanırım modem kaynaylı :/


Yazan : anime | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 20:58

adminnnn videoo izlenmiyooo
sorunun nerde oldugunu biliyor musnz :( :(
:( :( :(


Yazan : bebecehyun | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 21:27

lütfen bu diziyle ilgili bir açıklama yapar mısınız? bu diziyi izlemeye başaldım ama viki yüzünden yarım kaldı izleyemiyorum. diğer video programlarıylada yükleyecek misiniz???lütfen diğerleriylede yükleyin çok seviyorum yarım kalsın istemiyorum…. emeğinze ve ellerinize sağlık


Yazan : hilal | Tarih : Ağustos 5th, 2011 // 22:04

Böyle yüklemezseniz çok iyi olur çünkü böyle izleyemiyoruz.. emekleriniz için teşekkürler


Yazan : hilal | Tarih : Ağustos 6th, 2011 // 16:19

ben bu eklentide izleyemiyoruum.çözümünü de bulamıyorum.söylerseniz sevinirim. ben artık böyle şeyler yazmaktan bıktııım.


Yazan : Sehyun | Tarih : Ağustos 7th, 2011 // 02:26

Ay ben bu bölüme bayıldım bayıldım!!
Cha Bo Oon bir türlü onları bırakmadı ya. :) )
Shin bu bölümde tatlıydı hep gülümsüyordu. ^^
Ve son muhteşemdi. ^^


Yazan : erdi | Tarih : Ağustos 7th, 2011 // 17:01

niye açılmıyor rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Yazan : Buse | Tarih : Ağustos 8th, 2011 // 02:07

izlerken mest olduğum bi bölümdü. kendimden geçtim valla eridim bittim ekranın başında. Allahım ne kadar tatlılar ne kadar güzel. yaaa kıskançlıktan çatladım :D


Yazan : hilal | Tarih : Ağustos 8th, 2011 // 15:30

yakında diğer bölüm gelecek ve veb hala izleyemedim !!! artık izlemek istiyoruuum.


Yazan : emine aydın | Tarih : Ağustos 8th, 2011 // 17:25

farklı bır programdan yuklesenız ızleyemıorz


Yazan : oh hania | Tarih : Ağustos 8th, 2011 // 17:45

ADMİN ÜSTTEKİ İNGİLİZCE YORUMU YAPANLAR KİMDİR ALLAH AŞKINA GÜLMEKTEN KIRDI GEÇİRDİİ


Yazan : ahsen | Tarih : Ağustos 8th, 2011 // 17:46

ya niye açılmıyo çalışma var diyo kaç gündür bekliyorum :(


Yazan : ayşegüll | Tarih : Ağustos 9th, 2011 // 00:15

2. ve 6. kısımda sorun var neden kımse ılgılenmıyo admın lutfen cevapla ?


Yazan : dilercan | Tarih : Ağustos 9th, 2011 // 07:24

lütfen mega video olarak yükleyin bu formatı izleyemiyorummm…..


Yazan : feyzaa | Tarih : Ağustos 10th, 2011 // 12:08

aynenn yaa


Yazan : ceylan yolu | Tarih : Ağustos 10th, 2011 // 16:29

ya kore kanalllarını nasıl bulabilirim televizyonda dijitürk felanmı baglamak lazım cvp lütfen?


Yazan : ebrar soyl | Tarih : Ağustos 12th, 2011 // 21:19

o kadar yorum okudum ama adminimizin ilk kez burada yorumunu görüyorum….nedense çok mutlu oldum :) …evet arkadaşlar adminimiz haklı…..bir çok yere baktım ama asya dizi kadar hızlı çeviri yapıp hemen yayınlayan bir site daha görmedim..lütfen azıcık sabredip bekleyin mutlaka hiç geciktirmeden bölümler hemen yayınlanıyor ..burada herşey bizler için sadece azıcık sabır….asya dizi çevirmen arkadaşlar emeklerinize sağlık….


Yazan : ebrar soyl | Tarih : Ağustos 12th, 2011 // 21:49

cha bo un :S :( ey Allahım yaa…eğer bi daha çık karşılarına gebertecem seni :S


Yazan : mhrcn orhan | Tarih : Ağustos 14th, 2011 // 17:09

mükemmel bir dizi bayıldım çocuk çok şeker tüm korelilere sevgiler


Yazan : sude sude | Tarih : Ekim 5th, 2011 // 23:04

izleyemiyorum :( diğer şekilde koyduğunuz videoları izleyebiliyordum lütfen ben meraktan ölmeden diğer türlü de yükleyin lütfeeeeeeeen


Yazan : aygül eren | Tarih : Ekim 20th, 2011 // 15:54

yaaaa ben birtürlü açamadım.tam başlata tıklıyorum ama önüme bir şey çıkıyor yapa mıyorum.lütfen bana yardım edebilirmisiniz?
açılmıyorda…


Yazan : aygül eren | Tarih : Ekim 20th, 2011 // 16:07

ya ben birtürlü giremiyorum.her yolu denedim ama birtürlü olmadı.yapamıyorum.neden olmuyor anlayamıyorum.yaaaaalüütfeennnnnşu bölümü düzeltirmisiniz?ben daha yeni başladım izlemeye ama birtürlü izleyemiyorum.lütfen düzeltinnnn.olur mu?


Yazan : zekkoş | Tarih : Kasım 13th, 2011 // 00:18

ya bu saçma saçma bişeyler giriyor net girince ne yapmalıyım?


Yazan : zehra | Tarih : Kasım 13th, 2011 // 14:23

ben bunun yolunu buldum neti kapatıyorum biraz bekliyorum sanra neti tekrar açıyorum oluyor kablosussa fişi çek bekle geri tak oluyor


Yazan : lee shin gamze ....seni seviyorum | Tarih : Aralık 24th, 2012 // 14:34

ı love you lee shin


Yazan : kore delisi | Tarih : Ocak 26th, 2013 // 01:32

düzgün bir öpücük istiyoruuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmm


Yazan : Burcu | Tarih : Haziran 11th, 2013 // 02:29

Lee shin ve Gyu Won çok şekerler ya. Bo Un un heryerde çıkması ve Lee Shin nin sinirlenmesi filan :D :DD:D:D Ya bu diziye bayılıyorum hem komik hem duygusal :D


Yazan : Burcu | Tarih : Haziran 11th, 2013 // 16:44

Ayy çok güzel bi bölümdü :D Ya sanırım bu yönetmen de gyu won dan hoşlanıyo gibi ilk başlarda yönetmeni seviyodum ama şimdi pek sevmiyorum açıkcası Lee Shin ve Gyu Won çok tatlı bu arada :D


Yazan : alev | Tarih : Kasım 14th, 2013 // 13:24

ay yemin ediyorum bu filmi 10 kere izledim hep ağlıyorum ya :( :D


Yazan : alevvvv | Tarih : Kasım 14th, 2013 // 13:27

filmi 10 kez izledim her izleyişimde 2 saat ağladım ya :D :’(


Yazan : feyzaaa | Tarih : Aralık 5th, 2013 // 15:11

lee shin ve gyu won’un çıkmasını kıskanıyolar ya dizide onla bir çift lafım var biz de hayranıyız lee shin’in ama gerçekte çıksalar hiç üzülmem sevinirim ama dizi harbi güzel yaa :D :D


Yazan : nadide | Tarih : Mayıs 16th, 2014 // 12:59

bunun gibi guzel filmler biliyosaniz bana soyliye bilirmisiniz ? :)


Yorum Yaz
Ad Soyad:*
E-Mail Adresiniz:*
Yorumunuz:*