ASYADİZİ






You’ve Fallen For Me 7.Bölüm Türkçe Altyazılı

Dizinin Konusu

You’ve Fallen For Me 7.Bölüm Türkçe Altyazılı

You've Fallen For Me

Henüz bir dizi açıklaması eklenmemiş.
Dizi Yorumları

arkadaşlar youtube’a ‘heartstrings episode 8 preview’ yazın ordan fragmanı izleyebilirsiniz, tek kelimeyle süpeeer! 😀


Yazan : seondeok
Tarih : Temmuz 26th, 2011 // 19:37

8.bölüm yarın gelecek altyazılısını bir an once getirirsenız cok seviniriz:)


Yazan : kim hyun joong
Tarih : Temmuz 26th, 2011 // 22:33

çooooooooooook sağolun arkadaşlar ya iyi ki yorum yapabiliyoruz ya yoksa nerden öğrencez bu kadar şeyi çok teşekkürler herkese yarın yayınlanması çok güzell bunu sewdimm bitanesinn admin :DD inş.çok kişi izlemezde kilitlenmez sayfa o zaman da çok üzülürüm .s nese ya yayınlanacağını bilmek bile çooooooooooooook güzel :)


Yazan : lee shin =)))
Tarih : Temmuz 26th, 2011 // 22:45

8-10-20 kerede izlesem fragmanda aynı heyecana sahibimm =) insanın kalbi yerinden çıkcak gibi oluyorr çok ii hssediyorumm …… :DDDD yarnki bölüm harikkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa inş.hemen izleyeblirim :DDD çok mutluyumm komaho :))))))))))))))))))


Yazan : lee shin =)))
Tarih : Temmuz 26th, 2011 // 22:51

yarın gece çıkar ya hergeçen gün ölüyom


Yazan : kızılkuş
Tarih : Temmuz 26th, 2011 // 23:14

lee shin :))) sana kesinlikle katılıyorum fragmanı kaç kere izlediğimi hatırlamıyorum valla,hele de sonunda lee shin.in’in de bişeyler hissediyo olması süper! 😀


Yazan : seondeok
Tarih : Temmuz 26th, 2011 // 23:51

ben perşembe günü izlemeyi düşünüyorum cunku altyazılsı buyuk ihtimal cıkıyor hem daha cok heycanla izlemiş olurum :D:D:D


Yazan : babygirl
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 02:15

8. bölüm nerde kaldı yaaa .s.s.s


Yazan : merve
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 09:57

arkadaşlar orda senden hoşlanıyorum demiyo bana karşı hislerini hiç durdurma diyo


Yazan : irem cennet
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 11:27

eveet 8 bölüm frağmanı yayınlandı arkadaşlar… esas kızımız tekerlekli sandalyade… acaba önünde diz çöken kim :)


Yazan : begoya
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 12:30

admin saat kaçda eklenir acaba


Yazan : kim hyun joong
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 12:32

Park shin hye trafik kazası geçirdiği için 8.bölüm bugün yayımlanacak.


Yazan : melodi
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 12:56

8.bölum cıkmıs fragmanıda var ben baktım


Yazan : cansux
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 14:10

lee shın kızın onunde diz cokuyo ve ondan hoslandıgını soyluyo cok guzel bı bolum


Yazan : cansux
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 14:13

8.bölümü atın lütfen ….


Yazan : ftmnrtysz
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 15:05

cansux linki verebilirmisin


Yazan : tuba
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 15:20

8.Bölüm bugün gelirmi gelirse kaç gibi ?


Yazan : Damla
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 15:50

ilk olarak tam 5 gündür 8.bölümü bekliyordum ama meğersem başrol oyuncusu kaza yapmış bilmiyordum yeni öğrendim inş. en kısa zamanda iyileşirde dizi çekimine başlarlar.8.b. fragmanı izledim gayet güzeldi. :) Merakla beklyirum güzel bir dizi :)


Yazan : oppa ^_^
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 16:29

8. Bölüm kore’de yayınlandı Canlı izleyenler var..!! 😀 😀 hadi hadi hemen yüklesinler net’ e yaa.. 😀 😀


Yazan : lightflood_501
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 16:52

Ohh be sonunda izledim 8.bölümü ay çok güzeldii.:D Canlı canlı izledim her ne kadar dediklerini anlamasamda olsun bana mimiklerde yeter.:D


Yazan : Feyza
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 17:10

admin niye yüklemiyor saat 17:36 oldu


Yazan : kim hyun joong
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 17:14

ne zaman buraya yüklenicek acaba :)


Yazan : yaprak
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 17:28

3 saat oldu hala yok sıkıldım yha.. 😀


Yazan : lightflood_501
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 18:42

Yorumum niye onaylanmadı bulmuştum işte 8. bölümü pf..!!


Yazan : lightflood_501
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 18:50

korede saat şu anda bir civarlarında you’ve fallen for me dede saat 21:55 de yayınlanıyor dıyor yaklaşık 4saat 5dk geçmiş ama niye hala yok


Yazan : kim hyun joong
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 19:03

harbiden yani 8.bölüm niye geçikti acaba??


Yazan : kumru
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 19:37

ya ben pc de sorun mu var herkes bölümü izledin ben izleyemıyorum megavideo yok mu?


Yazan : bengü
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 23:41

yaa benim pc demi sorun var anlamadım herkes bölümü izledi.. megavideo yok mu ? :(


Yazan : bengü
Tarih : Temmuz 27th, 2011 // 23:42

8. bölüm vikide %51 geldi bilgilerinize… 😉


Yazan : güzide nUrrrr
Tarih : Temmuz 28th, 2011 // 10:58

ahh 8. bölümün artık alt yazılısını lütfen yükleyinn !!


Yazan : jung yong hwa
Tarih : Temmuz 28th, 2011 // 18:13

lutfen tek parça yaparmısnz lutfen


Yazan : özlem k
Tarih : Temmuz 28th, 2011 // 21:28

aferin kyu won son anında süperdin. süründür kızım süründür. sana neler yaptı şimdi biraz da o uğraşsın 😀 nasılda bozuldu ama shin hahah 😀 yönetmende iyi yaptı valla.


Yazan : Buse
Tarih : Ağustos 6th, 2011 // 23:20

aynen bence de süründür kızım birazda lee shin senin peşinden koşsun yönetmene de bravo :)


Yazan : nazan
Tarih : Ağustos 26th, 2011 // 15:16

yaa her iki video da hiç açılmıyooor! 2 gündür bekliyorum açılır diye.. lütfen ilgilenirseniz çooook sevinirim.. ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER


Yazan : mscho
Tarih : Ağustos 28th, 2011 // 23:08

yaa afarin sana Lee Gyu Won..Fightingg.kıskandı bnce ohh iyi oldu dizi şimdi başlıyorrrrrrrrrr(umarım) (:


Yazan : hyemi so
Tarih : Eylül 11th, 2011 // 17:42

freebies


Yazan : enfofftib
Tarih : Aralık 5th, 2011 // 04:55

Ya ben yönetmene bittim arkadaş… Ne şirin şey öyle…Mahvetti beni:-)


Yazan : NoMatter
Tarih : Aralık 13th, 2011 // 22:13

keşke çıksalar ya süperler gerçekte kız yakışmıyo oppama ama


Yazan : melisa ak
Tarih : Aralık 24th, 2011 // 18:38

kız çok ezik kaldı bence onu da seven birisi olmalıydı


Yazan : ayşenur
Tarih : Mart 5th, 2013 // 16:38

Müzik harikaa


Yazan : Ayça KABASAKAL
Tarih : Nisan 21st, 2013 // 18:01

İNTERNET HIZINIZ DÜŞÜKSE BİZİM SUÇUMUZ NE EFENDİM :S İNTERNET HIZINIZ DÜŞÜKSE TAKILMASI NORMAL…


Yazan : admin
Tarih : Mayıs 21st, 2013 // 16:57

hayatım da izlediğim ikinci en güzel dizi 1. playfull kiss 2. yo fallen for mee çoook beğendimmm


Yazan : korelii
Tarih : Ağustos 17th, 2013 // 14:25

dizi 4dk sonra açılmıyo lütfen gerekeni yapın


Yazan : korafanı
Tarih : Eylül 11th, 2013 // 23:33

gerçekten harikaydı le shin çok tatlı ölürüm ona ben <3 :)


Yazan : sanem
Tarih : Aralık 17th, 2013 // 20:01

Niye anasayfamda You’ve Fallen For Me var? Olmasın.Feels denen sey var bende.


Yazan : eliza
Tarih : Ocak 30th, 2014 // 16:34

Konser sona yaklaşıyor efsanevi şarkımız You’ve Fallen For Me!


Yazan : Turkish Boice
Tarih : Ocak 30th, 2014 // 16:35

yerim ben sizi yaa cokk tatlılar


Yazan : Ceyda
Tarih : Nisan 12th, 2014 // 18:37

Heartstrings MV – You’ve Fallen For Me – Ben hala You’ve fallen for me de takılı kaldım :O


Yazan : Rüya Beste M.
Tarih : Haziran 8th, 2014 // 23:31
Yorum Yap